Kolorowe soczewki? Why not?

~~20 maja oficjalnie zakończyłam swoje matury, a więc wreszcie mam czas na pisanie! ~~
******************************************************************************

Już dawno obiecałam, że zrobię test kupionych przeze mnie, zielonych soczewek. W Hebe znaleźć możecie nie tylko zielone, ale również niebieskie i brązowe kolory. Moje są z firmy All Vue Colors.

przed i po

Z soczewkami nieco zwlekałam, ale nadeszła ta myśl... hmm.. w takim razie kiedy, jak nie teraz? I stało się- kupiłam je. Koszt jednej pary to 40zł.

 Niestety kolorowe soczewki bardzo męczą moje oczy. Wiadomo, że od produktu za cenę 40 złotych nie można wiele oczekiwać. Po kilkugodzinnym noszeniu, oczy niestety bolą, w przeciwieństwie do "zwykłych" soczewek, które noszę na co dzień.

Zdjęcia tego nie uchwycą, ale te soczewki nieco odstają od oka- musicie mi wierzyć na słowo- co nie wygląda naturalnie.

Moim zdaniem lepiej nie niszczyć sobie wzroku i nie ryzykować z kolorowymi soczewkami. Oczywiście to tylko moja subiektywna opinia, u każdego może być inaczej.

Chętnie poczytam, czy nosiliście kiedyś kolorowe soczewki?






35 komentarzy:

  1. Ja nawet nie włożyłabym sobie żadnej soczewki do oka :p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym kiedyś spróbować kolorowych. Aktuwalnie stosuje tylko zwykłe

    OdpowiedzUsuń
  3. Soczewki kolorowe to świetna zabawa i fajne uzupełnienie stylizacji. Ja jeszcze nigdy nie miałam kolorowych soczewek, zawsze skupiam się na doborze tych korekcyjnych :D ale na pewno kiedyś wybiorę do nich jakiś kolor ! A jeśli chodzi o Twój kolor oczu to naturalny jest piękny, naprawdę kolor soczewek przy Twoim naturalnym kolorze oczu wymięka ! :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzupełnienie stylizacji i rewelacyjna zabawa- jak najbardziej! Jest mi niezmiernie miło, dziękuję! <3

      Usuń
  4. Miałam kiedyś kolorowe soczewki, dostała niebieskie, niestety musiałam je
    wyrzucić, nie potrafiłam ich włożyć do oka :( a były takie piękne :(
    Masz cudowne oczy!
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było sprzedać :D no ale już po ptokach.. :P

      Usuń
  5. Zawsze chciałam mieć brązowe oczy, a nie niebieskie, więc takie soczewki to super sprawa! Nie widać ich wcale :o
    Obserwuję ♥
    Buziaki
    Patrycja
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie odwrotnie :D Zawsze, mając brązowe, marzyłam o niebieskich :P dziękuję bardzo! Lecę obczaić Twojego bloga;)

      Usuń
    2. Patrycja, jakich soczewek używasz? Też marzę o brązowych :)

      Usuń
  6. Naprawdę niesamowicie wyglądasz z różnymi kolorami oczu - ten drobny detal całkowicie Cię odmienia! Ale masz rację, mamy tylko dwoje oczu na całe życie i nie warto ich niszczyć...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam kiedyś nosić soczewki, ale mam jakieś opory przed zakładaniem :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie nosiłam soczewek, nawet zwykłych. Myślałam kiedyś o koloryzujących, ale się nie odważyłam. W sumie lubię swój kolor oczu, więc te kolorowe raczej byłby mi potrzebne na jakieś imprezy itp. Może jeszcze kiedyś się odważę, ale najpierw poczytam opinie które są najlepsze i nie przemęczają oczu. One na serio psują wzrok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba bardzo ostrożnie dobierać soczewki. Niektóre- m.in te z Azji faktycznie szkodzą i psują wzrok.. soczewki muszą być dobrane odpowiednio do oka, a więc u optyka. Ja swoje kupiłam w Rossmannie, także siłą rzeczy nie były one personalizowane pode mnie. Mimo tego, że dobrałam je do mojej wady wzroku, to inne parametry niekoniecznie się zgadzały..

      Usuń
  9. Normalne soczewki noszę już kilka lat i nie wyobrażam sobie powrotu do okularów. Ostatnio pokusiłam się również i kupiłam soczewki kolorowe i jestem bardzo zadowolona, ale nie noszę ich codziennie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a z jakiej firmy? ;) ja też nie zamieniłabym zwykłych soczewek na okulary!

      Usuń
  10. ooo jaa wypróbowałabym kiedyś ale nie wiem czy włożyłabym sobie je do oka :(
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowych nie nosiłam i nie czuję takiej potrzeby. Po pierwsze lubię swój kolor, a po drugie to tak jak Ty uważam że psują wzrok, o ile nie są jakiejś porządnej marki i nie kosztują fortunę. Za to bardzo chciałabym się odważyć na korekcyjne soczewki. Boję się, a chciałabym przestać nosić oksy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważ się, a nie pożałujesz;) są mega wygodne, nie czujesz, że je masz- o ile są z dobrej firmy :D

      Usuń
  12. Muszę w końcu wypróbować, ciekawa jestem jak bym wyglądała w niebieskich oczach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie kolorowe soczewki fajnie się prezentują, ale nie skusiłabym się w nich chodzić.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś miałam "fazę" na kolorowe soczewki! Chciałam jakiś nietypowy, szalony kolorek :)
    Pytanie tylko, jak zareagowałyby na nie moje wrażliwe oczy? Hm...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka lat temu jak wchodziły kolorowe soczewki, to dużo osób miało na nie fazę, pamętam moja koleżanka miała czerwone i od czasu do czasu je nosiła.
    Ja też myślałam, żeby na jakieś się skusić, ale poczytałam sporo opini na internecie i zrezygnowałam, za to z ciekawości przerobiłam zdjęcia moich oczu i zobaczyłam jakbym wyglądała w kolorowych oczach ;)
    I im ciemniejsze oczy tym mniej widać kolor, więc to też mnie odstraszyło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka szybka zmiana koloru oczu jest świetnym rozwiązaniem. Sama zamówiłam sobie takie kolorowe soczewki i już nie mogę się doczekać efektu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oko wygląda super. Fajnie postawić na takie soczewki według mnie. Całkiem ciekawą opcją jest też laserowa korekcja wzroku, nie wiem czy ktoś z was już się w takich rzeczach interesował. Dzięki takiemu zabiegowi można wyleczyć swoją wadę wzroku i zrezygnowac z soczewek, czy tez okularów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pewnie, że tak! Soczewki kontaktowe, które zmieniają kolor naszych oczu są genialne! Sam takie noszę dość często i nie mógłbym się z nimi rozstać. Kupuję zazwyczaj takie soczewki na stronie https://www.twojesoczewki.com/42-soczewki-kontaktowe-kolorowe i jestem z tego powodu zadowolony, bo zawsze mam darmową wysyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo naturalnie wyglądają te soczewki :) Miałam kiedyś takie niebieskie, ale widać było, że nie są najlepsze :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie to mają być soczewki to akurat wybór indywidualny. Podstawą jest dbanie o wzrok o czym można poczytać na http://dbamooczy.pl/ . Konieczna jest zbilansowana dieta,do tego także można pomyśleć o suplementach wspomagających prawidłowe funkcjonowanie wzroku

    OdpowiedzUsuń
  22. Trochę idiotyczne wygląda to równe odcięcie w środku

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger