Bluzeczki w kropeczki

Ostatnio usłyszałam od pewnej Pani; "dobrze zimy nie było, a już wiosna". Fakt. Jedni się z tego cieszą, inni wręcz przeciwnie. Jak jest z Wami? 

Jeszcze w tamtym roku, latem właśnie, razem z dziewczynami byłam na sesji zdjęciowej. Nie chciałyśmy jednak stawiać na zwyczajne stroje, dlatego wspólnie obmyślając, co mogłybyśmy założyć, wpadłyśmy na to, że każda z nas ma coś w grochy.  I to była nasza baza. Jako, że w ten sam dzień kupiłam musztardowe spodnie z wysokim stanem stwierdziłam, że mogą się nadać. Zapraszam do oglądania;)


Miałyśmy okazję zrobić kilka zdjęć w pięknej, klimatycznej kawiarni w Przemyślu- moim prawie rodzinnym mieście.





63 komentarze:

  1. Lubie kropeczki i uważam, że kwazdej porze roku dobrze wyglądają ♥ Super zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. zimą grochów jeszcze "na sobie nie miałam", ale czemu by nie spróbować? :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo fajne fotki, pomysł z grochami super, wyglądacie rewelacyjnie. A co do braku zimy, mnie ten fakt wcale nie cieszy. Pokrywa śnieżna to dobre nawodnienie gleby... obawiam się tegorocznej suszy i plagi robactwa, bo to najczęstszy skutek łagodnych zim. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również smuci fakt, że nasz klimat tak drastycznie się zmienia..

      Usuń
  3. Oh so cute photos~ great outfits
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne bluzeczki! Świetnie wyglądają ((:


    mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysł z tymi kropeczkowymi bluzeczkami- wyszła z tego naprawdę fajna i pozytywna sesja :-)

    ps. Konto na youtube zasubskrybowane ( matko co to za wyraz :-D)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna sesja zdjęciowa, będziecie mieć piękną pamiątkę po latach, ba już macie :)
    U mnie już wiosna, kwiaty już zaczęły się pojawiać, więc nie liczę, że zima przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że coś jednak może nas jeszcze zaskoczyć... :P

      Usuń
  7. Myślę, że zima powinna przyjść taka prawdziwa z mrozem i śniegiem, tak jak w dzieciństwie.
    Bluzki w kropeczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka właśnie była, gdy byłam mniejsza. Wtedy to było prawdziwe lepienie bałwana! :D

      Usuń
  8. Ostatnio kupiłam piękny materiał też w grochy :) Mam nadzieję, że będzie z tego sukienka na lato.

    A Przemyśl jest piękny! Byłam tam tylko raz, ale na pewno będę wracać. I ten dworzec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama szyjesz? ;) Oo, to świetnie- szczerze, mało kto słyszał o Przemyślu. A to rzeczywiście piękne miasto:))

      Usuń
    2. Sama szyję, choć nie mam na to tyle czasu ile bym chciała...
      W Przemyślu zatrzymałam się na kilka dni kiedy wracałam z Bieszczadów. Kiedyś na pewno tam wrócę :)

      Usuń
    3. Zapraszam serdecznie, bo to moje strony! Mam nadzieję, że się nie mylę, ale odmienia się Bieszczad*. To dość kłopotliwy rzeczownik :D

      Usuń
  9. Tęsknię za latem, ale dziwnie, jak nie ma wcale zimy. Groszki zawsze fajnie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%. Zwłaszcza zimy na Wigilie.. :(

      Usuń
  10. Wszystkie prześliczne, jak lekko i przyjemnie :3

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja tęsknię za zimą. Może też dlatego, że to pierwsza zima mojego synka i chciałabym mu pokazać śnieg, powozić go na sankach itp. :)
    Świetnie wyglądacie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to z pewnością byłyby piękne wspomnienia dla Was obojga:))
      Miejmy nadzieję, że w przyszłości będzie taka okazja. Pozdrawiam:-))

      Usuń
  12. Uwielbiam ubrania w kropki ale żadnej nie mam! Ostatnio chciałam kupić sukienkę przez neta to jak przyszła to jak worek i musialam odesłać :( Super wygladacie dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, szkoda.. z zamawianiem przez internet wiąże się zawsze jakieś tam ryzyko.. :(

      Usuń
  13. Świetne zdjęcia! Kropeczki bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylowa i urocza sesja, bardzo kobieca :)
    Odnośnie pytania: byle do lata!

    OdpowiedzUsuń
  15. super razem wyglądacie, a te musztardowe spodnie - cudo!
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  16. Sam mam koszulę w kropeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie razem ze sobą wyglądacie. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  18. Groszki są teraz bardzo modne :D Zakochałam się w tej niebieskiej sukience z groszkami *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyny! Jak WY uroczo wyglądacie w tych kropeczkach, no cudo! :)) A jeśli o zimę chodzi hmmm trochę brakuje mi śniegu, lubiłam w dzieciństwie biały grudzień, czasem wracam do tych czasów myślami :) Jednak moje serducho bije dla wiosny - uwielbiam, gdy wszystko budzi się do życia i zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosną- cudowny śpiew ptaszków, dłuższe dni.. wiem, o czym piszesz;)

      Usuń
  20. Great blog, I follow you # 94 ,follow back?

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie troszkę zimy było, ale fakt, wygląda na to jakby się kończyła (a na sobotę zapowiadają 10stopni! toż to wiosna). Niby dobrze, niby powinnam się cieszyć bo nie znoszę zimy, zimna, śniegu i szczególne mrozu, ale zdaję sobie sprawę, że przez taką "zimę" choroby, bakterie, wirusy nie wymrożą się jak to mówią a latem, może być susza.
    Wspaniałe zdjęcia, super wyglądacie w grochach :D Naprawdę wspaniały pomysł na taką wspólną bazę, zdjęcia wyszły fantastycznie!
    Wyglądacie jak siostry! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Dobrze napisałaś, grozi nam "susza", plus dochodza do tego inne rzeczy. Niefajnie, niefajnie..

      Usuń
  22. Piękna pozytywna sesja :)
    Niektórzy się cieszą z braku zimy, ja jednak ją bardzo lubię. No i właściwie brak zimy oznacza kolejne kłopoty dla ludzkości. Idziemy zdecydowanie w złym kierunku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, gdyby nie fakt, z czego brak tej zimy wynika wszystko byłoby ok. Chociaż fakt, zimę też bardzo lubię. Zwłaszcza śnieg na święta:-)

      Usuń
  23. Uwielbiam kropeczki! Mam jedną bluzeczkę i kilka sukienek. Najbardziej podoba mi się niebieska sukienka Twojej koleżanki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne stylizacje :) Sama lubię kropki i świetnie to też wygląda u Was :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    Blacklife.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne są te bluzeczki :) Bardzo lubię ciuszki w groszki, są słodkie :)

    Pięknie dziewczyny wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rok temu kupiłam płaszczyk - biały w czarne kropki. Już w nim chodziłam, ale uważałam, że moda wcześniej czy później wróci do kropek i okazuje się, że wiosna obecnie będzie "kropkowana" :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Wszystko wraca. Tak smao było z bomberkami, czy mom jeansami;))

      Usuń

  27. You did a great research about the product and really loved reading it. I must say I’ve no idea about this post before and not even heard that word. While i’m writing this i am using buffer and hoot suite to monitor my social media’s. Both are good by the way I’ve to admit. I’m thinking to try to will share my feedback after trying it.

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaprezentowane bluzki w kropki nieźle wyglądają. Podoba mi się takie zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniale wyglądają te stylizacje w kropeczki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten motyw jest obecnie bardzo modny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie zachwyciły całkowicie te świetne bluzeczki w kropki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger