Wrocław

Jakiś czas temu razem z koleżankami wybrałyśmy się do Wrocławia- pierwszy raz byłam w tym mieście. 3dniowy nocleg zapewniła nam moja kochana sąsiadka, która tam właśnie studiuje. Podróż trwała dość długo, bo ok 7h w jedną stronę, dlatego nie obyło się bez spania..


Wrocław spodobał mi się o samego początku- już po wyjściu z pociągu. Potem było tylko lepiej. Spotkałam się z mega życzliwymi, kulturalnymi i pomocnymi ludźmi. Wszystkie te rzeczy wpłynęły na to, jak postrzegam teraz Wrocław. Chyba nie spotkałam się z negatywnymi opiniami co do tego miasta. Każdy- czy to z moich znajomych, czy rodziny- je zachwalał. Wcale się nie dziwię- opisane przeze mnie rzeczy, ale też klimat, jaki tam panuje.. cudo. Aby upamiętnić ten krótki wypad wzięłyśmy ze sobą aparat, dlatego zapraszam do oglądania zdjęć!




















Byliście kiedyś we Wrocławiu? Jeśli tak, to dajcie znać, co o nim myślicie :-)

16 komentarzy:

  1. Wrocław ma taką magiczną aurę. Te miasto jest przecudowne. Byłam tam 2-3 lata temu i ogromnie chciałabym się tam wybrać jeszcze raz.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam we Wrocławiu na wycieczce klasowej i na mnie również to miasto zrobiło pozytywne wrażenie :)
    Byłam również na tym moście z kłódkami, to coś wspaniałego :D Śliczne zdjęcia!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna fotorelacja :D We Wrocławiu byłam dwa lata temu i muszę przyznać, że miasto posiada naprawdę swój urok ;) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam we Wrocławiu, jednakże po przejrzeniu relacji wiem, że miasto ma swój urok i niepowtarzalny klimat :) Podróżowanie i poznawanie nowych zakątków naszego kraju jest niezwykle ekscytujące.
    Pozdrawiam serdecznie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno już nie byłam we Wrocławiu, ale mam same dobre wspomnienia z tym miastem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tamte wakacje odwiedziłam Wrocław, uwielbiam te miasto, ma niesamowitą atmosferę, którą tworzą niezwykle życzliwi ludzie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. We Wrocławiu byłam kilkukrotnie i przyznam szczerze, że uwielbiam to miasto.
    Zawsze jak mam okazję, to zahaczam o nie nawet w drodze gdzieś tam. Bardzo dobrze się tam czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubie wrocław fajne miasto :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja we Wrocławiu byłam już kilka razy i uważam, że to jedno z bardziej romantycznych miast w Polsce.

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam! BITHERPHOBIA - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. We Wrocławiu bywam dość często. Jest bardzo pozytywnym miastem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Często tam bywam, to znaczy, 2-3 razy w roku :) Głównie na jakieś eventy. Mam do niego ok. 100km i najczęściej jako środek transportu wybieram pociąg. Następnie tramwaj. Najczęściej odwiedzam galerię magnolię, obok mieszka moja rodzina więc zawsze jest się gdzie zatrzymać :) To świetne miasto, muszę tam kiedyś pojechać pozwiedzać bo już daaaawno nie było mnie na rynku, a widoki i miejscówki są tam rewelacyjne :) Wspaniały wpis, cudowne zdjęcia!
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za komentarz! Mieć możliwość przenocowania u kogoś znajomego jest bezcenna. Osobiście uwielbiam pociągi, mam do nich mega sentyment ;)

      Usuń
  12. Cudowne kadry! Miałam w tym mieście przyjemność być tylko raz niestety, mam nadzieję, że niebawem to się powtórzy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam raz, ale to jeszcze za dzieciaka więc nie za bardzo pamiętam tego miasta. Chciałabym się tam wybrać:) Świetne zdjęcia, zachęcające:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam we Wrocławiu tylko raz. Ale tak jak Tobie bardzo mi się spodobał. Nie zwiedziłam wtedy za dużo, ale na pewno kiedyś tam wrócę! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger