Granatowy płaszczyk

Jakiś czas temu zamarzyłam sobie beżowy, długi płaszczyk. Szukałam go wszędzie, jednak nie mogłam znaleźć idealnego.. Kiedy tak chodziłam po sklepach i szukałam, natknęłam się na ostatnią sztukę (wprawdzie nie beżowego- bo granatowego), ale za to długiego płaszczyka. Od razu mi się spodobał, więc go przymierzyłam i ta ostatnia sztuka okazała się być idealna dla mnie!

Do niego dobrałam bordowy szal, kupiony w Sinsayu na przecenach za jedyne 20zł.






płaszczyk; Reserved
szal; Sinsay 

11 komentarzy:

  1. Faktycznie ładny :) Ja swój płaszczyk kupowałam już dobre parę lat temu, ale nadal wygląda super. Mój jest czarny, zależało mi żeby pasował do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio szukałam beżowego płaszcza! Takiego klasycznego, ale w końcu nie kupiłam :(
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie Ci w tym kolorze! Apaszka dodatkowo dodaje charakteru

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam płaszczyki! :)
    Bez wątpienia do twarzy Ci w granacie, wyglądasz obłędnie. A Twój uśmiech, wow <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten kolor płaszczyka! :)

    Dziękuję za odwiedziny i przepraszam za opóźnienia, od teraz mam nadzieję już odpisuję na bieżąco ;*
    Pozdrawiam serdecznie
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja :)
    https://www.shein.com/Ruffle-Trim-Belted-Wrap-Schiffy-Dress-p-694307-cat-1727.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo jaki słodziak! Piękny płaszczyk i w dodatku ten szal idealnie do niego pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zjawiskowo prezentuje się ten płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten płaszczyk to super propozycja na chłodne dni.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger