Co w trawie piszczy?- wakacje

 Cześć Kochani! Od lipca odpuściłam nieco blog, na rzecz innych czynności. Ostatnio czas ucieka mi jakby przez palce. Mówili, że dopiero po 18nastce leci.. ale że aż tak?! :D Chciałabym pokrótce, w formie zdjęć pokazać Wam, co takiego działu się u mnie przez wakacje. Enjoy!

Cały lipiec kręciłam filmiki, zdecydowałam się zdawać do AT - (długa historia). Ogarnianie lamp, aparatu, ogólnie sprzętu- chciałam, aby wszystko wyszło, jak najlepiej- pochłaniało sporą część mojego czasu. O samym nagrywaniu nie wspomnę ;p 

Z Poznania wróciła na chwilkę Wiktoria i urządziła nam domowe SPA- kochana, prawda? Tutaj robi koleżance rzęsy. / Po Bieszczadach spotkanie z ludkami.

Wcześniej wspomniane Bieszczady- jedno z cudowniejszych miejsc w Polsce. Sama natura i Wy./ Ja u Wiki.

Relax i chill= babska noc!

Drugi raz w życiu przedłużałam paznokcie! Byłam nimi zachwycona, bo kolor jest bardzo naturalny, czyli tak, jak chciałam. Początki noszenia ich nie były wcale łatwe;p/ Natura, piękne kwiaty z domowego ogródka.

Pojawiła się u mnie również grzywka. Z końcowego efektu jestem całkiem zadowolona, choć z układaniem się jej bywa różnie/ Miałam okazję poświęcić sporo czasu moim zwierzakom i zacząć w końcu coś czytać! Duma i uprzedzenie- z czystym serduszkiem polecam.

Uwielbiam cykać foty, sprawia mi to niesamowitą frajdę- w sierpniu udało mi się zrobić kilka sesji- dumnam! Wszystkie zdjęcia przed Wami!


Zwiedziłam Poznań- jak już pisałam w osobnym poście. Kilkudniowy wypad, chill!/ Rządziły u mnie również zakupy. Te lumpeksowe i sieciówkowe- i choć tych drugich unikam- skusiłam się na kilka rzeczy. 


Jak minęły Wasze wakacje? A może jeszcze trwają? ;))

45 komentarzy:

  1. Mi tez strasznie szybko zleciał ten czas wakacji. Do poznania tez planowałam jechać na urlopie ale nie zdarzyłam;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze na pewno będzie okazja! A jeśli nie zdążyłaś, to zapewne dlatego, że działo się wiele innych, równie interesujących rzeczy ? :D

      Usuń
  2. Poznań i przepiekna Palmiarnie widzę <3 byliśmy kilka razy i chyba nigdy nam się nie znudzi :)

    Piękne pazurki, a Desperados to moje ulubione piwo :) hehe

    Świetne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama chętnie znów bym tam wróciła, z tą samą ekipą;))

      Usuń
  3. U mnie jeszcze niecały miesiąc ale jeszcze mam wakacje i te wakacje były zdecydowanie inne niż zwykle :D byłam za granicą nad polskim morzem a dziś zrobiłam swój pierwszy w życiu tatuaż :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie, mi wakacje zleciały tak szybko, że nie wiem kiedy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do przeczytania "Dumy i uprzedzenia" zachęciły mnie parę lat temu koleżanki. Naprawdę fajna książka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkładam ostatnie strony na wyjazd do Wrocka, teraz mam inne zajęcia. Ale już mi się podoba!

      Usuń
  6. Chciałabym odwiedzić Bieszczady. Super spędziłaś ten czas. Mam w planach "Dume i uprzedzenie" i czekam na okazje, żeby w końcu przeczytać tę książkę.

    Pozdrawiam,

    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czekaj, bo zaczyna się szkoła i studia. Nie będzie kiedy:D

      Usuń
  7. Strasznie szybko te wakacje zleciały. W Poznaniu byłam ale tak przelotem, na dłużej na pewno kiedyś się wybiorę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się nie podobało zbynio w Bieszczadach mimo wszystko haha, ale mysle, ze z duza iloscia fajnych ludzi spoko!
    buziaki!!:*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie każdy lubi co innego!
      Dla mnie nieważna ilość ludzi, liczy się jakość;)

      Usuń
  9. Mi wakacje mijają tylko na pracy :) Chętnie pojechałabym sobie znowu do Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widać, że super spędziłaś ten czas ;)
    moje wakacje nadal trwają, jednak raczej już nic nie użyję z tego, tylko praca i odpoczynek fizyczny ;) Ale byłam nad Polskim morzem i w Chorwacji, więc uważam je za udane tak czy tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę tego morza! Byłam rok temu nad morzem północnym- niesamowicie było;)

      Usuń
  11. Moje wakacje jeszcze trwają hehe
    Grzywka yassss, ale ja też mam problemy z układaniem jej, myślałam, że dziewczyny przesadzają, ale jednak nie xD

    OdpowiedzUsuń
  12. po zdjęciach widać, że to był fajny dla Ciebie czas :) szkoda, że wakacje tak szybko mijają!

    OdpowiedzUsuń
  13. Grzywka bardzo Ci pasuje. :D Też wiem, że to wymagająca fryzura. Ja ją zawsze przed snem suszyłam na takiej okrągłej szczotce. Dużo kombinowania z tym było... Ale dobrze to wspominam. :D
    Też uwielbiam Bieszczady. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Też to robię, ale nie zawsze jest czas niestety :(

      Usuń
  14. Fajne podsumowanie wakacji :) mi również zleciały bardzo szybko ale byłam nad morzem i w górach także trochę się odpoczęło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, pewnie, że tak! Super, że udało Ci się być tu i tu;)

      Usuń
  15. ale Ci zazdroszcze! U mnie głównie były pracowite:( Ale znalazłam chwilę na wypad nad morze:) te pazurki jak na pierwszy raz wyszły super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne pazurki! Bieszczady - może kiedyś spędzę tam kilka dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię posty z miksem zdjęć :) Są bardzo przyjemne i lubię je oglądać i czytać :)

    Wnioskuję po fotkach że to był dla Ciebie bardzo miłe spędzony czas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałaś ciekawe wakacje. Zazdroszczę Ci wypadu w Bieszczady.
    Chętnie bym tam zawitała.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czas szybko upływa kiedy w naszym życiu dużo się dzieje :)
    Bardzo lubię takie relacje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Cieszę się bardzo, sama chętnie je dodaję. Pozdrawiam również!

      Usuń
  21. Poczekaj aż będziesz miała, tak jak ja -27 lat ,wtedy czas zasuwa 🤣
    Trzymam kciuki za naukę w AT😘
    Wakacje minęły mi całkiem fajnie 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego staram się wykorzystywać każdą chwilę! :D

      Usuń
  22. Czemu wszystko co dobre tak szybko się kończy? :))

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie grzywka pojawiła się przed wakacjami, z układaniem nie mam większych problemów, ale z wiatrem już tak. każdy włos w inna stronę ;)
    Mnie w te wakacje brakowało spotkań ze znajomymi, zawsze był to czas nadrabiania zaległości, a chyba z nikim nie udało mi się spotkać, pozostał kontakt on-line.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, rozumiem:( jak to mówią- taki mamy teraz klimat.. musimy to przetrwać i tyle.

      Usuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger