Kombinezon z Vinted


Kiedy pokazujecie w swoich postach outfity składające się m.in z kombinezonów jestem zachwycona i z miłą chęcią oglądam zdjęcia, a także czytam, gdzie kupiłyście te cudeńka (uwielbiam je!). Moja przygoda z kombinezonami zaczęła się, kiedy sama kupiłam taki na swoją 18nastkę. Oprócz tego, że dzięki jednej rzeczy macie gotową stylizację (noo, prawie), to kombinezony potrafią świetnie podkreślić talię. 





Jakiś czas temu zakupiłam na stronce Vinted ten przepiękny, rdzawy kombinezon. Urzekł mnie jego fason i przede wszystkim- kolor. Trudno się oprzeć, kiedy takie cudo kosztuje jedynie 20zł..- serio. Pisałam już kiedyś o stronce Vinted. Oczywiście to nie jest żadna płatna reklama. Po prostu zachęcam Was, gdyż kupić tam możecie perełki za bardzo przyzwoite pieniądze.





Dobrałam do niego czarną marynarkę, dzięki czemu całość prezentuje się bardzo elegancko. Jak dla mnie, kombinezony są świetną opcją również dlatego, że stylizować je możecie zarówno casualowo, czy nawet sportowo, jak i bardziej wizytowo. W obu wersjach sprawdzają się świetnie. Natomiast świecące, czarne baleriny jakiś czas temu można było dostać w Biedronce.




Dajcie znać, czy lubicie kombinezony. A może wręcz przeciwnie?


PS Nie wiem o co chodzi  tymi rękami :PP

13 komentarzy:

  1. Jaki tani, aż szok. Kombinezon naprawdę superowy, bardzo ładnie Ci w nim. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! No właśnie ta taniość mnie skusiła :-)

      Usuń
  2. Ja muszę znaleźć jakiś idealny dla siebie. Nigdy nie nosiłam dlatego wydaje mi się, że bym w nim śmiesznie wyglądała :D Ślicznie ci w nim :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon super, za taka cenę to grzech byłoby go nie kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swego czasu wiele rzeczy miałam z Vinted, bardzo fajna sprawa, bo można trafić na nowe ubrania za pół ceny ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. ja nadal obczajam i szukam okazji;)

      Usuń
  5. i like this style!!i like red,i want to try!
    Very beautiful picture, love your blog, thank you for sharing.
    :)
    https://luxhairshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie to wygląda:) Zazdro! Ale dzieki tobie już wiem za czym sie rozgladac podczas nastepnych zakupów:) Swoja droga trafiłam na coś takiego: https://modbis.pl/pol_m_Sukienki_Sukienki-dzianinowe-1070.html Polecisz coś? Wybralabys cos dla siebie?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger