Blogi, blogerzy, blogerki..

Wielu twórców (w tym przypadku blogosfery) wkłada mnóstwo swojej energii w tworzenie pewnych kontentów. Poświęca swój cenny czas. Robi zdjęcia, przerabia je, zmienia czcionkę, dodaje etykiety... te wszystkie z pozoru małe rzeczy wpływają na dzieło Tej osoby. W końcu nasze blogi są naszymi portfolio.


Czasami wchodzę na czyjegoś bloga i widzę bardzo wartościowy wpis, któremu widać, że autor poświęcił nie tylko trochę swojego czasu, ale też i serducha. Bloger rozpisał się, dodał wspomniane wcześniej obrobione już zdjęcia i teraz nie pozostaje nic.. jak czekać tylko na dyskusję w komentarzach. Wiecie, piękne jest to, gdy faktycznie mamy możliwość wymienić z innymi osobami kilka zdań, odpowiedzieć na komentarze. Niestety zazwyczaj te komentarze składają się tylko z jednego słowa, które ma się nijak do wpisu.

Mam to szczęście, że coraz częściej pod moimi wpisami pojawia się faktyczna możliwość podyskutowania. Jestem Wam za to ogromnie wdzięczna. Dziękuję :)

57 komentarzy:

  1. Masz rację dość często mona spotkać z uniwersalnymi komentarzami " ładne zdjęcia, masz rację " i na tym kończy się dyskusja. Myślenie, wejść, napisać komentarz od czapy, zostawić link i czekać aż ktoś wejdzie do mnie. Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ale ludzie też bardzo często piszą zwykłe "super".. i na tym się kończy:)

      Usuń
    2. Super, fajnie, Świetnie, Ciekawie.... heh a czasem jest coś więcej ale i tak widać, że ktoś nie czytał... smutne, ze często komentarze to tylko pretekst aby autor bloga zajrzał do tej osoby ale na szczęście są i prawdziwi czytelnicy :)

      Usuń
  2. To prawda, zdarza się i tak, ale na szczęście moi czytelnicy mają coś więcej do powiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie masz prawdziwy powód do szczęścia i dumy:)

      Usuń
  3. U mnie tak jak u Ciebie na blogu zdarzają się niestety ludzie komentujący dany wpis dwoma słowami i to zazwyczaj z błędami ortograficznymi. Moim zdaniem takie zachowanie i to w przypadku gdy komentuje mój czy Twój wpis jakiś bloger to jest to brak szacunku dla naszej pracy. Ale są też i tacy blogerzy i blogerki które ciekawie komentują posty, można sobie z nimi podyskutować. Miłe to jest jet bardzo i podnoszące niezwykle na duchu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takie osoby motywują do dalszej pracy i do pisania kolejnych postów:))

      Usuń
  4. Aww, to mega miło, że Twoi "fani" angażują się w pisanie komentarzy i w ciekawe dyskusje. U mnie jest podobnie, rzadko zdarzają się proste i nic nie wnoszące komentarze. Lepiej, aby było mniej i aby były wartościowe niż więcej, ale bezwartościowych.
    Pozdrowionka <3
    mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, ale często tak bywa, że czytelnik zostawia komentarz, który nieraz zupełnie nijak się ma do opublikowanego posta. Czasami warto się wysilić i napisać coś od siebie ;)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I z jednej strony to smutne, ale taki komentarz czasem śmieszy :P

      Usuń
  6. Faktycznie miło jest porozmawiać w komentarzach. Ostatnio połączyłam jeszcze bloga z kontem na Twitterze, też dobrze się to sprawdza :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam Twittera, więc u mnie to odpada :)

      Usuń
  7. Zgadza się. Najgorzej jak się napracujesz przy wpisie a ktoś wchodzi i pisze "ekstra" :/
    Podobnie jest na Instagramie - ludzie często oglądają zdjęcia a nie czytają opisu. Dzięki temu pod ładnym zdjęciem ze smutnym opisem można przeczytać komentarze "cudownie" :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. na instagrama nie prowadzę, tak jak bloga, ale szkoda, ze to "zjawisko" występuje też tam.. jednak myślałam, że instagram, to jednak instagram;)

      Usuń
    2. Nigdy wcześniej na to nie zwracałam uwagi ale teraz postaram się już zawsze czytać opisy

      Usuń
  8. Świat blogowy, to przecież kawałek naszego życia, szczerość i uczucie:)
    Dawniej często zakłócali go trolle!
    Dyskusja, wymiana zdań, szacunek do drugiego człowieka, tak powinno wyglądać blogowanie:)
    Mój staż tutaj jest dosyć długi, poznałam mnóstwo wartościowych ludzi :)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://spacerem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! I to poznawanie innych, inspirujących ludzi jest cudowne:))

      Usuń
  9. Tak! Też wolę dłuższe komentarze, gdzie można na coś odpowiedzieć, odnieść się do czegoś, a nie tylko napisać "Dziękuję". Jednak wiele osób raz wchodzi we wpis, pisze komentarz i nie obchodzi ich odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nawet nie oczekuje odpowiedzi na mój komentarz, bo wiadomo, że ktoś codziennie nie sprawdza mojego bloga. Mimo wszystko ten pierwszy komentarz powinien sie jakoś odnosić do wpisu;))

      Usuń
  10. Częściej niż na blogu mogę spotkać takie komentarze na Instagramie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak napisałam wyżej- na instagramie sama też przeglądam tylko zdjęcia:) Chyba, że mam czas, to wtedy czytam również opisy. Ale generalnie na instagramie nie zdarza mi się komentować:)

      Usuń
  11. Strange "water hack" burns 2 lbs in your sleep

    Over 160 thousand men and women are trying a easy and secret "liquids hack" to lose 2lbs each night while they sleep.

    It is easy and works on anybody.

    Just follow these easy step:

    1) Go grab a glass and fill it half the way

    2) Proceed to use this amazing HACK

    and you'll be 2lbs skinnier in the morning!

    OdpowiedzUsuń
  12. No niestety czasem ludzie komentują tylko po to, żeby dorzucić link to swojego bloga i zostawiają komentarz w ogóle nie do tematu. Przykre na maksa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do reklamowania swojego bloga- dla mnie spoko. Prawda jest taka, że trzeba to robić, ażeby zyskać sobie obserwatorów. Byleby to robić w dobry i smaczny sposób:)

      Usuń
  13. Your Affiliate Profit Machine is ready -

    And getting it running is as easy as 1-2-3!

    Here is how it all works...

    STEP 1. Input into the system which affiliate products the system will push
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON traffic (it LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the system explode your list and sell your affiliate products on it's own!

    Are you ready to make money automatically??

    Click here to activate the system

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również mam takie szczęście, że osoby mnie odwiedzające zostawia po sobie piękny ślad, i można też ciekawie nawiązać rozmowę. Zdarza się u mnie również, że ktoś tylko przyjdzie "odbebbnic", w dwóch słowach tylko :"fajny post" i leci do innych i tam też ta osoba zostawia te same słowa :D.
    Nic nie poradzimy, ludzie są różni :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, ludzie są różni. Ciągle mnie zaskakują :P
      Ale cieszy to, że tak jak piszesz- faktycznie można z kimś poprowadzić tutaj ciekawą dyskusje :))

      Usuń
  15. Tak, to prawda, są takie osoby, że ich komentarze są ubogie. Sama staram się pisać te bardziej rozbudowane, jednak nie zawsze mam na to czas. Mimo to, na mojego bloga zaglądają też osoby, które piszą więcej niż 2-3 słowa. Obserwuję bloga i pozdrawiam! 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem. Sama chciałabym czasem więcej napisac, ale coś mnie goni. I mam takie pragnienie, zeby napisać chociaż to zdanie, niż nic.. :)

      Usuń
  16. Niestety takie mamy czasy... obrazy, skróty, symbole - emotikonki wypierają słowa... Jesteśmy bombardowani tak ogromną dawką informacji, że powoli stajemy się wzrokowcami... ładny obrazek potrafi bardziej przyciągnąć niż super ciekawy tekst. Dlatego pinterest i instagram cieszą się tak ogromną popularnością... Pamiętam, jak kiedyś pod jednym z moich kulinarnych postów ktoś anonimowy wstawił bardzo zwięzły komentarz - uwaga cytuję - "ble" :))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda. Sama należę do osób, które chętnie oglądają obrazki.. i robię to choćby przez instagrama.. staram się jednak doceniać słowa. Tu na blogach, ale też przez wiersze:)

      Usuń
  17. U mnie zdarzają się nawet takie 'perełki', które zostawiają komentarz w postaci jednego słowa, ale za to trzy linki do siebie;) ale faktycznie coraz więcej jest zaangażowanych i sensownie komentujących osób:)

    OdpowiedzUsuń
  18. I to poprawia humor, no nie? To też naprawdę motywuje :-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiele osób chce poprostu nabić sobie jak najwięcej komentarzy więc nie wczytując się w tekst pisze kilka oklepanych słów i tyle. Ale Jak to mówią... zmian trzeba najpierw wymagać od siebie A potem od innych :) ja tak robię I im więcej zaangażowania wkładam w komentowanie i wczytanie się w tekst tym komentarze pod moimi postami są bardziej treściwe. Choć oczywiście... jak wszędzie... "fajny post :) zapraszam do siebie" się zdarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jesteśmy tylko ludźmi i czasem komentarz "ciekawy wpis" jest adekwatny do posta:))

      Usuń
  20. Niestety takie krótkie, nic nie wnoszące komentarze to plaga. Zazwyczaj widzę nick i już wiem czy będzie to coś wartościowego, czy będzie zostawioy link do siebie itd. Jakby ktoś działał na zasadzie kopiuj- wklej. I tak u każdego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też coraz częściej kojarzę tych ludzi "od kilku słów". Ale oczywiscie pamiętam też tych "innych" :))

      Usuń
  21. Od kilku lat mam stałych bywalców mojego bloga. To miłe, gdy ktoś śledzi Twoje poczynania i docenia to co robisz :)!!!
    P.S. Serdeczne dzięki za odwiedziny u mnie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo!
      To bardzo miłe, ale przede wszystkim niezwykle motywujące:-))

      Usuń
  22. Niestety, ale jest dokładnie tak jak piszesz. Jednak serce rośnie, gdy czytasz w komentarzach, że ktoś naprawdę docenia to co robisz :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki sam dokładnie wpis napisałam kilka dni temu i to najwyższa pora aby go opublikować. Lubie takie wartościowe osoby, wpisy i to, jak ktoś poświęca nam swój czas tak samo jak my robimy to dla kogoś ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, to już lecę czytać! Myślę, że warto pisać i o tym:))

      Usuń
  24. To prawda, niestety... Najgorsze jest właśnie to, gdy komentarz to taki typowy "spam", a treść komentarza brzmi np. "super wpis" i dalej linki... Ja miałam jeszcze kiedyś taką sytuację, że ktoś bezczelnie napisał "Zapraszam WSZYSTKICH na mojego bloga", jakby sekcja komentarzy była prawdziwym słupem z ogłoszeniami. Myślę jednak, że tego typu osoby nie zostaną długo w blogosferze, bo skoro nie szanują innych blogów, to jak myślą o swoim? Prawdziwy bloger wie, że w blog wkłada się dużo czasu i swoje serce, więc raczej ma szacunek do innych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku.. juz to pisałam. To smutne, ale też śmieszne.. jak można być tak bezczelnym i zrobić jedynie reklamę swojego bloga..

      Usuń
  25. Całkowicie się z tobą zgadzam. Najlepsze komentarze, to takie które faktycznie mówią coś o osobie komentującej. Niestety, nie jest to coś co często spotykam, ale sama z chęcią takie komentarze pozostawiam. Mam nadzieje na więcej wpisów od ciebie, w których będę miała okazję trochę z tobą podyskutować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten komentarz! Oczywiście możesz na takie liczyć. Do zobaczenia w komentarzach zatem;)

      Usuń
  26. According to Stanford Medical, It is in fact the ONLY reason women in this country live 10 years more and weigh an average of 42 pounds lighter than we do.

    (And by the way, it is not about genetics or some secret-exercise and EVERYTHING about "HOW" they eat.)

    BTW, What I said is "HOW", not "what"...

    Tap this link to see if this brief questionnaire can help you find out your real weight loss possibility

    OdpowiedzUsuń
  27. Prawda. Spotkałam się już z osobami, które praktycznie pod każdym postem piszą jedno i to samo zdanie. Byle by coś wrzucić i żeby ta osoba odwiedziła ich. Ja osobiście wolę mieć mniej komentarzy, ale żeby były od ludzi, z którymi mogę porozmawiać i wymienić się poglądami, więc dokładnie tak, jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie,gdy ludzie doceniają naszą pracę i piszą coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Absolutnie rozumiem co masz na myśli, często niestety widać że ktoś nie przeczytał wpisu albo zrobił kopiuj wklej:(

    OdpowiedzUsuń
  30. Też mnie to denerwuje. Przecież taki komentarz w stylu "fajnie tu u Ciebie, zapraszam do mnie" nie zachęci autora bloga do odwiedzenia takiej osoby. A wręcz przeciwnie. Swego czasu kasowałam takie komentarze, aktualnie olewam to - niech się wstydzą :P

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawe informacje i fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger