Keratynowe prostowanie włosów

Keratynowe prostowanie.. nie robię tego po raz pierwszy. Robię to po raz drugi! Za pierwszym nie wyszło.. 

Są to raczej większości znane słowa pewnego magika. W tym przypadku faktycznie- keratynę zrobiłam dziś po raz drugi. Ten pierwszy zabieg wykonywała mi koleżanka. Choć doświadczenia nie miała, to mocno się starała. Ostatecznie efekt był zadowalający, wszystko utrzymało się dobrych kilka miesięcy. Takiej opcji jednak Wam nie polecam, gdyż mocno chemiczne produkty kupowane były przez allegro. Tańsza, ale gorsza alternatywa.

Tym razem, zdecydowałam się udać do osoby, która- przysłowiowo- wie, co w trawie piszczy. Jako, że obecnie jestem we Wrocławiu, to i tutaj czegoś szukałam. Znalazłam pewną osóbkę o imieniu Kasia. Oprócz tego, że profesjonalnie podchodzi do sprawy i klienta, to jest przesympatyczna. A oto moja metamorfoza:

keratynowe prostowanie włosów
Co do samego zabiegu- zdania są podzielone. Jedni uważają, że to regeneruje, odbudowuje nasze włosy. Inni z kolei mają totalnie przeciwne stanowisko. Co Wy o tym sądzicie? Być może za kilka tygodni dodam kolejny, obszerniejszy wpis z tego działu :)
Ściskam!

37 komentarzy:

  1. Zastanawiam się właśnie nad keratyną, chociaż na moje włosy moja fryzjerka poleca botoks :) Twoje wyszły mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Chyba lepiej posłuchać fryzjerki, która ma jakąś wiedzę na ten temat. ;)

      Usuń
  2. Moje włosy nie lubią produktów z keratyną, więc obawiam się, że na taki zabieg też by dobrze nie zareagowały. Na razie nie mam zamiaru tego sprawdzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Nic na siłę. Jeśli nie czujesz takiej potrzeby, to nie ma sensu;)

      Usuń
  3. widać ogromną różnicę :) mam z natury kręcone włosy więc nie interesowałam się takimi zabiegami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Keratyna jest też stosowana na kręcone włosy i efekt również jest! :))

      Usuń
  4. Wspaniały efekt, można się napatrzyć. :) Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:)) Też jestem zachwycona. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Jest duża różnica :).

    Masz piękne włosy :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają Twoje włosy. Różnica naprawdę robi wrażenie. Ja na szczęście mam dość proste włosy, czasami muszę pociągnąć prostownicą. Na kreatywne prostowanie jednak raczej się nie zdecyduję ze względu na uczulenie. Dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, przyjemność po mojej stronie! Ja właśnie chciałam uzyskać taki efet, jaki zakładam, że Ty masz na co dzień;p

      Usuń
  7. Świetny efekt, Twoje włosy wyglądają przepięknie! Też chętnie bym sobie coś takiego zafundowała, ale moje włosy są niewdzięczne i im bardziej się staram je pielęgnować, tym wyglądają gorzej:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, rozumiem :D Gdybyś się jednak zdecydowała, to ja polecam!

      Usuń
  8. Wow! Niesamowity efekt:) Jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super efekt! :D
    Nie próbowałam takiego prostowania i pewnie tego nie zrobię, bo lubię moje fale. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fale też pieknie wyglądają :> Moje były takie nijakie niestety :(

      Usuń
  10. Ja kreatynę używam raczej do innych celów, niezwiązanych z włosami. Mimo wszystko widzę, że ten produkt ma trochę szersze zastosowanie, choć pewnie podawany jest w innej formie.
    Nawet dla takiego laika jak ja, po tym prostowaniu widać ogromną różnicę. Chyba było warto ;)

    Jeżeli interesuje cię rozwój osobisty zapraszam na

     mojego bloga




    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt super. Ja nigdy nie próbowałam. Może kiedyś się skuszę. Póki co czeka mnie podcięcie końcówek. Jeszcze nie wiem kiedy i trochę się boję iść do fryzjera, bo obawiam się, że obetnie za dużo. Zapuszczam włosy i nie chcę stracić za dużo w długości :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zawsze to samo! Mówię fryzjerowi, że TYLKO KONCOWKI, a kończy się na dobrych kilku cm.. dlatego warto mieć takiego swojego człowieczka od włosów, który rozumie nasze potrzeby :D

      Usuń
  12. Efekt WOW, też chcę, aby moje włosy tak wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, pięknie to wygląda! Ale jakbym się zdecydowała, to tylko u mojej fryzjerki, a cena takiego zabiegu w salonie mnie po prostu zszokowała :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam u osoby prywatnej, jeśli chodzi o salony- nie mam pojęcia, jak wygląda to cenowo. Ale zorientuję się! U "swojej" fryzjerki wiadomo, że najlepiej;)

      Usuń
  14. Efekt jest boski! Ja robiłam keratynę wielokrotnie sama w domu i wyszła mi ok ale jednak ten zabieg nie nadaje się na cienkie i rzadkie włosy, bo niestety to jeszcze podkreśla. U Ciebie wygląda fantastycznie, bo masz gęste i grube włosy. Jest efekt tafli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Faktycznie, przy cienkich ten efekt może nie być powalający właśnie przez ilość włosów:(

      Usuń
  15. Here the information you included is very important to match the area of focus, besides we will be very happy if you regular set up like this post. Thanks in advance!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne włosy :) Ja jeszcze nigdy nie prostowałam włosów keratyną :) Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. As claimed by Stanford Medical, It is indeed the SINGLE reason this country's women get to live 10 years longer and weigh 19 kilos lighter than we do.

    (Just so you know, it really has NOTHING to do with genetics or some secret exercise and EVERYTHING about "how" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", not "WHAT"...

    Tap on this link to reveal if this brief test can help you release your real weight loss potential

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow extra. Mega różnica.

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy blog, na pewno będę tu częściej zaglądał i polecę znajomym

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger