Mikołaj odwiedził i mnie!

Grudzień to wyjątkowy czas- większość z nas go uwielbia. Między innymi przez aurę, jaka towarzyszy temu miesiącowi, ale również przez świętego, który nas odwiedza (oczywiscie jeśli byliśmy grzeczni!). 

Mnie odwiedziło w tym roku aż trzech mikołajów! Jeden z nich bardzo mądrze stwierdził, że aktualnie bardziej przydadzą mi się pieniądze, niż jakiekolwiek prezenty;) Inni natomiast nie chcieli sie powtarzać i złożyli na moje ręce male co nieco. Sami zobaczcie!






Wszystkie te rzeczy na pewno mi się przydadzą. Mam nadzieję, że zwłaszcza ta skarbonka :P Oprócz tego zostałam obdarowana słodyczami.

A Wy co dostaliście 6 grudnia? ;)

18 komentarzy:

  1. Super prezenty od Mikołaja ;p Skarbonka jest naprawdę świetna i czapka też bardzo mi się spodobała :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka jest cudowna! Uwielbiam ten kolor. Jak dla mnie kapcie to idealny prezent. ♡ Twój Mikołaj bardzo się postarał! Pozdrawiam
    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Milusia czapeczka 🤗🤗 tez chciałabym taka dostac :D
    Ustiva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetnie prezenty! Urocza skarbonka i śliczny kolor czapki. Taką pomadkę też bym chciała dostać! Mikołaje w tym roku widać, że się postarali ;)

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarbonka i czapa mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna skarbonka :) ja dostałam na Mikołajki skarbonkę- świnkę ze złotą koroną na uchu :) świetne kapcie i czapka! :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. skarbonka z pewnością to super prezent - oby wypełniała się jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kolor twojej czapki. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko jest super, najbardziej podoba mi się czapka kocham ten kolor :) Ja dostałam od rodziców prezent na mikołaja, pieniążka i merci ale odkąd zaczęłam pracę to raczej ja obdarowuję niż jestem obdarowywana :D Z ukochanym stwierdziliśmy że zamiast dawać sobie prezenty spędzimy miło czas i pojechaliśmy ze znajomymi na kręgle a później na pizzę :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super pomysł! jest to równie dobra, albo nawet lepsza opcja, jeśli chodzi o sprawianie sobie prezentów na mikołajki! ;-)

      Usuń
  10. Ja dostałam komplet opon zimowych do samochodu haha

    tanajmniejsza.blogspot.com --> Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. słodki piesio skarbonka
    obseruje "D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam grudzień przez tą magię; kupowanie prezentów dla bliskich, pieczenie ciast, czas spędzony z rodziną, kolorowe światełka, cudowne dekoracje no i czas wolny :)
    To trochę tych Mikołajów było, najwidoczniej byłaś bardzo grzeczna:) Ja nie lubię dostawać pieniędzy na święta. Moim zdaniem jest to czas niespodzianek, a nie wzbogacenia się i o wiele bardziej wolę dostać czekoladę niż np. 20 zł :)
    Skarbonka i pomadka - genialne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mikołajki to super tradycja! :) Ja co prawda w tym roku ich nie obchodziłam, ale prezent i tak dostałam, czego bym się nawet nie spodziewała! Wielkim zaskoczeniem było dla mnie otrzymać zegarek, z drugiej jednak strony było mi głupio, bo ja prezentu nie miałam dla nikogo :/ Teraz z utęsknieniem czekam na Boże Narodzenie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger