Momenty

 Cześć! Już nie tak powoli zbliża się nasza typowa jesień. Choć tę porę roku naprawdę lubię- akurat teraz mam wielki niedosyt lata, słoneczka, ciepła. Już tęsknię za tymi porankami, śniadaniem jedzonym na polu, spacerami z moimi zwierzątkami, kiedy jest tak cieplutko. 

Chciałabym jednak zapisać tu momenty- powspominać rzeczy, które działy się u mnie przez ostatnie tygodnie. Od razu zapraszam również na moje ig: KLIK i KLIK

Jedna z najważniejszych dla mnie ostatnio rzeczy, czyli jazda konna. Po jakims czasie wrociłam do koni. Uczę się, z lekcji na lekcję idzie mi coraz lepiej. Strasznie się cieszę, że mam taką możliwość. Konie, natura, to coś co relaksuje mnie na maxa. Jestem wdzięczna :-)

Kilka dni temu zrobiłam po raz trzeci keratynowe prostowanie włosów, plus podcięcie grzywki. Dobrze się w niej czuję, choć za każdym podcięciem wygląda ona inaczej. Dlatego też szukam tej swojej jedynej :D

Zdecydowałam się wziąć dziekankę i pójść na roczne studium aktorskie. W końcu raz się żyje, no nie? Stąd wizyta we Wrocku, razem z Martą. Nie pamiętam nazwy kawiarni z pierwszego zdjęcia, ale polecam! Oprócz tego spotkanie ze znajomymi. 


Jako, że w tym roku naukę zaczynam w Krakowie- był i Kraków. Studiując przez rok we Wrocku mogę śmiało stwierdzić, że te dwa miasta są totalnie różne. Nie chcę Wam podsyłać swoich opinii, ale bardzo chętnie przeczytam, jakie i czy w ogóle Wy widzicie różnice?


Kocham lumpeksy! Nie dość, że modnie, to jeszcze super jakościowo i tanio można się w nich ubrać. Wczoraj upolowałam taki oto płaszcz za 28zł. Podoba się, czy nie w Wasze gusta?


Jestem ekstrawertykiem, dlatego totalnie czuję potrzebę spędzania czasu z innymi ludźmi. Wymieniania swoich zdań, spostrzeżeń. Dzielenia się swoimi poglądami i takiego zwykłego pogadania przy kawie, co u nich. Przez ostatnie miesiące miałam wiele takich możliwosci i myślę, że dobrze je wykorzystałam. :-)

Dajcie znać co u Was. Chętnie przeczytam odpowiedzi na zadane pod niektórymi zdjęciami pytania. Do następnego!



27 komentarzy:

  1. Mnóstwo letnich atrakcji.
    Życzę znalezienia tej jedynej grzywki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju czerwony to Twój kolor:) mega pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super zdjęcia! na maksa propsuję keratynowe prostowanie też robię od paru lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym razie byłam również przekonana do keratyny :D

      Usuń
  4. Kurczę też bym chciała pojeździć konno :) Jak widać dużo się działo ja uwielbiam gdy przez zdjęcia mogę wrócić do tych fajnych chwil :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się chce, to można :D
      Dokładnie- mam to samo. Zdjęcia są cudowną rzeczą

      Usuń
  5. Uwielbiam takie zestawienia zdjęć podsumowujące dany okres. Kochana życzę Ci wszystkiego dobrego na studium aktorskim i samych sukcesów ;*Między Wrocławiem a Krakowem jest totalna różnica. Mieszkam we Wrocławiu, ale po studiach planuję przenieść się właśnie do Krakowa. To o jest mój klimat.

    Kasia - mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde z nich ma tak naprawdę niezwykły klimat, plus nasze wspomnienia związane z owymi miastami dużo dają. Dzięki i pozdrawiam:-)

      Usuń
  6. Piękne momenty uchwycone na zdjęciach, ciut zazdroszczę Ci koni, dawno temu to była moja wielka pasja... gdzieś po cichu marzę, by do niej wrócić:) Dobrze Ci z grzywką i w płaszczu też :) Pozdrawiam i życzę powodzenia w Krakowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można wrócić! To przepiękny sport dostępny dla każdego:-)
      Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  7. Sporo ciekawych rzeczy się wydarzyło :) mam koleżankę, która ma totalnego bzika na punkcie koni. Ale takiego pozytywnego oczywiście. Piękna pasja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pozytywnego, tak myślę :P

      Usuń
    2. Tak trzymać :) zwłasza, gdy przynosi Ci to dużo radości :)

      Usuń
  8. Ja tez jestem ekstrawertykiem ale ostatnio jakos lubię spędzać więcej czasu sama niż wcześniej :D życzę powodzenia na studium aktorskim :) ja może za jakiś czas tez zrobię keratynowe prostowanie włosów bo efekty są świetne :) ja w lumpeksach kompletnie nie potrafię szukać, w wakacje byłam w lumpie i udało mi się znaleźć oryginalna bluzę tommiego za 30 zł byłam taka zadowolona ale mój entuzjazm szybko opadł bo jak szukałam kolejnych rzeczy to ktoś wyciągnął mi ja z koszyka...nie kumam ludzi jak można zrobić coś takiego, wstyd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachowanie ludzi jest tak bezczelne, że aż niewarte komentowania. Mimo wszystko nie poddawaj się! :D Może weź ze sobą osobę, która umie w lumpeksy? Bo za takie pieniążki, to aż grzech nie kupować niektórych perełek, tak, jak ta Twoja bluza. Pozdrawiam i życzę wtrwałości:D

      Usuń
  9. Bardzo fajny płaszcz. Chciałabym ubierać się w lumpeksach, ale nie umiem wyszukiwać jakiś fajnych perełek :/ Nigdy nie jeździłam konno, jestem bardzo ciekawa jakie to uczucie :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam czasem takie dni, że nigdzie nic nie mogę znaleźć, więc rozumiem:D

      Usuń
  10. Muszę się kiedyś skusić na keratynowe prostowanie włosów :D Super zdjęcia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. O, koniki widzę <3

    Zapraszam na nowy post, w którym przedstawiam mój pierwszy samochód w życiu - czerwonego Malucha. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Mój blog-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę na pewno ;) Tak, koniki to stworzenia, które dopiero poznaję

      Usuń
  12. A ja się koni boję ... nigdy żaden krzywdy mi nie zrobił, ale wole się od nich trzymać z daleka. Chyba, że dzieli nas ogrodzenie, wtedy jest ok ;) Super grzywka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozumiem :D Nie każdy ma taką potrzebę. Dzięki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger