haul

Jest to chyba pierwszy haul na tym blogu. Bez zbędnego pisania przechodzę do kupionych rzeczy- dajcie znać, czy sami posiadacie coś z poniżej przedstawionych.



Mój drugi rozświetlacz w życiu. Pierwszy jest z tej samej firmy, tyle, że inny kolor. Kupiłam z licznych poleceń moich znajomych i faktycznie super się sprawdza. Jego cena to ok. 13zł


Podobnie jest z paletką- też druga w życiu. Ta ma zdecydowanie lepszą pigmentację niż poprzednia. Urzekły mnie kolory, ale jeśli te Ci nie odpowiadają,  mozesz wybrać inne- z tego co wiem jest spory wybór. Kosztowała mnie ok 25zł



Kolejna rzecz jest kontrowersyjna- niektórzy kochają, inni nienawidzą. Zdecydowanie należę do pierwszej grupy. Moim zdaniem całkiem nieźle podkręca i pogrubia. W rossmanie ze zniżką -50% zapłaciłam za niego ok. 13zł


Rzecz, bez której w chwili obecnej nie wyobrażam sobie mojego makijażu. Obowiązkowo przed nałożeniem maskary stosuję tę oto odżywkę. Sprawia, że po nałożeniu tuszu rzęsy są jeszcze dłuższe. 


Idealna pomadka, którą dostałam na mikołaja. Ma świetną konsystencję, gdyż zawiera olejki; m.in jojoba. Nie jest ani matowa, ani błyszcząca. Zdecydowanie moja ulubiona.

10 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ten tusz do rzęs i szczerze średnio się u mnie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny rozświetlacz, chociaż ja osobiście wole wpadające w srebro. Jestem ciekawa palety. Mam nadzieję, że zrobisz recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko pomadkę Golden Rose. Tusz do rzęs często przewija mi się na Wizażu, ale jeszcze nie zdecydowalam się go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka ma świetne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kosmetyki, mam tą paletkę z Revolution i bardzo ją lubię:):* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kremowa pomadka bardzo mnie zainteresowała i ma świetny kolor!

    imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozświetlacz przypadł mi bardzo w gust :) a tusz znam i bardzo lubię!

    Kochana co powiesz na wzajemną obserwację? Proponuję ponieważ blogger jak i google ucinają bardzo zasięgi oraz udostępnianie postów, a poprzez obserwację, można utrzymać zasięg i obserwujących, którzy dalej będą napływać :)
    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/03/everyday-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Tusz do rzęs i rozświetlacz miałam :) Oba naprawdę lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozświetlacz lubię. Za to należę do tej grupy osób, które nie polubiły tuszu.
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten tusz do rzęs z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger