Rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady?

To hasło jest już chyba wszystkim znane;) Co wpływa na to, że Ustrzyki Górne dostarczają nam tyle relaksu? Dla mnie to przede wszystkim człowiek kontra natura.  Tam się wyciszam, podziwiam piękne widoki, słucham odgłosów zwierząt. Ale też ćwiczę swoją kondycję i uczę się pokory. Można pisać i dużo i długo. Temat rzeka.

Co jakiś czas staram się być w Bieszczadach, też trochę tak dla podtrzymania tradycji. Dokładnie 4 lipca o godzinie 7 razem ze znajomymi wybraliśmy się w to piękne miejsce!









Byliście kiedyś w Bieszczadach? Gdzie Wy najchętniej odpoczywacie? Może się zainspiruję! Czekam na wasze komentarze <3

Simple Dress

50 komentarzy:

  1. Góry to coś niesamowitego. Kontakt z naturą sprawia, że głowa oczyszcza mi się ze wszystkich zmartwień, czy problemów. Zawsze będę tam wracać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam identycznie.. człowiek jak gdyby o wszystkim zapomina :-))

      Usuń
  2. Kocham góry. W sobotę pojechaliśmy z rodzinką spontanicznie do Szczyrku. Niby niedaleko mnie, ale ten kontakt z naturą od razu poprawia człowiekowi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Bieszczadach nigdy nie byłam, a szkoda :/ Świetne fotki i piękne widoki :D
    Widać po waszych uśmiechach, że wyjazd był udany :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie odwiedziłem Bieszczad. Patrząc na twoje zdjęcia, wydaje się, że hub jest przyjemnym miejscem na wakacje.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Indonezja! Dziękuję!
      Super miejsce jako odskocznia na jeden dzień;)

      Usuń
  5. Ja w Bieszczadach ostatnio byłam z 10 lat temu :) zazdraszam Ci tego wypadu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam chyba, a szkoda :( Piękne widoki!

    OdpowiedzUsuń
  7. super, że podtrzymujesz tradycję i super, że pojechaliście taką dużą ekipą. Zdjęcia są naprawdę przepiękne i chyba znów dzięki Tobie wybiorę się w Bieszczady, bo nie byłam od jakichś 5 lat hah.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ja się cieszę, że być może Cię zachęciłam do ponownego wyjazdu :D

      Usuń
  8. Nie byłam w Bieszczadach bo góry to raczej nie moja bajka. Jeśli chodzi o odpoczynek to dla mnie nim jest spacer z aparatem bądź po prostu czytanie książki gdy zimniej herbata z cytryna i kocykiem ciepłej to zdecydowanie na leżaku i obowiązkowo mrożona kawa :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, zdjęcia też uwielbiam robić! Książki fajnie- ale w podróży!

      Usuń
  9. Piękni i młodzi! :)
    Sądząc po Waszych minach widzę, że wypad się udał :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. W Bieszczadach byłam w dzieciństwie, więc niewiele już pamiętam, ale wiem że tam jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ tam cudownie :) Uwielbiam chodzić po górach, nawet jak bywam po tym niesamowicie wyczerpana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to zmęczenie jest bardzo satysfakcjonujące!

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia i Wy na nich tacy radośni. Bieszczady są piękne, wręcz magiczne, niejeden zauroczony nimi rzucił wszystko i wyjechał, a niejednokrotnie osiedlił się tam... Dawno już nie byłam w górach, chyba muszę to nadrobić:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dla chwilowego oderwania się bardzo bardzo warto! :-)
      Udanego tripu życzę

      Usuń
  13. Bieszczady to takie moje małe marzenie! Nigdy tam nie byłam, a chciałabym pojechać. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię to mówić, więc powiem: wszystko przed Tobą! :D

      Usuń
  14. marzą mi się Bieszczady, jeszcze tam nie byłam! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bieszczady mają ten swój magiczny klimat! Uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. W Bieszczadach nie byłam, aczkolwiek na mojej podróżniczej liście można znaleźć inne regiony naszych pięknych gór! :)
    Jak najchętniej odpoczywam? Myślę, że zależy to od dnia i mojego samopoczucia. Czasami wystarczy mi dobry film i jedzonko, innym razem lubię pojechać na jakąś imprezę w plenerze (choć o te obecnie trudno) bądź pozwiedzać nasze piękne krainy.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i dziękuję za komentarz. Tak, wszystko zależy od dnia. I choć uwielbiam zwiedzać, jeździć podróżować, to czasem zwykłe siedzenie na tyłku i oglądanie filmów też jest ok;) Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Cudny post, miło się czytało :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam góry, przepiękne zdjęcia i cudowne widoki! Ja choć bliżej mam do Bieszczad, to najczęściej wybieram Tatry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tatry kocham jeszcze bardziej, to już zapewne z powodów sentymentalnych;)

      Usuń
  19. Coraz rzadziej spotyka się młodych zafascynowanych takimi przygodami. Na szlakach najwięcej spotykam emerytów, a tu proszę, światełko w tunelu dla nowego pokolenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze znajomymi kochamy góry! Znajomi znajomych także, więc może jeszcze nie wszystko stracone? ;)

      Usuń
  20. Wstyd się przyznać, ale nigdy nie byłam w Bieszczadach ;) Piękne widoki! To musiał być udany wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Amazing photos 💐

    Would you like to become friends? :) I'm following you & you can find me here :)
    Shades of Silvie

    Have a lovely day 💫

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojeja, tak często by się chciało coś rzucić. Albo czymś! No ale to chyba dobrze, bo przecież skoro rzucamy coś, a potem do tego wracamy - jak do domu na przykład i tak dobrze nam się wraca, to takie odchodzenie i przychodzenie ma sens. Człowiek nabiera dystansu, napawa się spokojem i już.

    Zdecydowanie szkoda, że nie napiszesz więcej, bo z przyjemnością przeczytałabym o tej rzece doświadczeń i które to miejsce w sercu zajmują u Ciebie Bieszczady. Ja stoję po przeciwnej stronie bieguna bo uspokajam się nad morzem i pustej plaży.

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze napiszę- słowo! Dzięki za super komentarz:))

      Usuń
  23. W Bieszczadach byłam raz i choć wolę morskie klimaty, to okolice gór też całkiem mi się podobały. Widoki na zdjęciach piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góry vs morze- ciężki wybór, ale dla mnie chyba oczywisty;)

      Usuń
  24. Już dawno byłam w Bieszczadach, jednak sama z chęcią rzuciłabym wszystko i wyruszyła :)

    Zapraszam i do siebie https://klaudiaver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger