Zakopane

 Nie pamiętam, kiedy ostatni raz miałam okazję być w tym mieście. W moim sercu jest ono zapisane, jako to wyjątkowe- głównie dzięki wspomnieniom, jakie z nim wiążę, ale też z samymi górami. To one są dla mnie odskocznią od wszystkiego.. kiedy na głowie i w głowie jest zbyt dużo.. ;)


Pozytywnie się zaskoczyłam, gdy okazało się, że bilet z Krakowa do Zakopanego wynosi jedyne 8zł w jedną stronę. Koleżanka, która trochę podróżuje, a więc wie, co i jak, ogarnęła nam w miarę tanie schronisko młodzieżowe. Był pokój, kuchnia i taki mini salon. Naprawdę nie było na co narzekać;)




Odwiedziliśmy Morskie Oko, pochodziliśmy po Krupówkach, sami weszliśmy na Gubałówkę. Utwierdziłam się również w przekonaniu, że o wiele bardziej wolę wycieczkę po Parku Tatrzańskim, gdzie przeważa natura, nie ma tak wiele osób, jak w samym centrum. Na Krupówkach pełno jest wszystkiego, mnóstwo sklepów, a jeszcze więcej ludzi. Przyznaję, że w Bieszczadach jest więcej ciszy, spokoju i takiej "czystej natury". 

Jeśli chodzi o wyjście nad Morskie Oko trafiliśmy w 10. Akurat w tym dniu lekko świeciło słońce, nie padał deszcz, ani śnieg. Pogoda była wręcz idealna. Kolejnego dnia nie bylibyśmy już w stanie pójść gdziekolwiek. 



--------------------------------------------------------------------------
Niestety dzisiejszy dzień jest tym, gdzie Putin osiągnął apogeum swej głupoty i zaatakował Ukrainę. To wszystko zostawię bez komentarza. Ukraino, jesteśmy z Tobą.. 




17 komentarzy:

  1. Uwielbiam Tatry, a Zakopane ma klimat, choć tak jak napisałaś, wolę pójść w góry niż spacerować po Krupówkach.
    Co do sytuacji u naszych wschodnich sąsiadów, to brak mi słów, tak bardzo szkoda mi ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciach widać, że to był bardzo udany wypad:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wyjazd się udał. ;)

    Trzymaj się cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam też w Zakopanem. Miałam nawet wtedy okazję zwiedzić Morskie Oko Krupówkę i Gubałówkę. Jednak było to w sezonie letnim. Strasznie jednak bym chciała zwiedzić Zakopane w zimę. Gdy właśnie jest dużo śniegu i jest ten cudowny zimowy klimat. A co do ostatniego zdania...Będzie dobrze ! Trzeba w to wierzyć !


    zpsemjestlepiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że bilet jest może być taki tani :o Dobrze wiedzieć :D
    Dawno nie byłam w Zakopanem, ale chętnie tam bym się wybrała :D
    Super zdjęcia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety do Zakopanego jeszcze nie dotarlam,ale mam nadzieje , ze uda mi sie w najblizszej przyszlosci. Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojoj, jak pięknie! <3 Góry zachwycają, uwielbiam ich klimat i niepowtarzalny urok.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zimą w górach jeszcze nigdy nie byłam, ale chciałabym. W Zakopanem byłam tylko raz, wiosną z wycieczką szkolną w gimnazjum. Zdecydowanie bliżej mi w Bieszczady albo w Izery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Izery sercem, bo uwielbiam Dolny Śląsk a w Bieszczady odległością z Lubelszczyzny ;)

      Usuń
  9. Zakopanem zimą jest cudowne! W lecie też ma swój urok:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj Taterki, Taterki :) pieknie jest zima. Jako dziecko czesciej bywalam w Zakopcu, bo ciocia miala pensjonat w poblizu skoczni.
    Jestem z Ukraina i bede wspierac tych ludzi jak tylko sie da. To jest tragedia 😿 Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Magiczne zdjęcia! Wspaniałe widoki i z pewnością niesamowite chwile. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę, bo nie byłam nigdy
    Mam spory kawałek, bo z północy polski i wiadomo bliżej mam nad morze

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham Zakopane:) ale latem :D zimą bym zamarzła;p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger