Migawki z lipca/ sierpnia


Lubię swoje wspomnienia utrwalać na zdjęciach, stąd te migawki. Zaczynamy!

kuzynka z Irlandii wpadła!/ z mamą na shoppingu

pod koniec sierpnia troszkę zwiedzaliśmy; tu Zamość- zoo i rynek

po drodze zahaczyliśmy o Stary Dzików- cierkiew, gdzie kręcono film Katyń

kiedy nie patrzyliśmy Fafik znalazł się w wannie/ pieski go pogryzły:(

zdjęcie zrobione do mojego vinted- zapraszam!/ znaleziony przeze mnie w rowie kotek

u kuzynki/ spacerek z Werką

Zakopane/ Wawa z Ludwiką 

Pierwszy raz w Muzeum Powstania Warszawskiego

A do Warszawy wybrałyśmy się na wyścigi konne, pierwszy taki wypad

spotkanko z Wiką

pyszna owsianka/ 3.08 urodzinki taty

sierpień miesiącem znalezionych kotków/ Zakopane again i cudowna tęcza...

A co u Was działo się w sierpniu? 

15 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i koteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością obejrzałam Twoje wakacyjne migawki.
    Fafik biedactwo, mam nadzieję, ze już doszedł do siebie.
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super migawki. ;)
    W sierpniu miałam urlop i pozwiedzałam wiele ciekawych miejsc. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam na wyścigach konnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że to był naprawdę ciekawy sierpień dla Ciebie :)

    Biedna psinka, mam nadzieję, że już wyzdrowiał.

    Udanego września życzę ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz znowu był kastrowany, ale poza tym naprawdę dobrze się trzyma.. ;)

      Usuń
  6. Fajne wakacyjne migawki:) Znajdki przecudne, a dla rekonwalescenta głaski. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger