Migawki z marca

 Czas pędzi, jak szalony! Złapałam się na tym, że już koniec kwietnia.. miałam przygotować dwa wpisy na marzec. Jeden z nich, to właśnie ten. Mimo, że sporo po czasie, to jednak się pojawia.. musicie mi wybaczyć.. 

Zanim jednak przejdziemy do mojej krótkiej relacji z marca, zostawiam tutaj swój Vinted- KLIK- wystawiam tam rzeczy- po dużo niższych cenach niż je kupiłam. Może coś komuś wpadnie w oko. :)


Właśnie w marcu miałam zaszczyt wziąć udział w Krakowskim Salonie Poezji, gdzie wraz z częścią grupy czytaliśmy wiersze Adama Asnyka. Za tę możliwość jestem niesamowicie wdzięczna.

pierwszy lód tego roku zjadłam właśnie w marcu/ nigdy wcześniej nie miałam okazji pozować, jako modelka- nowe doświadczenie

spotkanie z Kamilką & pyszne jedzonko/ ostatnio jem za dużo tego

trochę też ćwiczyłam, nie powiem/ krakowski kiermasz wielkanocny

tutaj przed i po występie

w marcu byłam też szczodrze obdarowana

Kraków! Polecam skład tanich książek na Grodzkiej. Kto zna?/ wyjazdy do domu, trochę ich było..

odwiedziłyśmy Muzeum Teatru, które niestety ma być zamknięte..

Uwielbiam HP! Mam sentyment z dzieciństwa../ prezent dla przyjaciółki

Gloria wdzięczna, że wzięłam ją do kościółka/ próóóby


Jak minął Wasz marzec? I jak na razie oceniacie ten rok?

Ściskam! Ewelina



9 komentarzy:

  1. Znam ten składzik z książkami w Krakowie na Grodzkiej. Czasami można w nim wyszperać prawdziwe książkowe perełki. Ciekawe podsumowanie miesiąca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie marzec był bardzo pracowity, ale nie zabrakło też miłych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marca nie pamiętam już nawet, dużo było pracy. Kwiecień za to wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już nie pamiętam, co było w marcu 😂 teraz czeka nas pracowity czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój marzec był spoko, nawet urlop miałam cały tydzień :) Ogólnie ten rok nie jest zły tylko trochę się niefajnych rzeczy wydarzyło jak do tej pory ale podniosłam głowę do góry i idę naprzód, rok jeszcze się nie skończył, może czeka mnie jeszcze coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger