Zmiany

Kończąc 18lat zdałam sobie sprawę, że to właśnie teraz jest moja młodość, a więc czas na szaleństwa, eksperymenty. Postanowiłam, że powoli będę realizować i wcielać w życie rzeczy, które pragnęłam ziścić już dawno.

Od jakiegoś czasu zaczęły mi się podobać warkoczyki na całej głowie. Niestety, warkoczyki syntetyczne są dosyć drogie, bo ich wykonanie kosztuje 400zł. Nie mogłam sobie pozwolić na takie rarytasy, ale moja kochana koleżanka zgodziła się zrobić mi je własnoręcznie. Zajęło jej to około 3h. Moim błędem było to, że kilka dni wcześniej włosy stopniowałam.. a więc efekt nie był w 100% zadowalający. Mimo wszystko nowy look spodobał mi się na tyle, żeby zrobić je w przyszłości ponownie.. ;)



Drugą rzeczą do której powoli się przymierzam jest tatuaż. Już dawno wybrałam sobie pewien wzór. Tak więc niedługo spełnię swoje  małe marzenie.. :-)

Jestem ciekawa, czy Wy też macie jakieś cele, plany do których dążycie? Chętnie o nich poczytam. Może nawet czymś się zainspiruję, więc do dzieła;-)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne warkoczyki :) Ja na razie nie mam podobnych planów.
    Pozdrawiam!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/jeansowa-spodnica-z-guzikami.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem przekonana, że każdy z nas ma jakiś cel. Mniejsze lub większe plany :) Ja np. chciałabym nauczyć się niemieckiego w stopniu komunikatywnym i stale do tego dążę :) Warkoczyki wyszły super! Nie wiedziałam, że ich zrobienie tak dużo kosztuje :o ale dobrze, że masz koleżankę, co się podjęła tego zadania! Tatuaż i za mną chodzi od dłuższego czasu, tylko kompletnie nie mam pomysłu na wzór :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że realizujesz swoje cele :) Warkoczyki świetnie ci pasują

    https://chicabuum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje Ci taka fryzura, ale mnie na tych zdjęciach najbardziej urzekła koszulka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger