Krata x3

Od zawsze podobały mi się koszule w kratę. Zwłaszcza koszule w kolorach niebiesko i czerwono- czarnych. Uważam, że można je stylizować zarówno na sportowo, jak i elegancko. Wiele starszych ludzi ubierało koszule flanelowe do pracy, dlatego ubrania tego typu często kojarzą się im z rzeczami mało eleganckimi. Przynajmniej takie zdanie maja osoby, z którymi miałam możliwość o tym porozmawiać;)


Nigdy jednak nie miałam spódnicy w kratę! Aż do niedawna, kiedy to dostałam takową od mojej babci. Nie wyciągałam jej z szafy, aż do czasu sesji, na którą wybrałam się razem z moimi koleżankami. Efekty możecie zobaczyć niżej ;)


Do spódnicy dobrałam zwykłą, czarną bluzkę. Taki strój wydaje mi się być super opcją na jesień. Oczywiście podczas robienia zdjęć było na tyle ciepło, że mogłam sobie pozwolić na rezygnację z jakiegoś płaszczyka/ narzutki. Na zimniejsze dni owych nakryć, jak najbardziej potrzebujemy. Co myślicie o stylizacji mojej i dziewczyn? Którą ze stylizacji  chcielibyście również zobaczyć w nowym wpisie?






Zapraszam do pisania, jakie elementy z naszej garderoby się Wam podobają, a jakie nie :) Szczerość to podstawa!

19 komentarzy:

  1. Na tych zdjęciach już stylizacja nie jest taka ważna. Kadry są fenomenalne, jakbym oglądała zdjęcia z dobrego czasopisma. A czerń i czerwień to od dawna moje ulubione połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o kratę to jednak zostaję przy koszulach. Ewentualnie sukience, ale mam taką tylko jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kratę. Szczególnie właśnie na koszulach i spódnicach. :D
    Świetne zdjęcia, wyglądają bardzo profesjonalnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś te spódnice w kratę w sobie mają. Nie byłam ich fanką na początku, ale kiedy w oko wpadła mi jedna, to ją pokochałam :D
    Choć niewątpliwie kocham paski <3
    Kasia pisze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ubrania w kratkę :)
    Śliczne z Was dziewczyny! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie byłam fanką kratki i chyba nadal nie jestem, ale są takie elementy garderoby, które w tej chwili akceptuję kraciaste. Przywiozłam sobie ze Szkocji uroczy kraciasty szalik. I kocham go całym sercem!

    Bardzo ładnie wyglądasz w tej kraciastej kiecce. Pasuje Ci - kolor, długość, krój - wszystko. Ładna stylizacja, ładne ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. No tak. Szkocja- krata;-)
      Szaliki kraciaste też uwielbiam!

      Usuń
  7. Ładna sesja. Bardzo podoba mi się, jak razem wyglądacie - wizualnie trochę niczym kadr z filmu.

    Pozdrawia Zwolenniczka Kratki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. you all have tasty bodies.... so hot

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie wszystko wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger