Blisko natury, czyli odwiedziny w Palmiarni

 Cześć Wam! W tym roku miałam okazję być w kolejnym super miejscu- w palmiarni w Poznaniu. Dlaczego super? Z każdej strony otaczają nas roślinki, kwiaty- jest zielono, pięknie. Temperatura gorąca. Czułam się trochę jak w tropikach. Sama natura, więc wspaniale. Kolor zielony jest dobry dla oczu, pamiętajcie :D 

Ostatnio na blogu piszę o różnych miejscach, zbierajcie wszystko i po pandemii będzie co odwiedzać ;)

Nie mogłyśmy odpuścić i nie zrobić zdjęć w tak pięknym miejscu. Nie przedłużając, zapraszam do oglądania. 






Byliście kiedyś w  palmiarni? Jakie są Wasze wrażenia?

68 komentarzy:

  1. Dziś właśnie Lubemu mówiłam że jak koronawirus odpuści to musimy się wybrać do palmiarni w Poznaniu. On nigdy nie był a ja byłam dawno temu jako nastolatka ale bardzo mi się podobało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto pojechać nawet drugi raz, cudowne miejsce. Życzę już na przyszłość udanej podróży :D

      Usuń
  2. Poznań jest bardzo uroczym miastem i chyba zaraz po Wrocławiu chce je zwiedzić najbardziej :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Wrocławiu i Poznaniu już byłam. Wrocek właśnie moim zdaniem wygrywa, ale Poznań też jest ok :D

      Usuń
  3. Byłam, jako części Ogrodu Botanicznego w Krakowie. Jak dla mnie było tam wtedy trochę za ciepło :D, ale fajne wrażenie robi taka zieleń :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest bardzo gorąco+ musiałyśmy być w maseczkach, więc.. w takiej sytuacji nie polecam, a wręcz odradzam :D

      Usuń
  4. Wygląda na bardzo ładne miejsce, choć nigdy tam nie byłam, ale faktycznie musze chyba zapisać :D Podobne jest w zoo w Płocku, ale to malutkie, że można tylko kilkanaście kroków zrobić :D. Tak samo, jak marzy mi się obejrzeć te wielkie akwaria we Wrocławiu i zrobić sesję na szklanych tarasach widokowych w Lublinie :D

    Pozdrawiam serdecznie! ♥
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez rok studiowałam we Wrocku, także całe zoo udało mi się tam zwiedzić. W Lublinie jeszcze nie byłam, ale nadrobię :D

      Usuń
    2. Ja byłam na wiosnę w Lublinie (przed całym szałem koronawrusowym w PL), ale te tarasy, które widziałam tyle razy w necie akurat były zamknięte, bo je otwierają po zimie, a byłam na początku marca jakoś :D Ale wiem, że tam wrócę^^ :D

      Usuń
    3. Pewnie, że tak! Do takich miejsc warto wracać. Ja na pewno odwiedzę jeszcze palmiarnię.. :>

      Usuń
  5. O Palmiarni w Poznaniu słyszałam akurat, w dodatku same pozytywne opinie :)
    Rzeczywiście można poczuć się jak w tropikach. Dobrze, że piszesz i pokazujesz takie miejsca teraz. Miło jest spojrzeć na coś kolorowego, radosnego, mimo, że za oknem można zobaczyć zupełne przeciwieństwo. Cudowne zdjęcia! Na tych również wyglądacie bardzo kwitnąco ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za super komentarz!:-)
      Cieszę się, że te zdjęcia wywołują takie pozytywne emocje. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Chyba ten zielony kolor rzeczywiście dobrze wpływa na oczy ;)

      Usuń
    3. potwierdzone naukowo! :D

      Usuń
  6. Ale przepiękne zdjęcia! Ja byłam w małej palmiarni w Inowrocławiu- to zaledwie namiastka. Do Poznania się wybieramy, ale koronawirus skutecznie niweczy nasze wakacyjne plany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda- teraz musimy przełożyć wszystkie nasze wyjazdy:(

      Usuń
  7. Przepiękne zdjęcia! Palmiarnia to zdecydownaie moje miejsce, uwielbiam roślinki i sama mam swoja małą dżunglę w pokoju :D

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo proszę! To świetnie. Sama marzę w przyszłości o takim wnętrzu.. :>

      Usuń
  8. Fajne miejsce do resetu i marzeń. Super fotki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest piękne podsumowanie tego miejsca:-) Mogę użyć jako tytuł wpisu?

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia tam można porobić. Uwielbiam palmy, zawsze się nimi zachwycałam jak byłam gdzieś za granicą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie moja przyjaciółka, z którą byłyśmy też uwielbia palmy, więc dla niej to już w ogóle raj.. ;)

      Usuń
  10. faktycznie, miejsce do zdjęć doskonałe:-) Szkoda ,że w moim mieście palmiarni nie ma .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. w sumie im coś jest dalej, tym bardziej się docenia:-)

      Usuń
  11. Jak pięknie, kolorowo i egzotycznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale miejscówa świetna ! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju ale przepiękne zdjęcia;) dałaś nam trochę lata w te listopadowe słoty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. przyciągam słoneczko siłą woli.. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Natura to zawsze najpiękniejsze tło. Uwielbiam rośliny... Urocze zdjęcia oddające w pełni klimat miejsca. Super! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%. Zdjęcia, ujęcia w ogóle na tle natury to najlepsze, co może być:-)

      Usuń
  16. Marzy mi się wypad do palmiarni. Przepieknie tam jest. Świetnie stylizacje i cudowne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Po pandemii marzenie będzie na wyciągnięcie ręki:-)

      Usuń
  17. Urocza jest palmiarnia w Poznaniu, a Ty też wyglądasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę wygooglowaćczy jest jakaś palamiarnia niedaleko mnie :) Cudowne miejsce, kocham takie co jest się blisko natury :)

    Śliczna modelka :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Często słyszę o palmiarniach, sama nie miałam okazji być w takim miejscu ale naprawdę mam wielką ochotę odwiedzić palmiarnię, wszystko jedno jaką! :) Słyszałam, że to miejsca piękne, inspirujące i relaksujące :) Sama kocham naturę wiec na pewno odnalazłabym się w takim miejscu. Twoje zdjęcia są cudowne, naprawdę piękne inspiracje! Ten uśmiech <3
    Cudowny wpis Kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam to wszystko co napisałaś, tak jest;)
      Dzięki za miłe słowa:))

      Usuń
  20. Piękne zdjęcia :) Dawno nie byłam w palmiarni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne miejsce! Gdy wszystko nieco się uspokoi planuję jednodniową wycieczkę do Poznania. Będę pamiętać o palmiarni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, świetnie! mam jeszcze inne posty polecające akuratnie miejsca w Poznaniu:)

      Usuń
  22. Super zdjęcia!
    Uwielbiam miejsca, w których człowiek otoczony jest naturą.

    A odpowiadając na Twój komentarz na moim blogu: o głównych powodach zmiany uczelni pisałam tutaj

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia :D W palmiarni nigdy nie byłam, ale chętnie kiedyś odwiedzę takie miejsce :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. o wow, koniecznie muszę odwiedzić to miejsce! jest klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Żałowałam, że jak byłam w tym roku w Poznaniu to palmiarnia była zamknięta ze względu na covid, mam nadzieję, że uda mi się to nadrobić następnym razem <3 Ślicznie wyglądasz, pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie, aż nie mogę się napatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie miejsca, są świetne do zdjęć!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne miejsce, warte zobaczenia, a jeszcze lepsze są zdjęcia.
    Masz uroczy uśmiech
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyna z uśmiechem to nie ja, nie tym razem:D

      Usuń
  29. Piękne zdjęcia! Ja również byłam w Palmiarni w Poznaniu, ale w zeszłym roku. I zgadzam się, można się poczuć jak w tropikach, takie tropikalne wakacje w Poznaniu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest super :D Nie musimy wyjeżdżać z Polski, żeby poczuć się trochę inaczej ;P

      Usuń
  30. Wow! Nie byłam.. Ale palmiarnię w Wałbrzychu tez polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja rownież jeszcze nie byłam w tym miejscu. Ani w palmiarni w Poznaniu, ani w ogóle w Palmiarni. NIe sadziłam, ze w Polsce mamy takie właśnie miejsca i tutaj zostałam nieźle zaskoczona. Jest pięknie. W przyszłym roku planuję odwiedzić Poznń, do którego wiecznie mi nie podrodze. I jak tam się znajdę to na pewno wybiorę się włąsnie do Palmiarni. Można poczuć się jak na wczasach za granicą :) Takie tropikalne wakacje w Polsce.

    Szkoda, ze do lata jeszcze tak daleko.

    Swoją drogą czy ta palmiarnia tak sie prezentuje również i zimą?

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger