"Nowe koleżanki"

 Czeeść! Już grudzień.. minęło, jak z bicza strzelił. Ale z drugiej strony- idzie nowe! Idzie dobre. Tak czuję. Choć u mnie od kilku miesięcy sporo się dzieje, też sporo trudnych rzeczy miało miejsce. Wiem, że królują dwa cytaty "co cię nie zabije to cię wzmocni" lub jak kto woli "moc w słabości się dokonali", ale jest też coś (jak dla mnie bardziej pesymistycznego) czyli: "co cię nie zabije to nabawi cię różnych rzeczy"..  i jaa jestem chyba jednak zwolenniczką tych pierwszych dwóch!

A jak u Was? Co słychać? 


Nie wiem, czy macie tik toka- coraz bardziej popularną apkę. Na tejże apce zrodził się nowy trend- otóż dziewczyny otwarcie piszą o tym, że brakuje im przyjaciółek od serca, koleżanek, czy jakiejś paczki do wyjść. W odpowiedzi na te trendy dziewczyny z różnych miast komentują, że mają tak samo. Że też czują się samotne i też szukają takiej bratniej duszy. I tak powstają grupki i różne konwersacje.. 

Z jednej strony to ogromnie przykre, że takie zjawisko ma miejsce- że jesteśmy coraz bardziej samotni, być może ciężko nawiązywać nam relacje w realu. Ale z drugiej strony super, że wykorzystujemy technologię również do tego. Bo jeśli jest możliwość, to czemu nie? Oczywiście wszystko z głową!

I kochane, uwaga! Jeśli któraś z Was jest z Krakowa, a miałaby ochotę również poznać nowe osoby, powstała grupa na fb. Ja wykorzystam swojego bloga, by rozszerzyć tę fajną inicjatywę i zostawiam Wam link- zapraszamy i ściskamy!


KLIKNIJ TUTAJ :)

13 komentarzy:

  1. Witam serdecznie ♡
    Świetna inicjatywa, szkoda, że nie jestem z Krakowa. Może w moim mieście są podobne idee :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna inicjatywa. Mam wrażenie, że coraz częściej zawieramy tylko powierzchowne znajomości, a mamy problem z utrzymaniem przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie.. przykre to. Prawdziwi przyjaciele to skarb. Nie ilość, a jakość.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Jestem z Krakowa, ale na brak koleżanek nie narzekam... Inicjatywa fajna, zwłaszcza dla osób, które mają problem w nawiązywaniu znajomości w realu:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie bardziej zdecydowanie pasuje ostatni cytat ""co cię nie zabije to nabawi cię różnych rzeczy" lepiej bym tego nie powiedziała :) Fajna inicjatywa ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. To przykre, że ludzie są samotni. Ale trochę umiem to zrozumieć. Ja też przez długo byłam. Może nadal trochę jestem. W sumie fajnie, że powstają takie grupy. Podoba mi się ta inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, ostatnia wizyta w galerii mnie załamała. Czy tylko ja mam wrażenie, ze wszystkie ubrania są teraz na jedno kopyto? Szukałam czegoś na jesień, sweterki itp. Mało co było wartego uwagi.
    Gdzie Wy kupujecie ubrania, jeśli nie w sieciówkach? Polećcie mi proszę jakieś fajne sklepy online, może tam coś upoluję
    https://rossato.pl/komfortowa-i-stylowa-zima-czyli-sniegowce-damskie/

    A ja szukam dla siebie wygodnych śniegowców.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajna taka inicjatywa. Powiem Tobie, że ja również spotkałam się z tym, że wielu ludzi jest samotnych i nie ma takiej przyjaciółki od serca. Smutne to bardzo...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger