Ulubieńcy

Zwykle nie piszę tego rodzaju wpisów. Jednak ostatnie trzy miesiące zdecydowanie zasługują na swoich ulubieńców. 

Zacznijmy od muzyki, czyli tego, co ubóstwiam najbardziej. Dzięki kuzynowi mojej przyjaciółki odkryłam zespół, który totalnie przypadł mi do gustu. Jeśli lubicie metal, to zapraszam do wysłuchania!



W trakcie pobytu w Holandii towarzyszyła nam muzyka z lat 70/80! Cudo :)


 Moje osobiste odkrycia, z których jestem bardzo dumna!


Będąc w Holandii odkryłam genialny sklep; Action! Być może słyszeliście o nim. Z tego, co wiem, takowy ma mieć swoje otwarcie we Wrocławiu- cieszę się na maksa. W sklepie znalazłam sporo rzeczy do pielęgnacji.

Między innymi żel, zawierający 90% aloesu. Za 300ml zapłaciłam ok 9zł


Odżywka, której skład mniej- więcej możecie dostrzec


Znowu krem z aloesem! Wierzcie lub nie, ale to najlepszy krem, jakiego dotąd używałam. Twarz po jego zastosowaniu jest naturalnie rozpromieniona (to nie tylko moje spostrzeżenia :D)


Studia!
nowy etap w moim życiu. Bezpośrednio z nimi łączy się wcześniej wspomniany Wrocław. Piękne, lecz niestety sporo kilometrów oddalone od mojej wioski, miasto. (Taki skok na głęboką wodę :p) Zdecydowałam się właśnie na nie, gdyż mówi się, że to właśnie Wrocław jest miastem przyszłości i daje wiele możliwości. A ja bardzo chcę się rozwijać. Jeżeli ktoś z Was pracuje/ studiuje we Wrocławiu to śmiało piszcie! Chętnie poczytam, co Wy sądzicie na ten temat. To samo dotyczy pierwszorocznych studentów. Jak Wasze przygotowania? 



Pozdrawiam i do następnego! :-)

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam stara muzę! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty z aloesem są super! :)
    ssaysomething.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w mieście jest sklep Action. Ciekawe czy chodzi o ten sam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za metalem tak bardzo nie przepadam. Kiedyś czasem puściłam sobie Vesanię, ale tylko niektóre utwory.
    Wychowałam się na gotyku, to mój ulubiony nurt. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio zakochałam się w Organicu, super mają kremy i maski! <3
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam aloes :) super post! pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio również wracam do muzyki z lat 80, klimat tych kawałków to jednak naprawdę coś. <3 Powodzenia na nowej drodze! :*
    https://swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zaciekawiłaś mnie zaprezentowanymi produktami pielęgnacyjnymi :)
    Formuły oparte na aloesie sprawdzają się u mnie wręcz idealnie.
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger