Przygoda z serialami

Cześć! Jak wiecie, aby grać w filmach, nie trzeba być dyplomowanym aktorem. Żeby statystować? Tym bardziej :)

Będąc w liceum i grając w amatorskim teatrze, razem ze znajomymi poszliśmy na casting do serialu  Młody Piłsudski. Zadzwoniono do nas i byliśmy na planie. Statystowaliśmy, a to oznacza, że nie mieliśmy żadnych mówionych ról. Po prostu byliśmy np. przechodzącymi ludźmi. To "bycie w tle" było dla nas świetną przygodą- serial był kostiumowy, a więc byliśmy charakteryzowani na tamte lata, widzieliśmy, jak wygląda praca na planie, poznaliśmy nowe osoby. I to jest niezwykłe!


Stawka za statystowanie nie jest wysoka. Waha się od 50-100zł. Natomiast, tak jak napisałam, jest to niezwykła przygoda. Będąc na studiach we Wrocławiu byłam jeszcze kilka razy na innych produkcjach- za każdym razem totalnie nowe doświadczenie, plus oczywiście mnóstwo fajowych ludzi:) Każdego zachęcam do, choćby spróbowania!


Byliście kiedyś na planie filmowym? Koniecznie dajcie znać, jakie są Wasze wrażenia! Ściskam:)

89 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam. :D Wydaje mi się to spoko, ale chyba nie do końca dla mnie. Czułabym się bardzo nieswojo i pewnie zrobiła jakąś głupią minę albo coś, że wolałabym potem tego nie oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie byłam na planie. Na pewno jest to bardzo ciekawe doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa, można zobaczyć jak to wszystko wygląda z drugiej strony:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze jako studentka byłam razem z siostrą; film pokazywał
    czasy wczesnego PRL-u :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie wspomnienia w związku z tym pozostały? :))

      Usuń
  5. To naprawdę musi być fajna przygoda, w sumie chciałabym kiedyś spróbować :)
    Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz. Tylko poczekajmy, aż przejdzie pandemia;)

      Usuń
  6. No proszę jaka świetna przygoda. Młodego Piłsudskiego oglądaliśmy z mężem ale szczerze nigdy nie zwracam uwagi na drugi plan ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy ja też nie zwracałam, od niedawna zaczęłam :D

      Usuń
  7. Nigdy nie byłam na planie filmowym, jakoś mnie to nie jara. Ale mam znajomych, którzy grali jakieś role w "Ukrytej prawdzie" i innych tego typu produkcjach.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, nie każdy będzie się w tym dobrze czuł. Dlatego "dla każdego coś innego" :D

      Usuń
  8. Świetna sprawa, przygoda i zebrane doświadczenie. Tym bardziej dla Was!
    Sama byłam na planie chyba dwa razy, a właściwie obok planu, bardziej jako podglądający widz, a raz na planie teleturnieju(?) telewizyjnego. Ciekawie spojrzeć na to od drugiej strony, chętnie wybrałabym się ponownie, tym chętniej nie tylko jako publiczność. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teleturnieje to tez świetna sprawa! No i oczywiście nowe doświadczenie.
      Wszystko przed Tobą;)

      Usuń
  9. Raz niedaleko Grand Central cos krecili tylko nie wiem co :) Ocean's 8 bylo krecone niedaleko moich tescow a John Wick 3 scena na konu byla trzy bloki od mnie :) ale zeby tak na planie byc i podparzec co robia i kreca to nie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna przygoda, nigdy nie miałam okazji być na planie filmowym. Natomiast cały okres liceum należałam do amatorskiego teatru. Pamiętam, jak nieraz na spektaklu zdarzało się, że jakiś widz próbował nagrać sztukę na magnetofon, po czym po paru minutach konsternacji - rezygnował... bo to była pantomima :))) Wspaniałe czasy, wspominam je z radością i wielkim sentymentem. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, próbował nagrywać- a tu takie zdziwienie.. ;)
      Pięknie jest wracać do takich wspomnieć, dlatego trzeba je tworzyć! :D
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Ooo, super, nawet trochę zazdroszczę :)) Fajne dodatkowe zajęcie, też bym chciała :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post,love it!You have amazing blog,Im following you now and looking forvard to see new posts!
    Hope you'll visit and maybe follow mine too!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach super sprawa no i wspomnienia na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co prawda nigdy nie byłam na planie zdjęciowym, ale myślę, że jest to niesamowite przeżycie i wspomnienia na lata :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ja pracowałam w agencji castingowej prawie trzy lata. Od środka to branża zepsuta... liczy się tylko zysk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze... chętnie dowiedziałabym się czegoś więcej!

      Usuń
  16. ŚWIETNA PRZYGODA! zazdroszczę! pewnie masz mnóstwo wspomnień!

    OdpowiedzUsuń
  17. Serial bardzo podobał mi się, tym bardziej super przygoda brać w nim udział, chociaż statystując. Mi się zdarzyły tego typu przygody i wiem, że to fajne :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Na planie filmowym nigdy nie byłam, ale to na pewno jest świetna przygoda :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW! Miałaś naprawdę ciekawe przeżycie :)
    Sama chciałbym się pojawić na planie serialu :D Poznać ciekawe osobowości :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety nie byłam nigdy na planie filmowym, a bardzo żałuje bo to musi być ciekawe doświadczenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno jest to ciekawe doświadczenie :-) Ja nigdy nie byłam na planie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawe, nowe doświadczenie- jak wcześniej pisałam:-)

      Usuń
  22. Super doświadczenie. Nigdy nie byłam na planie filmowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kurcze, ale czadowo! A skąd wiedziałaś gdzie szukać Castingów? Aż będę żałować, że podczas swoich studiów nie spróbowałam czegoś takiego, a też studiowałam we Wro!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wujek Google zawsze pomocny :D I po studiach można !

      Usuń
  24. woooow zazdroszczę grania w takich spektaklach ;) zawsze o tym marzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o teatr, czy statystowanie w filmach? ;)

      Usuń
  25. Nigdy nie byłam na planie filmowym, nie wiem czy się do tego nadaję ale na pewno fajnie by było spróbować :) To musi być mega pozytywna przygoda :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. Super przygoda i wspomnienia :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale świetna sprawa! Ja nigdy nie brałam w czymś takim udziału ale wyobrażam sobie jaka to musiała być cudowna przygoda. malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Stawki rzeczywiście nie wysokie, ale z drugiej strony nie od razu Rzym zbudowano i od czegoś trzeba zacząć :)No i tez tak jak mówisz, to świetna przygoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie- super podejście. Wszystko powoli.. :)

      Usuń
  29. Nigdy nie byłam na planie filmowym, ale chciałabym zobaczyć jak to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety nigdy nie byłam na takim planie firmowym, ale z wielką chęcią chciałabym zobaczyć jak to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  31. W takiej sytuacji nie ma co wymagać ogromnej stawki, w końcu to rola "na chwilę", ale tak jak wspominasz - masa wspomnień i dobra przygoda wygrywa tu wszystko ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Na planie filmowym nigdy nie byłam, ale zazdroszczę takiej przygody. Z pewnością wspomnienia zostaną na długie lata.
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo chciałabym włożyć swój wkład w produkcję kostiumową. Statysta? Czemu nie! By móc choć na chwilę powrócić do tamtych, odległych lat.
    Jestem wielką miłośniczką takich produkcji, więc tak się rozmarzyłam he he
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można! Szukaj agencji, zapisuj się i próbuj :D

      Usuń
  34. Cudo! Wspaniała przygoda, bardzo zazdrosne. Tylko nie wiem, czy samego udziału w serialu, czy możliwości przebrania się w te wspaniałe kostiumy!

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna przygoda, jeszcze nie miałam okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie byłam na planie, ale gdyby zdarzyła się taka okazja, to pewnie bym skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już napisałam, warto próbować. Szukaj agencji i jazda:D

      Usuń
  37. Wow świetnie mega Ci zazdroszczę takich doświadczeń <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Faktycznie to musiała być niezapomniana przygoda :) Mój mąż też kiedyś statystował w filmie i bardzo mile to wspomina.

    OdpowiedzUsuń
  39. Super są takie przeżycia! Ja bylam statystką w belgijskiej wersji norweskiego serialu SKAM, gdzie szlam boiskiem szkolnym xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, statyści zazwyczaj robią tego typu rzeczy;D
      zawsze mnie to śmieszy, ale i takie "role" są przecież potrzebne!

      Usuń
  40. Zazdroszczę :) Sama chciałabym zobaczyć serial tak " od kuchni" :)
    Wspaniałe przeżycie na lata :)
    A Młody Piłsudski - ahh uwielbiam historyczne produkcje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że oglądasz! Ja przyznam szczerze, że jeszcze nie miałam okazji zobaczyć ani jednego odcinka:(

      Usuń
  41. Fajnie jest wykorzystać taką okazję i zobaczyć na własne oczy jak wygląda kręcenie filmu czy serialu. A wybór właśnie takiego kostiumowego - idealny właśnie żeby móc być wystylizowanym na dawne czasy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! I samemu zobaczyć, jak dawniej to wyglądało :-))

      Usuń
  42. Byłam kiedyś statystką w dwóch odcinkach serialu "Aż po sufit" produkcji tvn. To była ciekawa przygoda no i poznałam osobiście Pana Czarka Pazurę :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Super przygoda:) Nigdy nie byłam na planie filmowym, a z chęcią bym zobaczyła kulisy powstawania filmu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger