Solina

Za jakiś czas wyjeżdżam do pracy do Holandii- czas przygotować się materialnie do studiów, chociaż trochę na własną rękę. Ten czas "przed" chcę maksymalnie spędzić z moją rodziną i przyjaciółmi. Dlatego kilka dni temu razem z dziewczynami wybrałyśmy się na Solinę..


Czas spędzony z takimi osobami, zawsze jest niesamowity.. Tym razem nie mogło być inaczej ;) Przepiękne widoki, świetna ekipa, mnóstwo szczerych uśmiechów i duuuużo radości- czego chcieć więcej?


Na tę krótką podróż wybrałam- a jakże! jedną z moich ulubionych rzeczy, czyli kombinezon. Nie lubię za krótkich spodenek, a te kombinezonowe mają idealną długość;)








niepozowane i śmieszne, ale co z tego? ;p


Jakie jest Wasze ulubione miejsce w Polsce? Piszcie, może zdążę odwiedzić :D

20 komentarzy:

  1. Moja rodzinka była nad Soliną i bardzo im się podobało :) mi bardziej odpowiadają góry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione to Bieszczady - szczególnie Bukowe Berdo.
    Nad Soliną byłam, ale nie byłam bardzo zachwycona - zbyt dużo ludzi, za bardzo nastawione wyłącznie na turystów. Trochę komercja.
    Ale ja po prostu wolę cichsze miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc razem z koleżankami byłam rano i to w poniedziałek- było naprawdę mało ludzi :D pewnie między innymi stąd mój zachwyt. Faktycznie, ludzie wykorzystują to miejsc do swoich celów, jednak kiedy jest się na otwartej wodzie, liczy się tylko natura, nic poza tym :-) Bieszczady- pewnie, że też uwielbiam! Udało mi sie być na wschodzie:-))

      Usuń
  3. Super ;) chętnie kiedyś tam pojadę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam nigdy nad Soliną ale po Twoich zdjęciach widzę, że jest tam pięknie. Z chęcią się kiedyś wybiorę.
    Ja uwielbiam polskie morze, i miasta takie jak Sopot, Gdańsk, Sarbinowo. W tym roku też się wybieram ale najpierw trzeba zaliczyć sesję na studiach ;)
    Zdjęcia świetne, ślicznie wyglądasz, ja też często noszę kombinezony, szczególnie w tak gorące dni są mega wygodne.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tam świetnie, dzięki wam mam kolejne miejsce do odwiedzenia po powrocie do Polski ♥
    No i nawet palmy tam macie! :D
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne widoki, przyjemnej pracy w Holandii :) Kolorowe Jeziorka w Rudawach Janowickich ( woj. dolnośląskie)

    https://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpiękniejsze miejsce w Polsce? Myślę, że Trójmiasto, bo masz tu wszystko, co potrzeba: i duże miasta z wszystkimi urokami i atrakcjami, i plażę, i lasy :)
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do Wrocławia, naprawdę jest co oglądać! (Co najmniej) na weekend w sam raz, bo mieszkam tu już długo, a i tak nie zdążyłam jeszcze zwiedzić większości atrakcji turystycznych ;)
    Gdzie zaczynasz studia i jaki kierunek? Życzę owocnie spędzonego czasu, wykorzystaj go do maksimum!
    Buziaki ❤️
    Mona Bednarska

    OdpowiedzUsuń
  10. Już niemoge się doczekać wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy tam nie byłam, ale po zdjęciach stwierdzam,.że warto, choć w tym roku wakacje będę miała dopiero w październiku. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam w Solinie w tym roku ale tylko zwiedzić zaporę :D Gdyby nie to, że mam lęk wysokości to bardziej by mi się podobało ale widoki robią wrażenie :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam nad Soliną, a moje ulubione miejsce w Polsce to Gdańsk i Rewa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super fotki. Ja bardzo lubię polskie morze, Zatokę Gdańską albo mazury. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  15. what a beautiful picture
    Very interesting, love your blog, thank you for sharing.
    https://luxhairshop.com/blogs/ Lux-hair-shop-blogs
    (づ ̄3 ̄)づ╭❤~

    OdpowiedzUsuń
  16. W Polsce jest wiele pięknych miejsc. Bardzo ciężko nam zaproponować jedno miejsce.
    Za granicą też jest wiele ciekawych miejsc.
    Miłego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny czas, super zdjęcia i przecudowne wspomnienia! ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger