Płaszczyk w kratę

Cześć! Pogoda znowu nas zaskoczyła, co?  Mimo tego, że dziś na dworze było naprawdę chłodno wybrałam się razem z moją koleżanką- Wiktorią- na zdjęcia. Chcę zacząć uczyć się przerabiać w photoshopie i powoli zaczynam działać. Zdjęcia, które Ci jednak zaraz przedstawię nie zostały przerobione- poza nałożeniem pierwszego lepszego filtra.

Jak napisałam wcześniej, pogoda nas mocno zaskoczyła. Kiedy dotarłyśmy na miejsce, zaczął nawet prószyć śnieg- kompletnie nie byłyśmy na to przygotowane.




Do torby z rzeczami wrzuciłam te oto okulary, które udało się nam wykorzystać.
 



golf: new yorker
płaszczyk: lumpeks
okulary: aliexpress

Za cel na rok 2019 postanowiłam, że będę robiła zdjęcia i uczyła się je przerabiać. Działam. Czekaj na więcej;-)
Do następnego!

28 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, elegancki płaszcz :). Idealnie komponuje się z czarnymi ubraniami pod spodem. Okulary może już niekoniecznie, ale ogólnie stylizacja mi się podoba ;).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okulary są dość specyficzne, dlatego zdaje sobie sprawę, że mogą się ludziom nie podobać w ogóle. Dziękuję! ;-)

      Usuń
  2. Śliczny płaszcz! Zazdroszczę takiej perełki :) Sama jestem straszną lumpeksiarą, po prostu kocham second handy! Moja szafa niemalże cała pochodzi właśnie z tego typu sklepów :) Ubrania stamtąd są unikatowe, oryginalne, ciekawe a samo ich szukanie to jak hobby :) Mam jeden płaszczyk z sh, ciemnofioletowy z futerkiem przy kapturze, kupiony za całe 5zł tak więc opłaca się zaglądać :) cała stylizacja jest piękna, kobieca i elegancka. Takie zestawienie sprawdzi się idealnie na co dzień jak i na większe wyjścia, bosko! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Te miłe słowa przekaże Wiktorii. Również jestem fanką lumpeksów :P

      Usuń
  3. Prześlicznie wyglądasz, czy włosy kręcą ci się tak naturalnie? :)
    szyyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiktoria- która jest na zdjęciach- ma pokręcone włosy. Jej naturalne są proste;)

      Usuń
  4. Photoshop daje sporo fajnych opcji dla grafików i fotografów. Spróbuj także Lightrooma - jest bardziej dla fotografów niż dla grafików. Bardziej właśnie do obróbki samej fotografii, a nie do nakładania efektów. Aczkolwiek oba programy razem bardzo fajnie się uzupełniają.
    Swego czasu pracowałam jako grafik, miałam trochę styczności z tymi programami i faktycznie można uzyskać coś na prawdę fajnego. Przez te 2 lata pracy w branży graficznej i tak uważam, że nie udało mi się poznać wszystkich funkcji Photoshopa i Lightrooma, niektóre rzeczy są wielokrokowe. Więc życzę powodzenia i wytrwałości w nauce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku dziękuję za komentarz i drobne objaśnienie. Jeżeli Lightroom zdobędę, to na pewno chętnie skorzystam. Póki co próbuję z Photoshopem :P

      Usuń
  5. Super płaszczyk! Zdjęcia są piękne:)

    https://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia i genialna stylizacja! Płaszczyk jest naprawdę świetny :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zestawienie. Bardzo ładnie wyglądasz w tym looku. A okulary akurat bardzo się mi podobjaą.

    Powodzenia w przeróbkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okulary- no właśnie.. jednym się mogą podobać, innym nie. Na zdjęciu jest Wiktoria, ale też uważam, ze jej płaszczyk jest super!

      Usuń
  8. Piękny płaszcz! Ostatnio także jestem zwolenniczką noszenia okularów przeciwsłonecznych o tej porze roku.
    Całość pięknie się komponuje.
    Pozdrawiam,
    https://www.monabednarska.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku ten płaszczyk jest prześliczny i bardzo koleżance w nim do twarzy. :)
    Zdjęcia wyszły świetnie! Czekam na kolejne obróbki. :*

    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny masz ten płaszczyk! Wyglądasz naprawdę cudownie! :)
    I tak to prawda pogoda potrafi zaskakiwać :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna sesja! uwielbiam płaszczyki w kratę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u look so pretty, love ur outfit dear

    www.torichux3.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za miły komentarz u mnie na blogu.
    W moim przypadku było odwrotnie, tata zabierał mnie na największe góry i czekał aż zjadę. Niejednokrotnie za dzieciaka kończyło się to płaczem, ale dzięki temu teraz nie boję się wyższych stoków :)

    PS. Bardzo ładne włosy.

    Pozdrawiam. Bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.. lepiej za małego przełamać lęki, ale teraz oddawać się przyjemności, niż być w takiej sytuacji- jak ja :P

      Usuń
  14. Płaszczyk mega!
    PS. Nie miałaś wcześniej jakiegoś bloga? Wyglądasz znajomo :D
    Życie w UK i nie tylko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, prowadziłam go razem z Wiktorią. Z Tobą natomiast nagrywałyśmy snapy- pamiętne czasy;p

      Usuń
  15. Cudowny płaszczyk i to jeszcze kupiony w lumpeksie! Meeegaaa! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszcz, który tworzy całą stylizację. Bardzo mi się podoba takie połaczenie

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ten płaszczyk. Jest elegancki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger