Wakacje!

 Już pod koniec czerwca zakończyłam pierwszy rok studiów. Mam więc czas na ogarnięcie wszystkiego, co wcześniej tytułowane było, jako "to na później".

1. Posortowanie swoich rzeczy, wyłowienie tych, w których już nie chodzę i wystawienie ich na vinted

udało się to zrobić, choć wcale nie było łatwo. Ale nie ma co trzymać na siłę ubrań, których się już nie używa, lub które są po prostu za małe. Z tejże okazji, zapraszam Was serdecznie na swój vinted. Ubrania wyceniłam symbolicznie, chcę opróżnić szybko szafę ze zbędnego asortymentu. Mam nadzieję, że znajdą drugi domek i przydadzą się komuś innemu. Zapraszam:)

2. Zaległe posty

dość dawno tu pisałam i Was odwiedzałam, przez co mam spory niedosyt. Czym prędzej zabieram się więc do pracy! Spodziewajcie się mnie!



3. Spotkania ze znajomymi

studenckie życie rządzi się swoimi prawami; każdy ucieka po liceum w swoim kierunku i tak naprawdę nie ma zbyt wiele okazji by się spotkać. Teraz nadeszła ta piękna chwila, gdzie sporo osób choć na chwilę wraca odwiedzić rodzinne miejsce.


4. Lekarze, lekarze, lekarze..

lubię zabiegane życie. Taki tryb napędza mnie, powoduje, że jestem bardziej produktywna, a wolne doceniam bardzoo. Stety niestety ten lipiec musiałam nieco "przyhamować" i poodhaczać lekarzy- kontrole i takie tam. Wish me luck!

5. Nadrabianie filmów, książek

nasi wykładowcy w trakcie studiów polecali nam filmy, które warto zobaczyć- mój kierunek rządzi się swoimi prawami. Jednak tego czasu, aż tyle nie było. Nadrabiam. Jeśli ma ktoś ochotę, oto mój filmweb.


6. Depilacja laserowa

Choć zdaję sobię sprawę, że nie jest to najlepsza pora roku na depilację laserową, z odpowiednimi zaleceniami kontynuuję ją. 


Tak przedstawia się lipiec. Co w sierpniu? O tym już później!

 A jakie Wy macie plany na wakacje?

41 komentarzy:

  1. Świetny post, choć planów nie mam. Mam zamiar porządnie się relaksować, a reszta przyjdzie sama ;) Śliczny piesio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w większości na urlopie mam zamiar odpocząć przed pracą i studiami i zdecydowanie "odgruzować" przestrzeń:) Powodzenia w realizacji planów :) I gratulacje ukończenia pierwszego roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję:) Miłego odpoczynku w takim razie!

      Usuń
  3. Życzę Ci miłych wakacji i dobrego odpoczynku :) Czas na książkę to bardzo dobry czas :) " Duma i uprzedzenie" to klasyka :)

    Piesek uroczy ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w tej książce. Jedna z moich ulubionych- na pewno będę często do niej wracać.. :)
      Dziękuję i pozdrawiam również!

      Usuń
  4. Bardzo intensywne plany wakacyjne :) Wszystkie pozytywne, nawet te dotyczące lekarzy, w końcu zdrowie najważniejsze, w tej kwestii wiem, co mówię :D
    Uroczy piesek <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post i fajne zdjęcia. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, korzystaj z tego czasu :D Ja też wakacjonuje, plan na ten rok to nieco pozwiedzać, bo bardzo mi tego brakowało :) Ciekawa jestem, jak jest teraz z tym Vinted, bo ja słyszałam wiele niepochlebnych opinii? Faktycznie jest tam tak tragicznie z wypłatą środków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie udanych podróży:)
      Szczerze, nie mam na ten temat pojęcia- za czasów, gdy "aktywnie" sprzedawałam- wszystko śmigało;)

      Usuń
  7. U mnie odwrotnie. Własnie w okresie wakacyjnym zabrakło czasu na wszystko :). Tak więc na razie zbieram zaległosci 😂. Powodzenia z lekarzami, wiem że to czasami masakra...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia z ogarnięciem wszystkiego :D
      U mnie już na szczęście z górki, kontrole itd itp..

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia :) Ja mam w planie wreszcie odpocząć, chociaż póki co średnio mi wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpoczynek i regeneracja są równie ważne, jak praca więc życzę, aby w końcu się udało:-)

      Usuń
  9. Zdjęcia mówią, że świetnie zaczęłaś wakacje... i oby tak dalej, tego Ci życzę:) Ja też powinnam uprzątnąć szafę, ale ciężko mi się za to zabrać:))) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia akurat niekoniecznie z tych wakacji:-) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  10. Aż wstyd, że ja nie czytałam jeszcze takiego klasyku jak " Duma i uprzedzenie". Muszę nadrobić.

    Ewelino, życzę Ci powodzenia w spełnianiu tych wszystkich celów jakie sobie postawiłaś i czekam na kolejne wpisy.

    Udanego lata życzę ❤️

    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe plany 😊 Udanych wakacji życzę 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna psina ♥ Dużo zdrówka dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę realizacji wszystkich postanowień oraz udanych i pięknych wakacji! :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też wystawiam na Vinted. Muszę się pozbyć rzeczy i też wystawiam za symboliczne kwoty!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas wakacje mijają głownie na robieniu przetworów na zimę i wakacyjnych spontanicznych wypadów z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chodzenie po lekarzach też u mnie było 😅 Oby Twpje wyniki były dobre!
    A wystawianie ubrań na vinted mnie przeraża, niby wiem, jak się zabrać za to, ale tego jest tyle, że masakra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest w porządku, dzięki;)
      Ojj całkowicie rozumiem..

      Usuń
  17. O tak, ten punkt z wystawianiem ubrań to jest moja zmora :D Mam dwa kartony i też zawsze czekam na wakacje, chociaż często i o tym zapominam :P

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak już się to zrobi, to satysfakcja gwarantowana!

      Usuń
  18. Mam nadzieję, że wakcje są udane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie dużo projektów do skończenia, kilkudniowe wakacje już mam za sobą, mam nadzieję, że uda mi się jeszcze gdzieś na dłużej wyrwać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na spontanie zawsze najlepiej, więc a nóż coś;)

      Usuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger