Dresiara

Na samym początku uprzedzam, że post pisany już jakiś czas temu. Mimo wszystko wrzucam, a swoje stanowisko, co do noszenia dresów- podtrzymuję. Enjoy!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej, witajcie! Mam wrażenie, że lato w tym roku odeszło dziwnie szybko, tak w pośpiechu. A i samym latem nie nacieszyłam się jakoś bardzo. Tak, czy siak oficjalnie witamy Panią Jesień. Czyli już mogę powiedzieć, że sezon na moje ukochane dresy uważam za otwarty!

Od zeszłej zimy naprawdę pokochałam dresy. Zakupiłam kilka par i intensywnie je eksploatowałam. Nosiłam praktycznie non stop. Te ze zdjęć również kupiłam rok temu w H&M, polecam ogromnie. Wprawdzie nie są jakieś grube, ale jak dla mnie- idealne. Dodatkowo przepiękny kolor, jaki udało mi się upolować sprawia, że chodzę w nich jeszcze chętniej. 



Bardzo się cieszę, że nastała "moda na dresy". Dzięki temu mogę je nosić nie tylko po domu, ale nawet na uczelnię. Na moim kierunku mamy sporo ruchu, dlatego w dresach czuję się na maxa komfortowo. Osobiście lubię przełamywać takie sportowe stylizacje czymś eleganckim, w tym przypadku są to choćby rozpuszczone, pokręcone włosy, czy duże koła- kolczyki. 


a Wy? Lubicie się z dresami?


22 komentarze:

  1. Pięknym dresem nigdy nie pogardzę. Śliczny ten dres i właścicielka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię dresy, są wygodne, milusie i super się w nich chodzi :) Chociaż noszę je tylko po domu to nie mam nic do osób które wychodzą w nich np. na zakupy itp :) Każdy nosi to w czym czuję się najlepiej :)

    Wyglądasz świetnie Ewelino! :)

    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sama za dresami nie przepadam i raczej nie noszę, ewentualnie spodnie dresowe czasami po domu. Lubię tego typu bluzy, ale to tylko do dzinsów :D Choć Twój dresik bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem jak najbardziej za. Czy po domu czy poza domem. Kiedys chodzilam w dresie czesciej, ostatnio jednak rzadziej, ale planuje kupic sobie na swieta jakis fajny dresik.
    Sliczne zdjecia ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, w święta w takim dresiku sobie chodzić- najlepiej :D

      Usuń
  5. To chyba izolacja covidowa spowodowała, że dres awansował do rangi ubranka wyjściowego. Osobiście bardzo lubię i często ubieram :) Twój ma świetny kolorek, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może faktycznie przez to! Wcale się nie dziwię, bo są ultra wygodne:-)

      Usuń
  6. Wyglądasz super w tym dresowym zestawie :) Zauważyłam, że teraz dresy są bardzo modne, mi samej podobają się takie zestawy :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor przyjemne wizualnie zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor dresu. Mnie też zlecial szybko ten rok.

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja w ostatnim czasie stawiam praktycznie jedynie na wygodne ubrania i dodatki. Jestem młodą mamą i w trakcie spacerów czy na zakupach lubie czuć się wygodnie. Pracuje poza tym na home office i w firmie również lubię czuć się dobrze :)

    https://newslubuski.pl/polecane/13445-stylowa-zima-czyli-botki-zimowe.html

    Jak dla mnie w zimie totalną podstawą będą na pewno wygodne zimowe botki. Polecam postawić szczególnie na botki skórzane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem zakładam bluzy z kapturem. Pełny dres to nie mój styl. Ja z kolei jestem bardziej miłośniczką swetrów, jak tylko wchodzi jesień to wyciągam swetry i noszę je niemalże codziennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego oczywiście coś innego! Choć nie mówię, że ograniczam się jedynie do dresów. Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Lubię dresy, choć noszę głównie w domu. Fajny kolorek tego dresu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię dresy :) lekkie wygodne, można w nich biegać i nie tylko. Do twarzy Ci w tym błękitnym dresie. Pozdrawiam serdecznie

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię dresy nosić w domu, są po prostu bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam dresy! Ten Twój ma super kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger