AliExpress

Od jakiegoś czasu zaczęłam zamawiać rzeczy na chińskiej i bardzo popularnej stronce- AliExpress
Pragnę tylko na wstępie zaznaczyć, że to nie jest żaden sponsorowany post. Po prostu uważam, że stronka jest warta polecenia.


Zamawiając z Ali nigdy nie płaciłam cła. Rzeczy, ogólnie mówiąc, są naprawdę tanie. Przedstawię Ci kilka przedmiotów, które kupiłam i pokrótce opiszę, jak mi się sprawdziły. Zapraszam!


Pierwsza- gąbeczka do mycia twarzy. Kosztowała mnie dokładnie 3,10zł. Na Ali jet pełno tego typu rzeczy. Co do samej funkcji; coś tam myje dzięki swojej górnej części i uważam, że jest to lepsze niż mycie rękoma. Za taką cenę warto się choćby przekonać, czy jest to coś dla Ciebie. Przez to, że nie posiada żadnej osłonki, może się na niej osadzać kurz. Poza tym ślicznie wygląda.



Okulary, które zamówiłam bardzo bardzo dawno. Kupiłam je z myślą, że mogą przydać się do zdjęć. Moim zdaniem są ciekawe i niebanalne, więc urozmaicają stylizację. Niestety nie wszystkim pasują (w tym mi). Świetnie natomiast wyglądają na Wiktorii. Kliknij, aby się przekonać



Okulary kupione bodajże za 14zł. Niestety przyszły w okropnym stanie. Rozstawienie 'rączek' jest bardzo szerokie, dodatkowo niestabilne. Określiłabym je po prostu, jako badziewne. Przekrzywiają się, dlatego nie jestem w stanie ich nosić.


Kolczyki za kilka złotych. Piękne, długie, niezniszczone, super się noszą. Akurat kolczyki na Ali bardzo lubię kupować. Jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Polecam;)

Przepraszam za dwa ostatnie zdjęcia, których jakość pozostawia wiele do życzenia.


18 komentarzy:

  1. Chyba biżuterię najbardziej opłaca się zamawiać na Aliexpress. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ali jest wiele fajnych rzeczy, a ceny czasem są tak niskie że aż boli gdy musimy kupować daną rzecz nawet trzy razy drożej w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Dlatego czasem staram się na zapas myśleć, co będzie mi potrzebne, zeby kupic to taniej na Ali:)

      Usuń
  3. Ali to świetna opcja! Ja tam zamawiam rzeczy do scrapbookingu, czasem zegarek, biżuterię, jakieś pinki itp. No i elektronikę (mam na myśli części)! Sporo rzeczy idzie też z Tajwanu, nie tylko z Chin. Tajwański Aliexpress widziałam nawet na żywo jak byłam w Tajpej! To jest widok nie do opisania, serio! Mam gdzieś na blogu filmik - jak dokopiesz się do moich notek o Tajwanie to tam możesz to obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś czas temu zamawiałam bardzo podobną gąbeczkę do mycia twarzy. Pomimo niskiej ceny bardzo fajnie mi się sprawdza jest bardzo urocza<3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I really like your sunglasses! They are so beautiful!

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=i9Otnx52aMk

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki i ta gąbeczka mi się podobają :D Nigdy nie namawiałam na Ali, ale może nadejdzie ten dzień.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i dobrze :D Jak się zacznie, to ciężko skończyć ;)

      Usuń
  7. Gąbeczka wygląda super :D Sama zastanawiam się nad zakupem takiej.

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się zdecydujesz, daj znać, jak się Tobie sprawdza;)

      Usuń
  8. Ali to kopalna skarbów, nie da się ukryć! Ja osobiście sporo zamawiam na ebayu, ale domyślam się, że asortyment jest bardzo zbliżony do rzeczy na Ali. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gąbeczka jest bardzo urocza :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na alii można znaleźć niezłe perełeczki;)

    https://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja raz zamówiłam koszulkę z Ali z takim fajnym nadrukiem.
    No właśnie miał być fajny a przyszedł cały rozmazany (było widać piksele) :(( Noi trochę się zawiodłam. Ale takie pierdółki to można śmiało zamawiać:)

    Zapraszam na nowy post, a w nim krótka relacja z niezwykłej wystawy zdjęć.
    Pozdrawiam! Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam Ci kochana w takim razie jeszcze stronke/aplikację JOOM. Ta sama zasada, co na aliexpress, ale mam wrażenie, że przesyłki szybciej docierają i ceny są niższe :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że ta druga para okularów jest taka tandetna bo bardzo lubię taki styl.
    Życie w UK i nie tylko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj Kochana, ja uwielbiam Alieexpress i zamawiam tam już od kilku dobrych lat;)
    Oczywiście, jak zamawiasz to koniecznie sprawdzaj opinie klientów, najlepiej te ze zdjęciami.
    Jeśli chodzi o dzież i dodatku, tutaj raczej pasuję, lepiej postawić na coś dobrego jakościowo, chociaż nie wszystko na 'alie' jest tandetne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger