Wish you the best!

Niestety w samą Wigilię zmogła mnie choroba. Nie zdążyłam nawet złożyć Ci życzeń.. Przychodzę jednak na czas z życzeniami noworocznymi! Przede wszystkim pamiętaj, że MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ    MARZENIA SIĘ SPEŁNIA W roku 2019  niech to będzie Twoją dewizą i nią się właśnie kieruj. Nic samo się nie osiągnie, wszystko zależy od Ciebie. Otaczaj się wyjątkowymi ludźmi, którzy będą Cię wspierać i inspirować!


Znajdź to, co naprawdę sprawia Ci przyjemność i rozwijaj się w tym kierunku. Życie jest zbyt krótkie, żeby przejmować się rzeczami, na które nie masz wpływu, bądź będą nieistotne za kilka lat. ;)

Pamietaj, co- albo raczej KTO-  w święta jest najważniejszy!


Wykorzystaj ten wolny czas! Kolęduj, poświęc czas najbliższym.. 




Do zobaczenia!

7 komentarzy:

  1. Święta to magiczny czas - warto doceniać chwile i szereg możliwości jakie daje nam życie! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się to robić i myślę, że mi wychodzi! Już zaglądam;)

      Usuń
  2. Niech Tobie wszystkie marzenia w przyszłym roku się spełnią !

    OdpowiedzUsuń
  3. Te twoje słowa o marzeniach bardzo do mnie przemówiły :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. TAK! to bedzie moja dewiza ;) ruszam z nowym projektem, jestem ciekawa jak mi wyjdzie ;) wyzdrowialas juz? ;p pozdrawiam i z wielka checia zaobserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super klimacik <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/12/christmas-wishes.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger