Krótko o grudniu

Witam Cię raz jeszcze w Nowym Roku! Niestety nie było posumowania grudnia, ale spokojnie- wszystko narobię w tym poście. #2018 rok nie należał do najlepszych, ale nie był też najgorszy. Załączam kilka zdjęć właśnie z tego miesiaca. Enjoy!


w Rzeszowie przed spektaklem w jakiejś restauracji

testowałam ^^  mega się jaram!

świętaaa- cudowny czas/ po jakimś filmie w kinie;)

narobiłam ochoty, co? ;) wybacz
 
moje ulubione!/ zaczęłam w 2018, skończę w 2019



moja samochodowa ekipa! w drodze na szkolną Wigilię


mask time/ nadal King, tym razem Fafik czyta ze mną^^

chyba pierwszy raz w brązie/ ta skończona- będzie krótka recenzja!

Sama lubię oglądać mixy zdjęć, więc u mnie nadal takowe będą się pojawiać. Przemyślę jeszcze formę;) 
Daj znać, jak Tobie minął 2018?

16 komentarzy:

  1. Narobiłaś smaka, ale jednocześnie mam świadomość, że moje spodnie zrobiły się ostatnio przyciasne, więc chyba podziękuję :D Wybiorę smoothie bananowe albo domową owsiankę z naturalnym kakao i słodzoną bananem albo daktylami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie posty. Wierzę, że ten rok będzie dla Ciebie dużo lepszy i niech tak się stanie. :) Posyłam serdeczny uścisk. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze ani nie podsumowałam ani nie zaplanowałam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne podsumowanie, krótko i na temat :)
    Narobiłaś mi ogromnego smaka hahha :)
    Pozdrawiam
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny mix, lubię takie luźne posty :)
    Zdecydowanie narobiłaś smaka! Deser prezentuje się niezwykle zachęcająco.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podsumowanie :D Oj narobiłaś ochoty na zjedzenie tym zdjęciem ;p
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Pan mercedes" ma intrygującą okładkę. Przyjrzę się tej książce :) śliczne zdjęcia :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję;> Jak się przyjrzysz, to daj znać, co zobaczyłaś :P

      Usuń
  8. Fotograficzne podsumowanie roku to bardzo fajny pomysł. ;)
    Ciekawie minął Ci ten rok. Rozumien też, że kupiłaś nowy aparat? Mogę zapytać jaki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat nie mój, pożyczony od znajomej:-) Mam nadzieję, że kiedyś doczekam się i swojego:D

      Usuń
  9. Piękne dziewczyny ! :) Post naprawdę ciekawy, jesteś bardzo interesującą osobą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog i świetne podsumowanie ;)
    Zostaje na dłużej ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się Twoje podsumowanie roku. Ciekawe zdjęcia i niezbyt dużo treści, ale mówiącej wiele. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię takie posty, nawet sama chciałam stworzyć taką serię, ale ostatnio robię coraz mniej zdjęć (brak czasu). Mój grudzień 2018 należał do tych trudniejszych miesięcy, ale styczeń był już o wiele lepszy :)
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie wpisy! Dla mnie grudzień był przede wszystkim magicznym miesiącem za sprawą świąt Bożego Narodzenia które kocham całym sercem <3 Książkę "Do wszystkich chłopców, których kochałam" czytałam i jest świetna <3
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger