Cukierkowe 'Muzeum be happy'

Cześć! Kojarzycie może miejsce z tytułu? Sama pierwszy raz usłyszałam o nim gdzieś tutaj, kiedy jedna z Was pisała notkę na ten temat. Będąc w Poznaniu udało mi się tam być! Dla mnie, jako dla osoby, która wewnątrz siebie ma dzieciaka była to niezwykła frajda. Oczywiście, obecnie nie jest czas na wybieranie się do Muzeum, ale w przyszłości? Czemu nie? :)










W Muzeum jest wiele atrap, które możecie zobaczyć na powyższych zdjęciach. Dla fanów fotek- super sprawa, ponieważ jest naprawdę sporo "miejscówek" do porobienia ciekawych, wymyślnych zdjęć. Byliście kiedyś w tym muzeum? ;) 

53 komentarze:

  1. Kurczę mam to samo ja to jedno 21 letnie dziecko :D NIE miałam pojęcia o takim miejscu ale koniecznie muszę je odwiedzić. Przecież to jak taki mały cukierkowy raj :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne to miejsce! Idealne na fotki na instagram :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne! Sama chętnie bym się wybrała do takiego miejsca. Szkoda tylko, że Poznań mam tak daleko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze w Zakopanem z tego co wiem;) w niektórych innych miastach też się na pewno znajdzie! :D

      Usuń
    2. O Zakopanym też słyszałam. :)

      Usuń
    3. Jest gdzieś jeszcze, ktos mi wspominał, ale nie pamiętam gdzie;(

      Usuń
  4. Strasznie tam różowo i cukierkowo. Ale przy okazji bycia w Poznaniu może zajrzę z ciekawości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tez żółto, czerwono i tak dalej.. :D
      akurat wybrałam takie cukierkowe zdjęcia

      Usuń
  5. Ale pięknie miejsce :D Od razu się buzia śmieje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością odwiedziłabym takie muzeum jeżeli kiedyś będę miała okazję odwiedzić Poznań :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam wyżej jest też w Zakopanem. I jeszcze gdzieś :D

      Usuń
  7. na foty na instagrama mega miejsce:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa takie muzeum :) Podoba mi się wystrój wnętrz :) Idealne miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne i bardzo pocieszne miejsce! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne miejsce do zrobienia inspiracyjnych ujęć! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. moim zdaniem to takie typowe miejse "pod fotki" :)
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Będąc ostatnio w Zakopanem miałam się tam wybrać, ale jakoś zabrakło mi czasu. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne fotki, sama nigdy nie byłam w takim miejscu, ale wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest w kilku miastach, także kiedyś, po drodze .. :P

      Usuń
  14. Nigdy nie byłam w podobnym muzeum .Zachwycające zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne miejsce. Od razu się buzia uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że w innych miejscowościach Muzea mają nieco inne wnętrza:-)

      Usuń
  16. super zdjęcia, bardzo chciałabym odwiedzić to miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetne słodkie zdjęcia :) To muzeum to musi być super sprawa, szkoda że do Poznania mam tak daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę o tym muzeum, ale rzeczywiście wygląda fantastycznie!
    Uwielbiam kolor różowy, więc to byłby dla mnie raj :D
    Jak wrócę do podróżowania to na pewno muszę odwiedzić to miejsce ;)
    Miejsce na zdjęcia, wręcz genialne! Naprawdę super na nich wyglądacie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, różowego koloru akurat w Poznaniu jest mnóstwo :D
      Dziękujemy, też pozdrawiamy:-)

      Usuń
    2. To tym bardziej powinnam się udać jak najszybciej do Poznania :D

      Usuń
  19. Zdjęcia zachęciły mnie do odwiedzenia tego uroczego miejsca. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również i naprawdę się cieszę:-))

      Usuń
  20. Ojej jak różowo i jak fajnie.


    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne miejsce na sesje zdjęciowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super :) Nie słyszałam o tym miejscu, ale koniecznie muszę tam zajrzeć z córką :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Perfect girls to play with. Would start for the one in red

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger