Produkty od firmy Apar

Cześć! Dziś przychodzę do Was z recenzją kilku produktów, które miałam okazję przetestować dzięki firmie Apar.

Zacznijmy od rzeczy, która zaciekawiła mnie najbardziej. Mowa tu o Kremie ze śluzem ślimaka. Sam opis produktu jest bardzo ciekawy:

 Bioaktywna formuła kremu wpływa na poprawę kondycji nawilżenia cery. Skutecznie usuwa oznaki zmęczenia i stresu. Wspomaga uzyskanie zdrowego, zadbanego i wypoczętego wyglądu. Śluz ślimaka zawiera kompleks naturalnych protein odpowiedzialnych za równowagę wodną, dzięki którym cera staje się gładka i wyraźnie odmłodzona. Dodatkowo występująca bajkalina zawarta w kompleksie vitasource wykazuje skuteczne działanie przeciwzmarszczkowe. Produkt wzbogacony o kwas hialuronowy i glicerynę. Krem łatwo się wchłania, nie pozostawiając skóry tłustej.  Produkt stanowi idealną bazę pod makijaż.

Skład oparty na surowcach pochodzenia naturalnego i organicznego.

Śluz pozyskiwany jest od ślimaków żyjących w komfortowych warunkach hodowlanych.
Ślimaki nie odnoszą szkody w procesie uzyskiwania śluzu

Bogactwo składników:
  • Śluz ślimaka - źródło naturalnych protein, z łatwością wchłanianych przez skórę ludzką. Przywraca prawidłowe funkcjonowanie naskórka.
  • Bajkalina - opóźnia proces starzenia komórek, a tym samym odmładza skórę.
  • Kompleks - niweluje niedobór kolagenu oraz hamuje jego rozpad. Odpowiada za wzrost syntezy kolagenu i elastyczność skóry. Wspomaga odnowę komórkową sprawiając, że komórki odzyskują o wiele młodsze cechy.

Według mnie niewątpliwym plusem jest skład. Krem przeznaczony jest do skóry dojrzałej, działa również przeciwzmarszczkowo, a więc na pewno oddam go mamie. Ze swojej strony mogę powiedzieć, że odpowiada mi jego konsystencja- określiłabym ją mianem "w sam raz". Nie jest ani lejąca, ani za gęsta. Podoba mi się również jego zapach. Krem leciutko rozpromienia naszą skórę.


Łagodzące mleczko do demakijażu, czyli kolejna rzecz, sprawdza się u mnie świetnie. Zmywając makijaż nic mnie nie szczypie, nie piecze. Wcześniej używałam jedynie płynów micelarnych, gdzie niestety tego typu rzeczy występowały. Cena jest przystępna (11,50zł). Dobrze oczyszcza twarz.


Ostatnimi pięcioma rzeczami są perfumy i perfumetki. Stety lub nie, jesli chodzi o perfumy jestem dosyć wymagająca. Mało który zapach potrafi mnie zachwycić. Bardzo lubię jednak eksperymentować i próbować nowych rzeczy.

Z otrzymanych zapachów najbardziej przemówił do mnie nr F235. Jeśli lubicie kwiatowe i niezbyt przesadnie słodkie nuty- będzie to coś dla Was.

Jak wiadomo, każdy lubi coś innego. Osobiście jestem zwolenniczką raczej delikatnych zapachów. Zapewne dlatego zarówno nr F001, 102, 103 oraz 105 nie trafiły w moje gusta. Są to dosyć mocne, ciezkie zapachy. Aby ocena była jednak, jak najbardziej obiektywna postanowiłam poprosić o zdanie również moich najbliższych. I tutaj mojej mamie zapachy bardzo się spodobały- więc powiedzenie 'o gustach się nie dyskutuje' jest, jak najbardziej aktualne.

Jeśli chodzi o trwałość- porównałabym ją doproduktów z Avonu. Nie ma rewelacji, ale jest ok.



Mieliście okazję testować produkty tej firmy? :)

45 komentarzy:

  1. Bardzo mnie zaciekawił krem że śluzu ze ślimaka ale skoro jest przeciwzmarszczkowy to może będzie idelnym prezentem dla mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki. Kremy ze śluzem ze ślimaka zawsze mnie przerażają ale moze w końcu sie do nich przekonam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące :) Marki nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marki nie znam, ale krem mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie produkty ze śluzem ślimaka, także chetnie bym użyła tego kremu.
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z produktów ze śluzem ślimaka miałam dotychczas jedynie maseczkę. Dlatego też chętnie testowałam krem:))

      Usuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale fajnie poznawać takie nowości
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się jeszcze z ta marką. Kosmetyki wyglądają interesująco. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy, ja tez pierwszy raz usłyszałam o niej niedawno:)

      Usuń
  8. Nie znam tej marki. Ten krem mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Ja sama nigdy nie miałam podobnego kremu:)

      Usuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, ale perfumy chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej zaciekawił mnie krem ze śluzem ślimaka i chyba się na niego skuszę, gdy tylko wykończę te, które akurat używam. Mam serum ze śluzem ślimaka z innej firmy, ale jest takie sobie, a chciałabym tej substancji dać jeszcze jedną szansę;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, nie ma co skreślać od razu! Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  11. Nie znam tej marki :) Krem wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale wczoraj miałam okazję oglądać video na temat kremu ze śluzem ślimaka. I podobno jest rewelacyjny dla skóry.

    Pozdrawiam, http://www.carpe--diem.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, ja pierwszy raz testowałam coś ze śluzem ślimaka :-) Wcześniej nie miałam takiej okazji niestety.

      Usuń
  13. o widze, że mają pratycznie wszystko! ale fajnie, nie znam marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nie słyszałam o firmie APAR :) Zaciekawiły mnie te produkty :) Szczególnie perfumy i perfumetki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam w komentarzu niżej, mam wrażenie, że to dosyć nowa marka. :D
      Ciesze się :-))

      Usuń
  15. Nie znam tej marki, jednak jeżeli chodzi o krem ze śluzem ślimaka, to miałam okazję go kiedyś wypróbować, jako próbkę. Teraz rozważam zakup :D Jest co prawda przeciwzmarszczkowy, ale podobno skóra starzeje się po 25 roku życia, a ja mam 24 :D Lepiej zapobiegać niż leczyć :D
    Zaciekawiły mnie te produkty, świetna recenzja :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia, jak wpływa na młodą cerę krem przeciwzmarszczkowy. Jeżeli faktycznie przyjmuje funkcję zapobiegawczą, to faktycznie warto!

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że faktycznie jest ona stosunkowo nowa:) Pewnie dlatego

      Usuń
  17. O proszę, koniecznie zajrzę na sklep, może znajdę jakieś perełki dla siebie :) Perfumy mnie interesują ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy produkt bardzo mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś krem ze śluzem ślimaka i świetnie się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz spotykam się z tą marką, ale przyznam, że zainteresowały mnie te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe kosmetyki, nie słyszałam o nich wcześniej 😔

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam, nie słyszałam ale jak spotkam może się przyjrzę bliżej.
    forever-suplementy.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. hmm nie znam,trzeba by wypróbować:)0

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten krem używała moja mama i mówiła ze jest zadowolona. Ja natomiast wierna jestem tylko kremom na bazie aloesu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nie miałam do czynienia z tą firmą, ale skoro piszesz tutaj, ze ich kosmetyki są taki fajne to moze rzeczywiście dobrze jest spróbować. Staram się zwracać uwagę na skład kosmetyków oraz wybierac kosmetyki o jak najbardziej naturalnym składzie. Takie, które nie są w stanie zaszkodzić mojej skórze oraz które wiem, że dobrze na moją skore podziałają ;)

    Mam wrażliwą skore ze skłonnością do wysuszania i przez to w miarę szybko zaczeły się na niej tworzyć pierwsze oznaki starzenia się.

    Jak do tej pory najbardziej pomogło mi to serum:
    slowopodlasia.pl/wiadomosci/9852,serum-przeciwzmarszczkowe-poznaj-najlepsze

    Super nawilża, ma dobry skład i co najważniejsze daje ukojenie mojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy krem. Pomocna recenzja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger