2022 byłeś dobry

 Pamiętam, jak dziś, że pod koniec 2021 powiedziałam sobie i swoim rodzicom, że 2022 będzie dobrym rokiem. I tak też było ;) Zapraszam do krótkiego i szybkiego podsumowania!


1. Jedne z pierwszych rzeczy, z których jestem dumna a propo 2022 są prace.

Pierwsza z nich polegała na wykładaniu towaru w sklepie- praca sama w sobie niesatysfakcjonująca. To co jednak sprawia, że byłam z niej dumna to godziny wstawania- były to bowiem godziny poranne, często wstawałam o 5, by na 7 być na miejscu i zacząć pracę. A aż takim rannym ptaszkiem nie jestem... (o ile w ogóle)

Kolejno od października do teraz pracuję w krakowskim butiku na rynku ze skórzanymi torebkami. Ta praca nauczyła mnie wiele; obsługi kasy i różnych programów, wiele klientów to turyści, dzięki czemu podszkoliłam swój angielski. Nie ukrywam, że pracując i studiując mam dużo satysfakcji- po pierwsze, że łączę te dwie rzeczy, a po drugie.. że zawsze to jakiś własny pieniądz:)

Oprócz tego dorywczo inwentaryzacje i maliny- a jak!


2. Ogarnąć nieogarnięte

Wierzcie lub nie, ale do końca liceum a nawet i trochę później byłam baaardzo nieogarniętą osobą. Nie będę się wdawać w szczegóły, ale myślę, że zwłaszcza w latach 2021-2022 odkryłam, że notesy, notatniki też te elektroniczne, ale zwłaszcza te papierowe mają niezwykłą moc. Gdzieś po drodze towarzyszył mi cytat:

"A ten kto nie planuje, już jest przegranym. 

To tak jakby być statkiem bez steru na morzu. Trzeba mieć jakiś cel, bo to nadaje sens życiu. "

Nie przesadzę mówiąc, że planowanie wpływa pozytywnie na jakość mojego życia.

3. Czy to jest przyjaźń, czy to jest kochanie?

Od początku 2022 ten rok był dla mnie rokiem miłości. Sporo się działo. Dużo nowych doświadczeń, pięknych, ale też i przykrych chwil. Zobaczymy, co przyniesie 2023.


4. Dbanie o siebie

W planach na 2022 była depilacja laserowa w salonie oraz kilka innych rzeczy dla mnie. Kilka zabiegów już za mną! Ciągle w procesie! 


5. Spotkania z bliskimi

To jest zawsze coś co niesamowicie sobie cenię. Czasem zapominam, jak ważne jest, by ciągle doceniać i pielęgnować z NIMI kontakt. Non stop- work in process.. 


6. Systematyczność

Zaczynam się uczyć, że kluczem do wszystkiego jest regularność.. w tym roku udało mi się to jesli chodzi o np pompki, . Nie ukrywam i z dumą mogę powiedzieć, że dzięki samej sobie, ale też trybowi życia jaki prowadzę udało mi się schudnąć całkiem sporo- to jest efekt uboczny. Głównie chodziło o to, bym ja sama czuła się ze sobą nie dobrze, a zajebi***e :) Jestem na etapie BARDZO dobrze! A będzie jeszcze lepiej!

7. Samoświadomość

Sporo słuchałam innych, mądrzejszych. Chciałam poznać przede wszystkim sama siebie, ale też w ogóle sposób myślenia innych ludzi, tego w jaki sposób funkcjonują, czym się kierują. 

8. Wyścigi konne

Chociaż baardzo rzadko jeżdżę i to raczej hobbystycznie, zawsze chciałam pooglądać wyścigi konne. To małe marzenie na pewno zapoczątkował film "Ruffian". Kto nie oglądał- polecam!


9. Spektakl

W 2022 w ramach egzaminu z podstawowego treningu aktorskiego, ale także z okazji rocznicy Radio Wolna Europa mieliśmy okazję zagrać spektakl "Sprawa Butów" w krakowskim Teatrze Proxima. Była też współpraca z AMĄ.





Odkrycia 2022:

Youtube: Patryk Wójcik- Psychologia na wynos

Anna Szlęzak

Stosunkowo

Człowiek Absurdalny

Przeciętny Człowiek

Spotify: Piąte nie zabijaj

Tik-Tok: evelinaross_

Instagram: _fitig


Jak Wasz 2022? Co się działo! Czekam na Was w komentarzach!

32 komentarze:

  1. Hej, hej ♥ Widzę, że i u Ciebie dużo dobrych rzeczy się działo i cieszę się, że ten rok dla Ciebie był dobrym rokiem. Również życzę Ci dużo miłości na 2023 oraz abyś miała wokół siebie dobrych ludzi, którzy będą Cię tylko pchać do działania, a nie spowalniać w tym, co robisz. I wytrwałości i motywacji do celów, które sobie ustanawiasz ;) I jestem pełna podziwu tego spektaklu, udział w czymś takim musiał być niesamowity ♥_♥ I podziwiam za pracę w butiku, osobiście nie mogłabym chyba pracować w jakimkolwiek sklepie, gdzie miałabym styczność na co dzień z klientami. za mało mam cierpliwości do tego XD.

    I cóż, oby ten 2023 był tylko lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten kontakt z klientami akurat bardzo lubiłam! Niestety zawiniły inne rzeczy:(
      No ale cóż, do przodu!
      Dla Ciebie także:-))

      Usuń
  2. Spodobał mi się podpunkt "samoświadomość" - to nas łączy, ja również chętnie słucham starszych z doświadczeniem życiowym :) A co do systematyczności to zgadzam się w 100%. Jest to klucz do wielu sukcesów. Wszystkiego najlepszego w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam z zaciekawieniem. Każda praca rozwija i daje satysfakcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy każda? Hmm.. tutaj chyba można by polemizować

      Usuń
  4. Widzę,że u Ciebie 2022 był także pozytywnym rokiem. U mnie podobnie ja u Ciebie był on rokiem miłości, ale takze podróży oraz aktorskich projektów ( nagranie krótkiego filmu reklamowego , początek zdjęc do filmu krótkometrażowego oraz pierwszy wystawiony spektakl autorski Teatru Za Drzwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo brawoo! To duże i ciekawe rzeczy:))
      Można będzie Was zobaczyć w Krakowie?

      Usuń
  5. Ja też lubię słuchać mądrzejrzych od siebie, polecisz kogoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Jacek Walkiewicz przykładowo! Proszę zerknąć ;)

      Usuń
  6. Świetnie, że miniony rok mozesz zaliczyć do udanych. Oby takich jak najwięcej. Masz super nastawienie do życia, więc nic tylko realizować plany, powodzenia!😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne podsumowanie, oby ten rok byl jeszcze lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie poprzedni rok też był dobry, w ogóle zauważyłam, że z biegiem lat jest coraz lepiej co pewnie jest kwestią uporządkowanego życia na każdej płaszczyźnie. Stabilna praca, awanse, dobre zarobki, podróże, stały i szczęśliwy związek, dobrzy ludzie wokół, dużo pasji - to naprawdę pomaga dobrze żyć.
    W czasach edukacji też wykładałam towar w markecie i zbierałam maliny, przybijam Ci piątkę 🙂.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, każdego dnia stwarzaj sobie wymarzoną codzienność i bądź szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne życzenia- dziękuję!
      Świetnie, że Tobie z biegiem lat idzie tylko coraz lepiej i że ciągle do przodu:)

      Usuń
  9. Fajne podsumowanie. W wielu sprawach rok 2022 był dla Ciebie rokiem przełomowym :).
    Trzymam kciuki żeby i ten przyniósł Ci same pozytywne wspomnienia :).

    U mnie też trochę się pozmieniało. Były przykre chwile (śmierć babci) ale też i pozytywne (zmiana pracy). W tym roku zaszalałam z celami... Zobaczymy jak wyjdzie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powodzenia! Pewnie, niestety bez tych przykrych się nie obejdzie, ale życzę żeby było ich jak najmniej!

      Usuń
  10. Wspaniały rok za Tobą, życzę, aby i ten obecny obfitował w wydarzenia i emocje ważne dla Ciebie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieje, że tak też będzie:)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  11. Wszystkiego dobrego w 2023 roku :) Widać, że w poprzednim sporo pozytywnych rzeczy się działo i tego Ci życzę i w tym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że to był naprawdę dobry rok u Ciebie! Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kiedyś robiłam w sklepie na kasie i wykładając, ale raczej kiepsko wspominam prace w sklepie. Klienci dali mi ostrą szkołę życia że tak się wyrażę. Już bym chyba wolała zbierać truskawki czy boròwki. Cieszę się, że Jesteś z siebie zadowolona, to bardzo ważna sprawa. Życzę powodzenia w pracy i życiu osobistym :)

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, zależy też pewnie, jak się trafi.. różnie to bywa
      dziękuję!

      Usuń
  14. Udany rok. Dla mnie też niezwykle udany. Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że to był dla Ciebie dobry rok. Ja też nie narzekam.
    Nie znam kanału Psychologia na wynos, ale na pewno zajrzę.
    Z czystym sercem polecam kanał Jarosława Gibasa.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, j.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne podsumowanie, gratuluję udanego roku. Powiem Tobie szczerze, że mnie praca również nauczyła systematyczności i koncentracji. Wcześniej byłam bardzo roztrzepana i nieogarnięta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo dobrych spraw , zdarzeń się u Ciebie zadziało Super!!! I niech tak trwa...a 2023 niech będzie jeszcze lepszy!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger