Jungle girl

Ponad tydzień temu wpadła do mnie Wiktoria. Wybrałyśmy się do Ogrodu Botanicznego pozwiedzać, ale też porobić trochę fotek. 

Udało nam się być w szklarni, natomiast niektóre jej części były zamknięte. Wielka szkoda, bo akurat te otwarte nie były za duże- musieliśmy chodzić gęsiego, by się zmieścić. Kilka lat temu zwiedziłyśmy palmiarnię w Poznaniu- ta robi naprawdę ogroomne wrażenie. Jest wielka i mieści się w niej spoora liczba roślin. 







Opowiadajcie, jak po świętach? Najedzeni?

45 komentarzy:

  1. Ojejku, chyba się przejadłem. Kapusty z grochem było zatrzęsienie. Wyglądasz pięknie. A jak tam w szklarni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na święta można! No właśnie mało miejsca w szklarni niestety:(

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia i wspomnienia, zazdroszczę zwiedzania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Ewelino! :)

    Fajnie, że wpadła do Ciebie Wiktoria i wybrałyście się do Palmiarni :) Super miejsce :)

    Śliczne zdjęcia, mega mi się podobają :)

    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, lecz na pierwszym najwięcej radości widać <3. Uwielbiam zwiedzać ogrody botaniczne i palmiarnie ale nie cierpię tłumów :). Może kiedyś wybiorę się do tej w Poznaniu.
    A święta miło i rodzinnie, oczywiście najeść też się najadłam jak nigdy :P
    Szczęśliwego Nowego Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W święta ma się dyspense od jedzonka, także na luzie :D
      Tę w Poznaniu polecam serdecznie!

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia i modelka, miejsce też super!:)
    U mnie święta bardzo przyjemne, w rodzinnym gronie, ale wyjątkowo się nie objadłam;)
    Szczęśliwego Nowego Roku, dużo zdrowia i radości!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogród botaniczny to świetna miejscówka do zdjęć. ;)

    Jeśli chodzi o święta, to z racji tego, że należę raczej do niejadków, to się nie przejadłam, he, he. :D

    Zdjęcia wyszły super. ;)

    Wszelkiej pomyślności w 2022! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Palmiarnia w Poznaniu jest rewelacyjna! Byłam w tym roku i na pewno wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skromna, ale widzę, że wyjątkowa palmiarnia. :) Śliczne zdjęcia! Ja też w ostatnim czasie zwiedziłam palmiarnię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :) dawno nie byłam w ogrodzie botanicznym. W tym roku muszę to koniecznie zmienić i się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej się wybrać, jak już będzie ciepło;)

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjecia piekne! Tez chcialam wybrac sie do palmiarni w Poznaniu, ale jakos jeszcze nie bylo mi po drodze :)
    Pozdrawiam serdecznie i zycze wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Słyszałam, że jest to super miejsce. Niestety podczas mojej ostatniej wizyty było zamknięte, ale mam nadzieję, że uda mi się to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie miejsca :) Z niecierpliwością czekam też na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne z Was dziewczyny!
    Darów losu w nowym roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne dziewczyny z Was i super sesja wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne zdjęcia! Też miałam okazję odwiedzić palmiarnię w Poznaniu i na prawdę robi wrażenie!
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Obecnie wiele ekspozycji jest częściowo zamkniętych. Ale i tak sesyjka ładnie wyszła 😉.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne fotki i wspomnienia.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł na miejsce do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. You both look amazing! Can't wait to read more from you :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! And maybe we can follow each other, too? :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Palmiarnia w Poznaniu jest przepiękna, ach aż zamarzyło mi się takie wyjście do palmiarni! :) Bardzo fajne wyszły Wam zdjęcia. Widać, że się super bawiłyście, zwłaszcza na pierwszym zdjęciu - jest najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wybrałabym się chetnie, oststnim razem byłam w Gdańsku ale to bardzo dawno temu

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia ❤ Z chęcią wybrałabym się do takiej palmiarni ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia :D W Ogrodzie Botanicznym nigdy nie byłam :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam serdecznie ♡
    Super wycieczka :) Uwielbiam takie ogrody botaniczne :) Są idealnym miejscem by się wyciszyć i pobyć z naturą. Uwielbiam je też za to, że są świetne na spacery z bliskimi albo na sesje zdjęciowe. Dawno nie byłam w takim miejscu, aż nabrałam ochoty by jakieś odwiedzić! :) Przepiękne zdjęcia, naprawdę cudowne!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. ale zainspirowałas mnei do wypadu w takie miejsce! teraz tak zimno i szaro, ogród botaniczny musi być świetnym kopem energii :D

    OdpowiedzUsuń
  27. A to w jakim mieście byłyście teraz w ogrodzie botanicznym? Kurczę bywam w Poznaniu czasami, więc muszę koniecznie odwiedzić tą palmarnię :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia :) bardzo lubię takie miejsca.
    pozdrawiam
    Help Book

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem pewna, że świetnie spędziłyście czas :)
    Z wielką chęcią wybrałabym się w takie miejsce. Uwielbiam podziwiać rośliny, więc sądzę, że mogłoby mi się spodobać.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  30. You are so pretty, and that outfit suits you perfectly specially the sweater. I Love it<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć dziewczyny - dziś mam pytanie z gatunku zero waste. Gdzie oddawać (i czy w ogóle) zużyte ubrania, które nie nadają się już do dalszego noszenia? Słyszałam, że są wykorzystywane na czyściwo, ale czy są specjalne punkty zbiórki do tego czy wrzucić do zwykłych kontenerów i potem jest to segregowane? Czy takie oddawanie ma w ogóle sens czy takie zużyte "szmaty" po prostu wyrzucić - no bo ile można mieć "ściereczek" albo włóczki shirt yarn...

    Jeśli chodzi o mnie to od jakiegoś czasu inwestuję w dobrej jakości uhbrania i buty, dzieki temu mogę pozbywać się ich o wiele rzadziej:
    https://suzana.pl/blog/co-to-sa-buty-sztyblety-czy-mozna-je-nosic-na-wiosne.html


    Ostatnio kupiłam sobie takie wygodne skórzane sztyblety.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger