Lato wszędzie

 

Jesień zbliża się nieubłaganie. Choć bardzo lubię te porę roku, muszę z żalem stwierdzić, że nie skorzystałam w pełni lata. Dlatego tym razem żałuję, że tak szybko ona odchodzi.. :( 

Jakiś czas temu zrobiłam z Dominiką sesję, gdzieś w polach. Na łonie natury, choć przy drodze. Moja modelka dzielnie pozowała nie zwracając uwagi na gapiów z aut. Jestem zakochana w tym jak wyszła. W jej szczerym uśmiechu, zamyśleniu, a nawet powadze. Dodatkowo przepiękny, iście letni krajobraz. 




Uwielbiam te letnie kolory, ich nasycenie. Choć bardzo podobają mi się stonowane zdjęcia na instagramach, gdzie wszystko do siebie pasuje- ja nie jestem w stanie zrezygnować z intensywności kolorów. Taka moja słabostka :D

Czekacie na jesień, czy macie niedosyt lata- jak ja? ;)


36 komentarzy:

  1. Ja sama nie wiem czy chcę jeszcze lato czy już nie, więc niech będzie co ma być :p
    Modelka śliczna, chcę przepis na jej włosy B)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja te niestety nie wykorzystałam w tym roku lata jak należy. Świetne fotki a modelka ma niesamowita urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie loczki 💕
    Modelka jest prześliczna 🙂
    Ja nie mogę się doczekać jesieni 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, ja mam zdecydowanie niedosyt lata!
    Przepiękne kadry!
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała żeby lato trwało jak najdłużej;) Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja marzę, by jeszcze chociaż z kilka dni było gorąco!

      Usuń
  6. Też nie skorzystałam z lata tak dobrze, jakbym chciała, ale chyba jeszcze nadrobię to do końca tego miesiąca. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia i wspaniała modelka! Ja również nie skorzystałam z lata, ale myślę, że to przez tą całą sytuacje panującą teraz w Polsce.

    Pozdrawiam,

    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wiele osób musiało zmienić/ odpuścic swoje plany:(

      Usuń
  8. Mi by się przydało jeszcze parę ciepłych dni, wczoraj nad morzem było cudownie, lato w pełni, a dziś już jesień dała o sobie znać. Piękna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia Dominiki.
    Ja chciałabym, żeby lato jeszcze trwało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie codowne zdjęcia! A w tle nasza piękna Polska :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym, żeby lato jeszcze trochę z nami zostało. To moja ulubiona pora roku. <3 A zdjęcia na tle natury są super. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię każdą- jesli są w pełni wykorzystane :D

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia i piękna modelka :)Ja chce lato, ale w przyszłym roku już. Mam już jesień w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna modelka! :) Ja przyznaję, że z niecierpliwością wyczekuję jesieni <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak się widzi takie zdjęcia to jeszcze bardziej tęskni się za latem :( Pięknie!
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak to prawda. Chyba juz po prostu muszę się pogodzić z koleją rzeczy :P

      Usuń
  15. Ja uwielbiam lato bo jestem totalnym zmarzluchem :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zdawałam sobie z tego sprawy, ale też jestem. Ogromnym:(

      Usuń
  16. Piękne, klimatyczne zdjęcia!
    Jak dla mnie lato mogłoby się nigdy nie kończyć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam straszny niedosyt lata. Dla mnie mogłoby trwać cały rok, dlatego miło popatrzeć chociaż na odrobinę słońca na zdjęciach, gdy pada deszcz za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham jesień, ale w tym roku odwołałabym ją jeszcze na chwilke;)

      Usuń
  18. Kocham jesień i mega mnie cieszy, że się zaczęła :)
    Uwielbiam połączenie białej koszulki i jeansowej spódniczki plus kapelusz :) Świetna stylizacja :* I piękna, naturalna modelka :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger