I cyk, kwiecień!

 Dopiero co witaliśmy 2022 rok, a już mamy czwarty jego miesiąc. Powiedziałam sobie, że 2022 będzie mój. I wiecie co? Jest!

Od stycznia dzieje się dużo dobrych rzeczy. Powoli realizuję swoje założenia na 2022, zmieniając, lub dopisując nowe. Rozwijam się, dbam o swoje zdrowie- zarówno psychiczne, jak i fizyczne. Trochę ćwiczę, uczę się w końcu tego, czego naprawdę chciałam. Mam pracę, wstaję wcześnie i wcześniej chodzę też spać. Zwiedzam, próbuję nowych rzeczy, idę przed siebie!

Mam nadzieję, że Wasz 2022 jest równie pomyślny. Niżej wrzucam trochę wspomnień z ostatnich miesięcy w postaci zdjęć. 

Na Dzień Kobiet razem z przyjaciółką wybrałyśmy się do kawiarni- Emily Bakes. Wnętrze zachwyca

Niedawno nagrywałyśmy razem z Ludwiką casting, jej mieszkanie ma cudowny klimat

Walentynki z kolei spędzałam z moimi dziewczynami

W lutym byliśmy w Zakopanem

nauka, nauka..

trochę kombinowałam z makijażem i włosami

duużo spotkań z moimi

..as i said

szykowanie się do teatru/ pierwszy raz w Teatrze STU

Teatr Stary/ Teatr Nowy Proxima

Fafik smutny, bo jedzie do weterynarza

ćwiczę w regularne jedzenie

umuzykalnienie/ nagrywamy egzamin

były też niefajne sytuacje../poranne wstawanie

Pozdrawiam i już teraz życzę pięknych świąt!











24 komentarze:

  1. Cześć Ewelino! :)

    Tak i mamy kwiecień a dopiero co był styczeń :D

    Moc świetnych zdjęć i duuużi fajnych wspomnień :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Iwetta;)
      czas leci nieubłaganie. Ale to nic, ważne, aby go dobrze wykorzystywać.
      Ściskam!

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia i wspomnienia :) Jak się czuje Fafik? Porannego wstawiania współczuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fafik już w pełni zdrowy:)
      Też nie jestem rannym ptaszkiem, ale takie ranne wstawanie wbrew pozorom też dużo daje- człowiek bardziej produktywny jest na przykład:)

      Usuń
  3. Hejka, Ewelino! ;)

    Wspaniale, że udaje Ci się realizować założone cele i dbać o siebie. ;)

    Wnętrze kawiarni faktycznie robi wrażenie. Nic, tylko cykać tam piękne foty. <3

    Czas gna, jak szalony. Nie wiem, jak to możliwe, że mamy już prawie połowę kwietnia. :D

    Dziękuję, pięknej Wielkanocy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, moja imienniczko ♥ Daj spokój, lewo był Sylwester, a tu zaraz święta kolejne, nawet nie wiadomo, kiedy to zleciało. Fakt, fajnie na zdjęciach ta kawiarnia wygląda, całkiem uroczo. Wytrwałości w swoich celach, które sobie założyłaś ;) Bardzo fajna migawka z życia :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie uchwycone chwile! Sama tęsknię do takiej codzienności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak.. "zwyczajna" codzienność jest nadzwyczajna:)

      Usuń
  6. Zdjęcia są cudne :)
    Sam kwiecień mija mi zdecydowanie za szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawienie, mam nadzieję że rok będzie dalej tak pomyślny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A za chwilę będzie maj. Czas leci ekspresowo. Super, że ten rok daje Ci tyle pozytywnych rzeczy jak i również spotkan z przyjaciólmi. Cudowne zdjęcia :)
    Dla mnie też ten rok jest super i zapowiada się jeszcze lepiej bo szykuje się kilka wyjazdów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, wyjazdy świetna sprawa
      W takim razie miejmy nadzieję, że dla nas wszystkich będzie pomyślny;)

      Usuń
  9. I tak trzymaj Ewela!!! Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile cudownych wspomnień i super zdjęć:) Mam nadzieję, że Fafik czuje się już dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że ostatnie miesiące były niezwykle udane. Gratuluję i niech to trwa dalej <3<3<3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger