I znowu nieprzespana noc..- MOJA 18!

28 kwietnia odbyła się w świetlicy moja 18nastkowa impreza. Te kilkanaście lat mojego życia minęło mi bardzo szybko. Podobno teraz będę odczuwała upływ czasu jeszcze bardziej- w głębi serca mam jednak nadzieję, że tak się nie stanie. Wiek dorosłości.. któremu towarzyszy kilka pomysłów i planów. Jakich? Tego dowiecie się wkrótce ;-)


Niestety mój iphone nie zapewnił wystarczająco dobrej jakości, jeśli chodzi o zdjęcia. Trzeba się jednak cieszyć, że w ogóle są. Zapraszam do oglądania!




6 komentarzy:

  1. Wyglądałaś świetnie. Czerwone usta bardzo Ci pasują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia, widać, że dobrze się bawiłaś. Życzę Ci, abyś przez całe życie była taka szczęśliwa, jak na tych fotkach, żebyś mimo dorosłości umiała się bawić i cieszyć z każdej chwili. Korzystaj z życia jak tylko można! ♥
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Osiemnaste urodziny to te niezapomniane :) Właściwie po nich wiele się nie zmienia, no chyba że chodzi o ten czas - on faktycznie jakby zaczyna biec szybciej i umyka nawet nie wiadomo kiedy... Pamiętam swoją osiemnastkę, jakby to było wczoraj, a od tamtej pory minęło już 2 lata :D Kiedy?!

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie chodzi o to, że czas szybciej płynie sam z siebie. Tylko im człowiek starszy tym więcej obowiązków ma - a wiec musi teraz rozplanować i zorganizować czas tak, aby go wystarczało na wszystko.. co wcale takie łatwe nie jest. Ślicznie wyglądałaś i widać po zdjęciach, że 18stkę spędziłaś bardzo miło :) Ja Ci życzę samych wspaniałości, dużo sukcesów na każdej życiowej drodze i w każdych dorosłych wyborach♥ Spełniaj marzenia i realizuj cele, a ten czas niech Ci będzie przyjacielem i nie ucieka! Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna z najfajniejszych osiemnastek na których byłam. Cudowne wspomnienia. Człowiek czasem marzy, aby cofnąć czas i jeszcze raz przeżyć to wszystko. Podoba mi się Twój strój. Wyróżniałaś się. Super, że wyszłaś poza schemat i ubrałaś coś innego niż sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny tekst. Super to czytać

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger