Prawie koniec!

Cześć! Juz jutro kończę kolejny etap w swoim życiu- etap szkolny, a zaczynam nowy. Przede mną oczywiście matura, ale mimo wszystko jestem dobrej myśli. Trzymajcie za mnie kciuki!

Kilka dni temu w lumpkesie upolowałam piękną jasno- niebieską koszulę, firmy NEXT za całe 6zł.  Spódnicę przedstawioną na zdjęciach kupiła mi kuzynka- również second handi Buty natomiast pochodzą ze strony vinted. Co myslicie o tych rzeczach? Chętnie poczytam również, jak wyglądały Wasze przygotowania do matury i czy życie po skończeniu szkoły rzeczywiście zmienia się o 180 stopni?








Zapraszam również na mój vinted

18 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam prawie taka sama spódnice z sh! Musiałabym się kiedyś wybrać na jakieś łowy, a może w Londynie coś by się znalazło.
    Oj zmienia się! Ale dla mnie na lepsze :)
    Ja do matury uczyłam się tylko z materiałów które wcześniej sobie przygotowałam, tzw pewniaki czy krótkie streszczenia lektur. Najwiecej czasu poświęciłam jednak na matematykę i przerabiałam wszystkie starsze matury :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę jeszcze przycisnąć z matematyki. Niestety w liceum miałam nauczycieli, którzy niezbyt nam ją tłumaczyli. Potem zmienił się nam nauczyciel i jedno zadanie robiliśmy przez całą lekcje:( nie dziekuje:D

      Usuń
  2. To czy Twoje życie się zmieni, zależy w dużej mierze od Ciebie. Ja chodziłem do szkoły z intrnatem, więc po ukończeniu szkoły, czy chciałem czy nie, zmieniło się, bo wróciłem mieszkać do domu rodzinnego. Kiedy poszedłem na studia znowu się zmieniło, bo wyprowadziłem się do swojego domu.

    Druga sprawa, czyli co będziesz robiła - praca, studia, a może jedno i drugie? To także jest duża zmiana w życiu, bo jednak studia to nie szkoła, mimo, że podobne :) Jak chcesz poczytać więcej o studiach, jak to jest zaczynać swoją przygodę ze studiowaniem, to zapraszam do siebie, jak zaczynałem studia, to prowadziłem całą serię na ten temat, możesz dowiedzieć się, co i jak (ale musisz poszukać w archiwum, bo to są posty sprzed kilku lat xD). Z drugiej strony praca, to też duża zmiana, bo własny budżet, obowiązki, ale i przywileje dorosłości.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za ten komentarz! Moim malym marzeniem jest pracować i studiować- wiem, że jest to ciezkie, ale chyba warto spróbować;) Na pewno po maturze chciałabym wyjechać za granicę i zarobić kilka złotych. Oczywiście swojej przyszłości nie wiążę z pracą fizyczną na obczyźnie- mam przynajmniej nadzieję, że tak się nie stanie. Hmm.. trochę się boje tej dorosłości:(

      Usuń
  3. Życie zmienia się tak jak sama to zorganizujesz. Matura to tylko kilka godzin z całego Twojego życia. Zdasz i zapomnisz ;)
    Przygotowania - nie pamiętam tak dokładnie, ale ja chyba tylko rozwiązywałam testy przygotowujące. Nie robiłam jakiś specjalnych powtórzeń - może tylko streszczenia lektur. Ale nie przygotowywałam się jakoś wybitnie do matur.
    Kiecka i bluzka fajne, ja też czasem kupuję w lumpeksach :D Buty nie mój styl, ale co kto lubi ;) Jeśli czujesz się w nich dobrze, to super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz od serca. Może już wcześniej to pisałam, ale doceniam, gdy ktoś przeczyta wpis i się do niego odniesie, a nie tylko `zapromuje`. Tak, to prawda. Kilka godzin, ale jednak w jakiejś mierze decydują o przyszłości człowieka. No zobaczymy, jak to będzie :D Proszę trzymać kciuki ;D

      Usuń
  4. Świetna jest ta koszula. :) Czy się wszystko zmienia, to zależy, czy dalej jest praca, czy studia, bo studia, to jednak taka szkoła tylko trochę inna, a jak praca, to się zmienia, ale na lepsze. Dla mnie największym plusem pracy jest to, że z niej wychodzę po tych 8 godzinach i już mam czas dla siebie, a w szkole ciągle zadania domowe, nauka itd. O dziwo mam więcej czasu wolnego i czasu dla siebie, jako osoba dorosła niż miałam jako uczennica, czy studentka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kuurcze :D brzmi mega zachęcająco. Dobrze jest posłuchać starszych koleżanek i się trochę zmotywować. Dziękuję :)

      Usuń
  5. Powodzenia na maturze! Ja ten czas wspominam świetnie :)

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię jeansowe spódniczki :) Ta Twoja fajnie się prezentuje z koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja szczerze mówiąc chciałabym ogarnąć te matury i cieszyć się w końcu wakacjami :D
    Nie lubię tego przeświadczenia, że czekają mnie jeszcze jakieś egzaminy he he
    Stylóweczka jak najbardziej Ci pasuje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenie :)
    pozdrawiam i obserwuję:)
    PamiątkiMarty

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylówka.
    Czy życie się zmienia - w jakimś stopniu tak, ale to zależy od Ciebie.
    Jeśli pójdziesz na studia - to raczej niewiele się zmieni, bo nadal będziesz się uczyć.
    Każdy z nas jest inny, inną tworzy historię i ma inne możliwości.
    Powodzenia na maturze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zestawienie :) Powodzenia na maturach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia na maturze :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. mam nadzieję że matura wyszła ok :)
    w sumie teraz to taki cięższy etap życia :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger