Kombinezon w kropki

 Cześć Kochani Ostatnio dużo się u mnie działo- ale o tym w nowym poście;) Dzisiaj pokażę Wam kombinezon czyli jedna z moich ulubionych rzeczy, jeśli chodzi o ubrania. Akurat ten dorwałam w lumpeksie za dosłownie kilka złotych. Jest nieco za duży, ale gdy przewiązuję go paskiem, wygląda całkiem ok. Sami oceńcie.







Zdjęcia robione były podczas wypadu z przyjaciółkami, stąd te głupawkowe pozy :DD

Dajcie znać, co myślicie o kombinezonie, ale również o całej stylizacji. Ściskam!

38 komentarzy:

  1. Śliczny jest. Uwielbiam kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kombinezony :) Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznyyy, ja mam jeden kombinezon i ogólnie lubię je, ale dużo roboty jest, jak się idzie do toalety xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, to prawda! choć ten nie jest jakoś specjalnie wymagający na szczęście :D

      Usuń
  4. Nice jumpsuit and nice pics dear

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kombinezon :) ostatnio uwielbiam ubrania w kropki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam to samo! wczoraj kupiłam sukienkę w kropki akurat ;d

      Usuń
  6. W mojej garderobie nie mam ani jednego kombinezonu ;) fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo polecam, mega praktyczna rzecz. Zakładamy i cały strój gotowy! :D

      Usuń
  7. Lubię motyw kropek na ubraniach, więc ten kombinezon jak najbardziej mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kombinezon. Wyglądasz świetnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham kropki i uwielbiam kombinezony. Twój jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwłaszcza kropki są urocze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kropeczki są przeurocze. <3 Widać, że świetnie się bawiłaś z przyjaciółkami. Aż miło popatrzeć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się bardzo podoba. W lumpeksie czasem można znaleźć naprawdę super perełki :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kombinezon, uwielbiam kropki :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dziś wiadomo że na lumpeksie można znaleźć sztos rzeczy. I ten kombinezon do takich właśnie należy!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Komnbinezon jest super! Znajduję co raz więcej powodów, żeby znowu zawitać w prograch lumpeksu. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również bardzo lubie kombinezony! Twój ma fantastyczny fason i deseń, do tego czerwona szminka-prawdziwa perfekcja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień spisuje się, jak zawsze, idealnie. :-)

      Usuń
  17. Ja uwielbiam lumpeksy, całym sercem ! :D Kombinezon jest świetny i bardzo fajnie na Tobie leży z tym paskiem ;) Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kombinezon! Choć nie jest łatwo dopasować taki strój, Tobie udało się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię motyw kropek/ groszków :)
    Świetna sesja zdjęciowa :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio też uwielbiam:D
      Zobaczymy kiedy się znudzi..

      Usuń
  20. Super kombinezon. Świetnie sprawdzi się zarówno w codziennych jak i eleganckich stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie wyglądasz w tym kombinezonie. Bardzo kobieco.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger