Jesień jest piękna!

Witam Cię bardzo serdecznie! Dopiero od niedawna zaczęłam doceniać piękno, jakie niesie ze sobą nasza polska jesień. O tej porze, aura na dworze jest wyjątkowa, m.in za sprawą kolorowych liści, które spadają z drzew.


Chcąc wykorzystać to piękno, razem z koleżankami wybrałam się na sesję. Typowo jesienną, a więc nasze outfity składały się ze sweterków, płaszczy i szali. Byłyśmy w trójkę, dlatego czas na zdjęcia dla każdej z nas był ograniczony.

Zapraszam do oglądania efektów sesji;-)











Daj znać, które zdjecie podoba Ci się najbardziej!

37 komentarzy:

  1. 4 i przedostatnie zdjęcie podobają mi się najbardziej. Pięknie uchwycona złota jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia mają świetny klimat. W tym roku jesień jest przepiękna :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam jesień :) To najpiękniejsza i najbardziej klimatyczna pora roku, o czym nawet świadczą Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Zdjęcia mają świetny jesienny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sesja! Ja również uwielbiam jesienne odcienie! Masz świetną torebkę! <3

    imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, jesień jest przepiękna! Cudowna sesja ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, bardzo klimatyczna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor płaszczyka, idealnie komponuje sie w krajobraz :)
    Może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam i śle buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sesja i super wykonane zdjęcia :D Jesień posiada swoje uroki ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O śliczna moja Ewela wyglądasz cudownie ! Zdjęcia są przepiękne <3

    obserwuje hehe
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne, jesienne kolorki na zdjęciach! Ja również uwielbiam jesień za ten zachwycający krajobraz, ale niestety jakoś ostatnio ta pora roku wpływa na mnie demotywująco. Coraz dłużej chce mi się spać i trudno mi się zorganizować. Oby to było tylko przejściowe! :)

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia :) Zgadzam się, jesień jest piękna, ale tylko wtedy, gdy jest słoneczna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wonderful photos ♥ You are so pretty ☂

    Would you like to follow each other? Lemme know :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory na zdjęciach! Nie mogę się napatrzeć! Jakoś nigdy wcześniej nie przepadałam za jesienią, ale w tym roku, aż chce się wyjść z domu i popatrzeć na te piękne kolory :) poza tym, bardzo ładny płaszczyk :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na post z wycieczki do historycznego York w Anglii. W.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia, uwielbiam taki jesienny klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię jesień - jest przepiękna! Super zdjęcia ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też jestem fanką kolorowych liści i zdjęć robionych wśród nich!
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham jesień ;) śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie zdjęcia mają coś w sobie! :)
    Przepięknie uchwycone uroki jesieni, aż chce się patrzeć.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny płaszcz, przepiękna jesienna sesja :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja najbardziej kocham lato, ale jesień w tym roku jest wyjątkowo ciepła i ładna. Klasyczne płaszcze zawsze pięknie wyglądają, twój również :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna stylizacja i jakie piękne okoliczności przyrody! Na tych zdjęciach jesień faktycznie wygląda przepięknie. Choć nie jest to moja ulubiona pora roku, to pogoda tej jesieni naprawdę nas rozpieszcza! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na niektórych kadrach kolory to czysta magia!
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia! W tym roku jesień była naprawdę przepiękna! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne zdjęcia <3

    Zapraszam do siebie: https://zyciowy-kogel-mogel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny płaszczyk, zdjęcia mają swój jesienny klimacik :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojj tak jesień w takim wydaniu jest naprawdę przepiękna! ;) Zdjęcia są naprawdę niesamowite ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bawię się w `obserwacje`. Jeśli mój blog Ci się spodobał, to zostań na dłużej. Jeśli przeciwnie, to nic na siłę :P

      Usuń
  28. Uwielbiam oglądać takie jesienne zdjęcia, są przepiękne a kolorowe liście dodają uroku!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne kolorowe zdjęcia, super uchwyciłaś jesień :) Świetny płaszcz, szukałam właśnie takiego. Zauważyłam, że mam podobne buty, kupiłam je na Sosimply.pl i są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna sesja. Jesienne liście robią klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Te kolory są najlepszym wyborem na jesienne dni.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger