Świąteczny Jarmark & Zaczarowany Ogród

Choć święta jakiś czas temu były, to dopiero dziś podzielę się z Wami krótką fotorelacją z tegorocznego Świątecznego Jarmarku. Oprócz tego miałam okazję być pierwszy raz na Zaczarowanym Ogrodzie. Oba wydarzenia działy się we Wrocławiu. Każde z nich było magiczne i wzmacniało świąteczną atmosferę.


W Zaczarowanym Ogrodzie byłam razem z Karoliną. Wszystkie drzewa, sztuczne zwierzaki i budynek ozdobione były światełkami.

Jarmark natomiast wyglądał tak:


Mieliście okazję kiedyś być na Jarmarku lub Zaczarowanym Ogrodzie? Jeśli tak, jakie są Wasze wrażenia? ;)

57 komentarzy:

  1. Wszystko wygląda taaaaak niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  2. Co roku obiecuję sobie, że wybiorę się na taki jarmark, ale … trochę tłumy mnie zniechęcają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda.. wtedy jest baardzo dużo ludzi. Choć zawsze można polować na dzień w środku tygodnia- nieco mniej;)

      Usuń
  3. Pierwszy raz na takim jarmarku byłam już w Niemczech. Niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może kiedyś wybiorę się i tam! Choc na razie mnie nie ciągnie:)

      Usuń
  4. Kiedy studiowałam we Wrocławiu bardzo często tam chodziłam. Najbardziej lubiłam odwiedzać to miejsce w środku tygodnia, wtedy w ogóle nie było tłumów :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Pięknie to wygląda. :D Jak dla mnie wygląda lepiej na zdjęciach niż ten w Warszawie na żywo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie widziałam tego z Warszawy, więc nie mam też jak porównać :D

      Usuń
  6. Na Jarmarku Bożonarodzeniowym we Wrocławiu byłam kilka razy, ale w Zaczarowanym Ogrodzie nigdy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może uda się za rok, jeśli będziesz miała ochotę:>

      Usuń
  7. Ja byłam zaraz po Świętach we Wrocławiu i Jarmark robił wrażenie!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jarmarki świąteczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpiękniej i najbardziej klimatycznie jest wieczorem, gdy wszystkie światełka zamieniają ponure i bezśnieżne w dzień rynki, w magiczne miejsce, z którego nie chce się odchodzić... A na zdjęciach wygląda to wszystko fantastycznie! Na wrocławskim Jarmarku nigdy nie byłam, raz tylko "udało" mi się przejść przez katowicki. I tylko śniegu mi brakowało do pełni szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. właśnie ta magiczna atmosfera, jaką dają m.in światełka, jest niezwykła:))

      Usuń
  10. Mi się nie udało być w tamtym (już) roku, ale żałuje.. mam nadzieję, że za rok pojawię się na jakimkolwiek jarmarku świątecznym i porobię MASE zdjęć ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się udało :D Zdjęcia z jarmarków są cudowne!

      Usuń
  11. Cudowny klimat :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja byłam w grudniu na jarmarku w miasteczku w którym się urodziłam :)
    Uwielbiam jarmarki :D
    Piękne zdjątka :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne, klimatyczne zdjęcia! Chętnie odwiedziłabym taki jarmark:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna magia na zdjęciach :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, uwielbiam takie klimaty 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Święta, pierniczki, jarmarki, choinki, światełka to coś za co uwielbiam zimę! I tylko z tego powodu :) Super zdjęcia <3
    VISSIEN.blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się nie udało być na żadnym

    OdpowiedzUsuń
  18. UWielbiam klimat jarmarków :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałam wybrać się na jarmark do Wrocławia, ale niestety zdrowie nie dopisało. Na pewno będzie jeszcze niejedna okazja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie! Życzę w takim razie zdrowia:))

      Usuń
  20. Przepiękne zdjęcia. Uwielbiam Wrocław ale baaardzo rzadko tam bywam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jarmark możesz skoczyć też gdzie indziej! :D

      Usuń
  21. Ładne zdjęcia. Mi się udało być na jednym jarmarku świątecznym.
    Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  22. pamiętam ten zaczarowany ogród. coś mi wypadło i nie zdążyłam tam pójść :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Byłam na jarmarkach we Wrocławiu, Berlinie, Wiedniu, Bratysławie i Budapeszcie. Wiedeń i Berlin wypadły najlepiej :D Atmosfera, której chyba nigdy nie zapomnę... :)
    W zaczarowanym ogrodzie nie byłam, ale może za rok... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, może sama kiedyś będę miała okazję być w Berlinie. Teraz mam niedaleko :P

      Usuń
  24. Superb article, man!! you are really included a real advance area of knowledge I expect for may days. Hope you more article on it creates & let us to see.

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam na wrocławskim jarmarku wiele razy, ale nigdy nie dotarłam do zaczarowanego ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

    And earning money online using it is as easy as 1..2..3!

    This is how it all works...

    STEP 1. Choose affiliate products you intend to promote
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON TRAFFIC (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. Watch the affiliate products system explode your list and sell your affiliate products all by itself!

    Are you ready to make money ONLINE??

    You can test-drive the system for yourself risk free...

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger