Don`t forget to smile:)))

W dzisiejszym poście możecie zobaczyć zdjęcia wykonane jeszcze, jak było ciepło, a wiec niedawno! Stąd oczywiście nasze uśmiechnięte miny, goszcząca na twarzach beztroska i zadowolenie (czyt. jak to było przed rozpoczęciem studiów :P)

Do zdjęć wybrałam białą koszulę w paski, kupioną w lumpeksie za kilka złotych. Jestem dumna z tej zdobyczy, gdyż jest to coś bardzo uniwersalnego, a zarazem niebanalnego. Nieopacznie do całości założyłam slip`ony- również w biało- niebieskie paski. Mój błąd! Moją wizją było ubrać do owej koszuli białe spodnie, takich jednak nie udało mi się zakupić i ostatecznie wyszło klasycznie. Czarne rurki:)


 Kamila (na środku) również postawiła na paski. Tym razem sukienka. Gdy ją zobaczyłam moją uwagę przykuła od razu ta niesamowita zieleń. Uważam, że ten kolor jest niedoceniony. Przepiękny i nieoczywisty, a mimo to niewiele osób w swoich stylizacjach się na niego decyduje.



 Wiktoria- klasycznie. Czarna sukienka we wzorki, ciemne rajstopy plus czarne baleriny:)


 Jak widzicie, podczas zdjęć towarzyszyło nam mnóstwo radości. Nasza Pani Fotograf załatwiła nawet kilka rekwizytów od Pana Konduktora :D Miny podróżujących- bezcenne:))

Przeglądając wpisy, na blogu Adraasteji (mam nadzieję, że dobrze odmieniłam) zauważyłam ciekawy pomysł na zdjęcia. Mianowicie łączy je ze sobą. Taki efekt do mnie przemawia, dlatego nieco się zainspirowałam i sama zastosowałam go w pierwszym zdjęciu. Podoba się, czy nie? ;)


46 komentarzy:

  1. Wszystkie pięknie wyglądacie! Chyba czarna sukienka najbardziej mi się podoba.
    Jeśli chodzi o formę pierwszego zdjęcia to rzeczywiście bardzo ciekawa, ładnie wygląda.
    +życzę powodzenia na studiach, nawet nie chcę myśleć, ile musisz mieć teraz nauki, ja dopiero zaczęłam liceum, więc, mimo że od uczenia się nie ucieknie, spędzam czas na rozmaite sposoby i jak na razie daję radę (:
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Wszystko przed Tobą, dlatego życze powodzenia! :>

      Usuń
  2. Wszystkie jesteście piękne! Wspaniałe stylizacje, bardzo w moim guście i stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł na sesję. Aż się buzia sama uśmiecha jak się patrzy na te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem łączenia zdjęć, powoduje raczej oczopląs niż zachwyt.
    Fajny pomysł z tymi gadżetami od konduktora. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Jak widać, każdy ma inne odczucia.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia! Wyglądacie super:) I stylizacje bardzo fajne, proste ale z klasą:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia i świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje, super ujęcia. Łączenie ujęć - co kto lubi :)
    Widać, że w czasie tej sesji miałyście świetną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie- co człowiek, to inne gusta;))
      Ojj tak, było prześwietnie:))

      Usuń
  8. Ładne fotki, ja je zazwyczaj łączę ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo wyjątkowe, naturalne zdjęcia!
    Znaleźć tak ładną koszulę w second handzie to sztos! :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdaaa, miałam szczęście! Natural 100%- na tym nam najbardziej zależało:>

      Usuń
  10. Naturalne zdjęcia są najlepsze i mówią same za siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Uśmiech w życiu to podstawa. Dobre nastawienie przynosi bardzo korzystne skutki dla naszego organizmu. Wszystko dzieje się w naszej głowie i dzięki nastawieniu myśli w dobry sposób nasze życie może nabrać kolorowych barw.

    Jeżeli interesuje cię rozwój osobisty zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam kiedyś, że nawet gdy uśmiechamy się na siłę, nasz mózg odczytuje to, jak naturalny uśmiech. I wytwarzane są endorfiny;)

      Usuń
  12. Luźna sesja jest najlepsza!! Uśmiech to podstawa! Pięknie dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wykonane zdjęcia i piękne stylizacje. Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia<3!

    https://melancholia00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pozytywne zdjęcia :) widać, że dobrze się ze sobą czujecie i świetnie się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Znamy się już tyle lat... a to robi swoje;))

      Usuń
  16. Jakie piękne zdjęcia! Świetnie wyglądacie dziewczyny :).
    Super blog! Obserwuję, żeby być na bieżąco :).
    https://mowmimoniska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nice post dear :) I follow you on gfc # 76 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. inspirujące wpisy i fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny wpis. Podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  20. Każda z tych stylizacji jest wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo udane zestawienia. Połączenie kolorów i stylu wyszło na duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszulowe sukienki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger