Some space

Dzisiaj chciałabym Ci polecić pewien kanał na youtubie, który odkryłam stosunkowo niedawno. Napisz w komentarzu, czy natknąłeś się już na to konto, czy nie miałeś jeszcze okazji. Prowadzi go dziewczyna ze Szwecji, która postanowiła zaryzykować i spełnić swoje marzenie. Napisałabym Ci o niej więcej, ale sama zrobiła to lepiej. Przekonaj się ;)


Jej filmy są charakterystyczne. Skupia się nie tylko na otaczającej nas przyrodzie, którą sama ukazuje w niesamowity sposób, ale wskazuje, żeby cieszyć się z tych naprawde drobnych rzeczy i doceniać je.


Nagrywa też vlogi, ale nawet w te filmy wkłada mnóstwo serducha. Uwielbiam ją oglądać, słuchać i podziwiać to, co tworzy. Jak dla mnie- mega autentyczna osoba- to cenię. Jej ciężka praca mnie inspiruje, a filmiki, które tworzy przenoszą w jakieś fantastyczne, zaciszne miejsce.


Zapraszam i czekam na polecenie kanału, który Tobie przypadł do gustu :-)

19 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tym kanale, ale bardzo mnie zainteresował. Myślę, że będę go oglądać regularnie. Dziękuję!


    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ukochana Youtuberka. :))) Jak mi miło, że i Ty ją cenisz. Kocham jej filmy, jej sztukę, to jaką jest osobą. :) Nawet ostatnio podpisywałam petycję, by uratować jej wieś i okolice. Jonna jest wspaniałym człowiekiem, budzi ona w człowieku, co ma najlepszego. :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie kogo, jak kogo- ale ją warto promować;-)

      Usuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym kanale i tej youtuberce, ale rzeczywiście filmiki ma bardzo klimatyczne i jedyne w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. omm chyba zaraz po oglądam <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią obczaję jej kanał :) wydaje się być oryginalna na tle innych youtuberów :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, unikatowa zarówno postać, jak i kanał;)

      Usuń
  6. Pierwsze słyszę o tym kanale. Jednak z chęcią tam zerknę, myślę, że mi się może spodobać :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny kanał na yt, nigdy wcześniej go nie widziałam ale jest bardzo inspirujący:)


    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie nowość, nie wiedziałam wcześniej o tym kanale :) Ostatnio moja aktywność na yt skupia się na muzyce do ćwiczeń w tle ;)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdawałam sobie sprawę z tego, że nie wszyscy znają ten kanał. Robi ciekawe rzeczy, więc warto o tym pisać;>

      Usuń
  9. Nie natknęłam się wcześniej na ten kanał. To, co przedstawia ta dziewczyna, jest piękne. Z pewnością będę oglądać ją dalej. Dziękuję za podzielenie się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz o niej słyszę, ale włączyłam sobie jej filmiki i są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze słyszę (bo ja taka nieogarnięta w tych kwestiach), ale zaraz nadrobię i sprawdzę :) Dziękuję za polecenie tego kanału.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie znam tego kanału, ale to, co pokazałaś zainteresowało mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Można to spokojnie nazwać sztuką. To połączenie fotografii z filmem. Fajnie, że wszystko robi tak spokojnie i harmonijnie, bo przez to pokazuje piękno świata.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, o kanale pierwszy raz słyszę, ale widać, że jest wkładana w niego ogromna praca i super, że o tym wspomniałaś, bo naprawdę warto :)
    https://beautybyoliv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger