Mix zdjęć- marzec

Hej! Choć nieregularnie, to jednak co jakiś czas wrzucam tutaj różne zdjęcia z danego miesiąca, aby troszkę powspominać i mieć pamiątkę na przyszłość. Tym razem przychodzę do Was z podsumowaniem marca. Enjoy!

początek kwietnia i urodziny mojego brata w rodzinnym gronie

wspominałam, że zaczęłam działać coś w kuchni? ;)

szybkie i pyszne smoothie!

golden hour/ uwielbiam tę książkę!

torcik brata/ chilluję


Kochani! Mimo czasu, w jakim się teraz znajdujemy, życzę Wam przede wszystkich spokojnych, radosnych świąt, spędzonych w gronie najbliższych. Dbajcie o siebie !

56 komentarzy:

  1. Super naturalne i przyjemne zdjęcia. Uwielbiam robić sobie smoothie ostatnio stałam się od niego uzależniona. To moja ulubiona opcja na śniadania. Tobie także życzę tego samego ! Wesołych Świąt !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Rzeczywiście, na śniadanie sprawdza się najlepiej- pożywne, a przy tym lekkie

      Usuń
  2. Przyjemne zdjęcia.
    Super, że zaczęłaś działać w kuchni.
    Fajne też są urodziny w Waszej rodzinie.
    Życzę zdrowych i radosnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:-) Fajnie jest kombinować w kuchni :))

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia. Wszystkiego najlepszego dla Twojego brata :) A dania wyglądają apetycznie :D Zdrowych i wesołych Świąt <3 Amelia

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam smoothie. Juz nie moge doczekać sie letnich owoców zeby je robić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie smoothie chętnie bym wypiła, pychota! Uwielbiam takie zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książkę o Korze chętnie bym przeczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo można tam znaleźć bardzo mądre słowa:))

      Usuń
  7. Borówki widzę na pancake - zjadłabym. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Mam nadzieję, że święta mijają Ci w spokojnej atmosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z takim mixem zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A w kuchni pewnie jakiś owocowy koktajl!
    Życzę miłej wiosenki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że jeszcze nie ze swoich owoców:D
      Wzajemnie!!

      Usuń
  11. Ile pyszności :) Święta minęły zdecydowanie zbyt szybko i niestety tak mało rodzinnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam ze sobą moich najbliższych, dlatego było cudownie:-))

      Usuń
  12. Połowa społeczeństwa po tej kwarantannie pójdzie do master chef i widzę, że Ty chyba również :D a takiego koktajlu to ja bym się napiła♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :DD
      myślę, że akurat w moim przypadku to niemożliwe- i to bez zadnych skromności;pp

      Usuń
  13. Świetne zdjęcia, takie naturalne, pełne emocji, radości i słońca :) Super, też powinnam zacząć robić więcej zdjęć i kolekcjonować je, bo to zamknięte w fotografii wspomnienia. Niestety, czasem impuls do mózgu dojdzie za późno i zanim włączę aparat chwila, którą warto uwiecznić się kończy XD Naprawdę cudowny, bardzo motywujący post Kochana!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuję! To niezwykle miłe. Faktem jest to, że te najlepsze chwile są tak cudowne, iż nawet nie myślimy, by robić zdjęcia :D Skupiamy się właśnie na wykorzystaniu tego czasu

      Usuń
    2. No właśnie. Dopiero po czasie myślimy "a mogłam/mogłem zrobić zdjęcie". Jednak według mnie najważniejsze jest żyć i mieć satysfakcję z życia :)

      Usuń
    3. O to chodzi! To jest najważniejsze :))

      Usuń
  14. Bardzo fajne są takie wspomnienia pod postacią zdjęć, każde z nich przypomina o jakiejś bliskiej sercu chwili i miło do nich wracać :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda.. :) niektóre przypominają te złe, ale też są po coś! Pozdrawiam

      Usuń
  15. kocham gotować:D Twe dania wyglądają bardzo smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak apetycznie, uwielbiam takie smoothie:)
    Bardzo fajne, pozytywnie nastrajające zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. golden hour tez ostatnio złapałam na tarasie :D czekam, aż moje maliny wydadzą owoce żebym mogła sobie z nich zrobić takie smoothie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią przeczytałabym książkę o Korze :)
    Bardzo ładny mix zdjęć.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten makaron wygląda bardzo dobrze. :D Aż sama bym zjadła. Książka o Korze mnie ciekawa. Kora była naprawdę ciekawą artystką.

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię oglądać takie zdjęcia, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bradzo lubię oglądać takie fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie zdjęcia ogląda się z niezwykłą przyjemnością :) Tort brata wygląda przepysznie, a Ty w golden hour przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie różnego rodzaju mixy to moi ulubieńcy na blogach :) Uwielbiam je oglądać :)
    Twój jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  24. mnóstwo fajnych inspiracji


    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger