Bieszczady


Uwielbiam naturę, zwierzęta, piękne krajobrazy, zachody i wschody słońca. Czasem potrzebuję ciszy, spokoju. Chwili na to, by pomyśleć w samotności. Najczęściej jednak wolę spędzać czas z ludźmi. Tymi, którzy uczą mnie, jak kochać drugiego człowieka, przekazują cenne wartości. Są empatyczni i zawsze chętni do pomocy..






Właśnie z takimi osobami miałam okazję wyjechać w Bieszczady. W jedno z najcudowniejszych miejsc na ziemi. Niestety nie zdążyliśmy na zachód słońca.. zrobiliśmy jednak coś trochę niepoważnego, głupiego i może ciut ekstremalnego... Spaliśmy bowiem w górach, gdzie najcieplej nie było. W nocy wystraszył nas odgłos- jak się później okazało- jelenia. Około godziny 6 rano wzeszło słońce.. widok cudowny!


Piękna, choć nieco niebezpieczna przygoda:-)

„Góry pozwalają doświadczyć trudu wspinaczki, strome podejścia kształtują charakter, a kontakt z przyrodą daje pogodę ducha.”
Jan Paweł II

8 komentarzy:

  1. Przecudne widoki ;) Wyjazd musiał być udany.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie spanie w górach jest szalone, ale za to jakie wspomnienia. Piękne zdjęcia. W Bieszczadach byłam tylko raz w życiu i muszę się tam jeszcze kiedyś wybrać :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bieszczady mają niepowtarzalny klimat <3 Mam z nimi najpiękniejsze wspomnienia w życiu <3 Pozdrawiam ! :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne widoki! Ja się wybieram za 2 tygodnie w góry, może nie te, ale zawsze jest ten klimat :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie zdjęcia , zostaję na dłużej - obserwuje <3!


    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeeej! Jak przepięknie! Zazdroszczę zobaczenia wschodu słońca w górach <3 Też mi się marzy coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger