Rossman -55%

Mimo tego, że promocja już minęła, ten wpis (a raczej recenzje produktów z tego wpisu) mogą się Wam przydać w przyszłości. Sama lubię czytać tego typu posty, bo często można się natknąć na jakieś ciekawe rzeczy, tzw. "perełki".


Zacznę od odżywki do rzęs, słynnej "Long 4 lashes". Miałam ją już wcześniej i to, co zrobiła z moimi rzęsami było nieprawdopodobne. Nalezy ją stosować 3 miesiące, u mnie efekty były widoczne już po miesiącu. Myślę, ze kto miał, ten wie o czym piszę. Na promocji kosztuje 45zł- mimo to bardzo bardzo warto!


Dalej jest mgiełka, która ma za zadanie utrwalić nasz makijaż. Jest to w mojej kosmetyczce nowość, dlatego na razie testuję.


Podkład z Eveline. Myślę, że wreszcie trafiłam na swój idealny! Zółty odcień, średnie krycie, lekkie nawilżenie, bardzo dobra cena;)


Jakąkolwiek bazę pod podkład mam pierwszy raz- swoją przygodę z makijażem zaczęłam niedawno. Trafiło na bazę z Bielendy, która wyrównuje koloryt skóry. Kupiłam skuszona licznymi pochwałami. Zobaczymy, jak się sprawdzi.



Ostatnią rzeczą jest puder, kupiony również z przypadku. Nie mam do niego zastrzeżeń, natomiast ja jako osoba "zielona" w temacie makijażu i dopiero się ucząca nie oczekuję zbyt wiele.



Dajcie znać, które z kosmetyków miałyście i jak się Wam sprawdziły;)

19 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale odżywka Long 4 Lashes mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj znać jak ta mgiełka do utrwalania się sprawdziła :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubiony puder wracam do niego zawsze jest super i w fajnej cenie :D chciałam spróbowac tez z bielendy tych kuleczek ale nie wiedziałam co o nich myślec :D <3 super wpis :*

    ) Blog <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena, to zdecydowany plus;) Mam go pierwszy raz, ale jak piszesz, ze jest dobry to super! :D

      Usuń
  4. Ja również kupiłam bazę od bielandy (jednak tę różową) i na ten moment jestem bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama zastanawiałam się nad tą bazą. Pisało na opakowaniu tez, że można ją stosować zamiast podkładu i właśnie bardziej myślałam o tym. Jednak konsystencja nie za bardzo przypadła mi do gustu i z niej zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj spróbowałam użyć tej bazy, jako podkładu. Mam wrażenie, że lekko rozświetla skórę i ciut wyrównuje koloryt. Na pewno jednak nie zapewni Ci krycia, co gwarantuje podkład;) Także zależy czego od niej oczekujesz.

      Usuń
  6. Nie miałam żadnego, ale słyszałam dobre opinie o tym serum do rzęs jak i takie, że niby podrażnia, co mnie zniechęca do kupna i wciąż się waham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co człowiek, to opinia- czy jakoś tak :P
      osobiście polecam!

      Usuń
  7. Najbardziej zaciekawił mnie ten podkład z Eveline :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana super blog, pozwól że zostanę na dłużej :) Co do posta to ja omijam szerokim łukiem już od kilku lat promocje w Rossmannie :) Stawiam na minimalizm i nieco bardziej naturalne rozwiązania. Ale Twoje produkty mimo wszystko mnie zaciekawiły! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście naturalne kosmetyki są z wiadomych względów lepsze, ale i droższe. Jako, że jestem uczennicą i nie pracuję, to nie mogę sobie pozwolić na tego typu rozwiązania. W przyszłości- jak najbardziej. Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do grona obserwatorów! :>
      Z chęcią wpadnę do Ciebie. Pozdrawiam! :-)

      Usuń
  9. Ta baza mnie zaciekawiła! Nie miałam żadnego z tych produktów. Na promocji dla siebie kupiłam tylko podkład i tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że udało Ci się ominąć ten szał i nie kupować zbyt wiele;)

      Usuń
  10. Nie testowałam przedstawionych kosmetyków... Wiem jedynie, że baza jest godna polecenia :)
    Życzę miłych testów!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczo prezentuje się baza Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku nie kupiłam nic na tej promocji :) mam zapasy jeszcze z kwietnia :)
    Ale z Twoich kosmetyków najbardziej ciekawi mnie serum do rzęs :) Choć mam je bardzo długie to wzmocnić je nie zaszkodzi :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger