Chill, natura i kawa

Staram się dostrzegać wszystko to, co mnie otacza. W zimie idealnie biały śnieg i drzewa uginające się pod nim. Jonna Jinton w cudowny sposób pokazała nam to piękno. KLIK

Wiosną oczywiście śpiew ptaków, pachnące i zakwitające kwiatki, które także cieszą oko... Jest jednak coś, co stale zachwyca mnie tak samo. LAS. W nim na całego obcujemy z naturą. Z drzewami, jesienią- kolorowymi liśćmi, czasem zwierzaczkami i tą ciszą typową właśnie dla niego.

***
Moim pragnieniem było wcześnie pójść do lasu, napić się tam kawy i w błogiej ciszy podziwiać naturę. Czy mi się udało? Poniekąd.
Byłam w lesie zbyt późno i akurat w tym dniu było naprawdę zimno. Ale nic straconego, bo obiecałam komuś, że pewnego dnia właśnie tak zrobimy- wstaniemy wcześnie rano i wyruszymy na `przygodę życia`, więc czekam.. :-)
***
Uczę się pracować z photoshopem, właśnie tutaj możecie zobaczyć pierwsze efekty.. 



Które zdjęcie podoba Ci się najbardziej? Chętnie zaczerpnę wiedzy od bardziej doświadczonych:-)

14 komentarzy:

  1. Kawa w lesie to zawsze dobry pomysł. W ogóle dobra kawa zrobiona na łonie natury to super pomysł.
    W czasie naszej wycieczki do Szkocji żyliśmy głównie tak na dziko. Nocowanie w aucie w jakimś pięknym miejscu, śniadania, obiady i kolacje w miejscach biwakowych, myliśmy się na postojach dla tirowców i jak raz na parę dni spaliśmy w pokojach gościnnych. To są niezapomniane przeżycia. Chętnie tam wrócę i w dodatku w tej samej formie. Dojazd z Warszawy zajął nam 2 dni.
    Twoje zdjęcia są bardzo ładne. Nie umiem powiedzieć, które najlepsze. Może to 2-gie? Ja nie pracowałam nigdy w photoshopie. Jak pracowałam przez chwilę jako grafik, to używałam głównie illustratora i lightrooma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że w bodajże ostatnim poście pisałaś o lightroomie- wypróbuję :P Wiem z odwiedzin Twojego bloga, że jesteś smakoszem kawy, ale wpis o Szkocji przeoczyłam- nadrobię!

      Usuń
  2. Nie jestem profesjonalistką i z Photoshopem nie miałam do czynienia, ale mi najbardziej spodobały się zdjęcia 2 i 4. ;)
    Przesyłam pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykonane zdjęcia! Bardzo mi się podobają i super sweterek :D
    W lesie bardzo często można zebrać wszystkie nurtujące nas myśli w jedną całość ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wpis i bardzo fajne zdjęcia ! takie klimatyczne <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się te z rozmazaną ręką - uwielbiam takie zdjęcia, gdzie na pierwszym planie jest coś rozmazane (najczęściej u mnie są to kwiatki). Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to rozmazany liść, ale co tam- może być i ręka :D

      Usuń
  6. Oh very cute photos, lovely sweater darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugie zdjęcie mega! Ja nigdy nie przepadałam za lasem tak szczerze, jeżdżąc za dziecka z rodzicami zbierać grzyby zawsze panicznie się bałam, że się zgubimy!
    Życie w UK i nie tylko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się te, na którym jesteś z profilu! Świetny klimat :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zamiast kawy będzie kakao to idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem zdjęć. Świetny klimat i Ty bardzo uroczo wyglądasz. Ja również uwielbiam las. Panuje w nim błoga cisza i czuć obecność zwierząt, których nie widać, co jest z jednej strony fascynujące, a z drugiej odrobinę przerażające. Las jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi najbardziej podoba się pierwszy portret i oczywiście kadry z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger