Poznań- Malta

 Cześć Kochani! Jak się trzymacie? Stosujecie środki ochrony, czy już dawno zostawiliście je w tyle? Ja oczywiście uważam, a u mnie wszystko wraca powoli do normy.

W tym roku wspólnie z przyjaciółką (na zaproszenie innej przyjaciółki) byłam pierwszy raz w Poznaniu. Wiktoria zapewniła nam masę atrakcji, tak, że całe dnie miałyśmy zaplanowane. Dzięki temu udało nam się zwiedzić sporo rzeczy. Na zdjęciach niżej zobaczyć możecie Kamilę na Malcie. 


sukienka- Reserved

naszyjnik- Apart

okulary- Reserved







W kolejnych postach pokażę inne miejsca, które zwiedziłyśmy w Poznaniu. Przyznam szczerze, że większe wrażenie zrobił na mnie Wrocław, czy Kraków, choć oczywiście Poznań ma również swój urok. A Wy jak sądzicie? 

22 komentarze:

  1. Też bardzo podoba mi się Wrocław i Kraków, ale, ale... Jestem rodowitą Poznanianką i uważam, że Poznań również ma swoje urocze zakątki. Może jeszcze ich nie poznałaś? Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie widziałam! Na takie konkretne zwiedzanko zawsze trzeba trochę więcej czasu. My miałyśmy jedynie 2dni :(

      Usuń
  2. Ale pieknę zdjęcia, a uśmiech ♥ Nie byłam w Poznaniu, tzn byłam ale byłam mała i niewiele pamiętam. A mam w planach odwiedzenia własnie Poznań, Wrcoław i Kraków :D no i jeszcze Trójmiasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Koniecznie daj znać, jak te miasta Ci się podobają :D

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia :) JA w Poznaniu jeszcze nigdy nie byłam, miałam w tym roku jechać ale nie zdążyłam i już jestem po urlopie :p Wrocław uwielbiam. Krakow jest piękny ale nie byłam już tam ponad 10 lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraków musisz koniecznie jeszcze zobaczyć! Ale wszystko przed Tobą;-)

      Usuń
  4. Również pozdrawiam i dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna dziewczynka B)
    Ja jestem z wielkopolski i staram się o studia w Poznaniu, mam tam też rodzinę więc dość dobrze go znam, ale chyba się z Tobą zgodzę, że Kraków i Wrocław jest lepszy. Byłam raz w Krakowie, ale mega dobrze go wspominam, głównie przez to, że można byc blisko gołębi xDD (Miałam z 8 lat jak tam byłam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie gołębi- tutaj wiele osób może mieć mieszane uczucia :P
      Bardzo się ciesze, że w Tobie jednak wywołują te pozytywne, haha!

      Usuń
  6. Wrocław to moja miłość i na pewno wybiorę się tam kiedyś , ale Poznań też niczego sobie jest uroczy i ma ten swój klimat :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Młodość jest piękna wszędzie...

    OdpowiedzUsuń
  8. W Krakowie kiedyś byłam zaś do Wrocławia chciałabym pojechać :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach nie ja, a koleżanka:)
      Polecam odwiedzić Wrocław!

      Usuń
  9. W Poznaniu byłam tylko przejazdem, nie znam miasta. Wrocław trochę znam i lubię. A Kraków... cóż tu mieszkam i bardzo, bardzo lubię :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za Krakowem bardzo przepadam:)) Również pozdrawiam!

      Usuń
  10. mało zobaczyłam w Poznaniu, jednak spodobał mi się. Na swój sposób jest bardzo uroczy, chociażby jeśli zajrzy się na starówkę. Dodatkowo, jak tam byłam, mieliśmy na obrzeżach miasta wynajęte domki, gdzie były one blisko jeziorka, swoją drogą też bardzo klimatycznego. Także swoją wycieczkę wspominam dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nieważne miejsce. Ważne towarzystwo. Nawet najgorsze miejsce może być tym ulubionym, jesli mamy przy sobie odpowiednie osoby.. :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Sliczne zdjecia! Nigdy nie bylam w Poznaniu, najwyzej przejezdzalam obok, autostrada... Kiedys musze w koncu zwiedzic to miasto :)


    http://rymowanemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam w Poznaniu, a do tego miejsca nie dotarłam. Muszę nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieszkałam w Poznaniu przez 3 lata, ale jakoś dużego wrażenia nie wywarło to miasto. Zdecydowanie bardziej wolę Kraków, Gdańsk czy Toruń... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę:) W Gdańsku i Toruniu jeszcze nie byłam. Bardzo chciałabym odwiedzić.

      Usuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger