A tak minął mi maj.

Dla mnie, jako tegorocznej maturzystki największym wydarzeniem w maju były, a jakże- matury! O nich juz pisałam, więc dość;) Po nich przyszedł czas na relaks..

rzeszowskie Juwenalia- mega sprawa. Przy muzyce zespołu "Baciary" naprawde się wybawiłam. Super ekipa i świetnie spędzony czas!

po maturach/ a tutaj jeszcze przed..

kolejny raz napiszę, że "zwierzęta są jedynymi istotami na świecie, które bardziej od siebie, kochają ciebie".
kolorowo- w końcu wiosna! / drugi raz w życiu przedłużane:-)
Harry Potter to "bajka" mojego dzieciństwa! Teraz nadrabiam w wersji książkowej. / Wszyscy się dziwią, że po maturach czytam "Quo vadis" :P
nowości z allegro- polecam je/ oprócz błękitnego nieba..
mały i zdecydowanie zbyt krótki wypad do Krakowa. Waham się nad studiowaniem w Krakowie, a we Wrocławiu- stąd to `obczajanie terenu` :P Dajcie znać, gdzie Wy studiujecie i czy jesteście zadowoleni- zarówno z miasta, jak i kierunku oczywiście!
kochany Tatuś zabawia małą kuzynke/ Krakow ciąg dalszy...
uczę się makijażować/ rzadko robię selfie, ale te filtry ze snapa przekonują!










26 komentarzy:

  1. Tez mam te pędzelki z Allegro i bardzo je lubię!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja studiuję prawo na uniwerku we Wrocławiu, moim marzeniem był Kraków :D Ale niestety na Jagieloński nie nie dostałam. Tak naprawdę co student to opinia, ja bym wybrała Kraków raz jeszcze, gdybym mogła ^^
    Kasia | mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja, to racja- każdy preferuje co innego;)

      Usuń
  3. Gdybym ja miała taką możliwość to wybrałabym Wrocław ! Bardzo podoba mi się to miasto, ma taki fajny klimat, jest piękne, ale nie wiem jak to się ma do studiowania tam, ponieważ sama studiuję w Rzeszowie ze względu na pracę niestacjonarnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, Rzeszów jest godzinę od mojego miejsca zamieszkania;) Zgadzam się w 100%- Wrocław, cudowne, klimatyczne miasto..

      Usuń
  4. Nie studiowałam, ale uczyłam się w Krakowie i to były najlepsze dwa lata mojego życia. hehe Życzę udanego czerwca, pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie komentarze mnie zachęcają do Krakowa;) Oczywiście na równi nadal z Wrocławiem.

      Usuń
  5. Wrocław ma swój klimat, ale niestety nigdy nie byłam, a mam zamiar się wybrać w przyszłości pozwiedzać

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolega studiuje filologie polską na UJ w Krakowie i bardzo sobie chwali, zarówno uczelnię jak i miasto :)
    Ja za to polecam Gdańsk, lecz w tym przypadku już bardziej miasto niż uczelnię :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdańska- mam nadzieję- kiedyś odwiedzę to miasto. Studiowanie tam natomiast odpada :P

      Usuń
  7. To jest czas, kiedy spokojnie możesz odpocząć :) Myślałaś już co po maturach?

    Super zdjęcia, lubie takie wspominki a tym bardziej mix. Nie lubisz robić sobie zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po maturach, myślałam;) Od selfiaków zdecydowanie wolę `normalne` ;D zdjęcia

      Usuń
  8. Super mix zdjęć! Kraków i Wrocław to piękne miasta, więc masz trochę ciężki orzech do zgryzienia ;p Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wypad do Krakowa! To piękne miasto, ale nie wiem czy chciałabym tam mieszkać.
    Ja studiowałam w Warszawie, ale głównie dlatego, że stąd pochodzę. Dlatego nie rozważałam nawet wyjazdu.
    Wrocław kocham całym swoim sercem, to jest jedno z tych miast w Polsce z etykietą "bardziej". Gdybym nie mieszkała w Warszawie, to na pewno wybrałabym Wrocław. Zawsze jak tam jestem, to mam wrażenie, że ludzie są mili, słońce świeci dla mnie, deszcz koi nerwy, i w ogóle jakoś to miasto zawsze się do mnie 'uśmiecha'. Ale wszystko kwestia spojrzenia :)
    Warszawa też ma wiele ciekawych opcji do zaoferowania. Z państwowych uczelni masz UW, PW, WAT, UKSW, SGGW i SGH (coś jeszcze pominęłam?). W każdym razie wybór jest tak ogromny, że sama się głowiłam na co składać papiery.
    W ostateczności wybrałam geodezję na WAT, potem kontynuowałam geoinformatykę na UW. Nie wiem czy wybrałabym ten kierunek po raz drugi, bo praca po nim jest raczej średnia. Natomiast był bardzo ciekawy i sam proces zdobywania wiedzy w tym zakresie był dla mnie przyjemny. Ja nie uczę się dla ocen więc nie starałam się specjalnie, żeby mieć wysoką średnią. Na stypendium się załapałam chyba tylko 2 razy.
    Musisz sama przeanalizować co byś chciała studiować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wypisanie tych uczelni! W Warszawie byłam rok temu i jakoś miasto mnie nie przekonało, a szkoda.. Mam to samo z Wrocławiem! Ludzie wydają się być mega mili i tacy otwarci, zawsze chętni do pomocy. W ogóle to miasto ma swój urok.. :) Kraków jest zdecydowanie po Wrocławiu, ale jest bliżej.. mam do niego 3godziny, natomiast Wrocław 7:(

      Usuń
  10. Bardzo lubię takie podsumowania z mixem zdjęć :) Widać, że Maj minął Ci bardzo fajnie i przyjemnie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) Uwielbiam Wrocław :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z Wielkiej Parady Smoków w Krakowie.

    Pozdrawiam. Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Czas po maturach to jeden z fajniejszych, a jednocześnie trudnych okresów w życiu, bo trzeba naprawdę przemyśleć co dalej. Ja osobiście na Twoim miejscu wybrałabym Kraków, ale to wynika z moich ogromnych sentymentów do tego miasta, sama tam nie studiowałam, ale to wynika z tego, że miałabym naprawdę daleko, więc postawiłam na Poznań. :) Myślę jednak, że najsłuszniej będzie jak określisz kierunek studiów i na tej podstawie zorientujesz się, który Wydział w tej konkretnej specjalizacji jest lepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że Poznań oferuje sporo ciekawych kierunków;)

      Usuń
  14. Nie byłam ani we Wrocławiu, ani w Krakowie. Mieszkam za granicą, ale gdybym miała wybierać, wybrała bym Kraków :D

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak, maj to przede wszystkim matury i nauka :D Dobrze, że mamy już to za sobą he he
    Powodzenia kochana w podjęciu dobrej decyzji w kwestii miejsca, w którym chcesz studiować :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger