The 100

Cześć! Jak widzisz, na moim blogu przeważają posty dotyczące różnych przemyśleń. Nie zamierzam się jednak ograniczać, dlatego wpisy będą różnorodne. Mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie!


Dopiero jakiś czas temu zaczęłam w ogóle oglądać seriale, więc jeśli chodzi o to, można nazwać mnie świeżakiem! Zawsze wydawało mi się, że wolę filmy, bo wychodziłam z założenia, że im więcej (w tym przypadku sezonów) tym serial podupada na jakości. Jak się później okazało, nie trafiłam po prostu na DOBRZE zrobiony. Do niedawna. Dzięki temu moje myślenie się zmieniło.



Przykładami dobrze zrobionego serialu mogą być VIKINGS czy  THE 100 , o którym dzisiaj chcę troszkę opowiedzieć, a raczej wyłowić z niego rzeczy, dzięki którym mi się spodobał.

 -Pierwszym elementem jest dosyć ciekawa fabuła. Tytułowa 100 to liczba osób. Młodych "kryminalistów", którzy zostają zesłani na Ziemię, aby przez nich sprawdzić, czy są tam odpowiednie do życia warunki. Nie będę pisała dalej,  pooglądaj.. ;)

-Bohaterowie! Moim zdaniem większość z nich ma intrygującą historię, wartą zatrzymania się i przeanalizowania. Dodatkowo "każda" postać ma do odegrania jakąś rolę, większą, lub mniejszą. 


-Powiedziałabym, że jest to "serial akcji", który trzyma w napięciu. Dzieje się tam wiele ciekawych rzeczy. Chcesz wiedzieć, co będzie w następnym odcinku, więc oglądasz i oglądasz.. no i spędzasz przed ekranem wiele godzin..

- Bohaterowie zesłani na Ziemię zachwycają się nią, dostrzegają jej piękno. Rzeczy, które dla nas stanowią codzienność, tak, że nawet nie zwracamy na nie uwagi, dla nich to prawdziwy cud. Możemy się od nich tego uczyć!


Daj znać w komentarzu, czy oglądałeś ten serial i co o nim myślisz. Czekam również na ciekawe, warte obejrzenia propozycje!


18 komentarzy:

  1. Nie oglądałam tego serialu ale jeśli mam Ci coś polecić to z całego serca polecam Gre o Tron. Naprawdę super serial i bardzo wciąga. :)
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam;) Nie jest to mój ulubiony serial, ale czekam na nowy sezon!

      Usuń
  2. The 100 nie oglądałam, ale Wikingów, o których wspomniałaś - zdecydowanie polecam!

    Poza tym, standardowo, do mojego gustu trafiają takie produkcje jak Gra o Tron, Stranger Things, Sherlock, Mr. Robot czy Sherlock. Jestem w tym temacie bardzo dużym nerdem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GoT oglądałam. Stranger Things zaczęlam. O Sherlocku wieeele słyszałam, ale jescze nie obejrzałam;)

      Usuń
  3. Nie oglądałam tego serialu ;) nie moje klimaty :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam cały pierwszy sezon The 100, i część kolejnego, ale zaczął mnie po prostu zanudzać. :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam jeszcze The 100, ale mam taki zamiar, bo oglądam bardzo dużo seriali.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  6. W temacie seriali też jestem nowicjuszką :) Nie przepadałam za krótkimi odcinkowymi fabułami, dopóki nie obejrzałam "Orphan Black". To był taki pierwszy serial, w który na poważnie się wkręciłam. Jednak po jakimś czasie "Stranger Things" mocno podniósł poprzeczkę i teraz nie mogę znaleźć nic, co by mu dorównało...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczęłam oglądać Stranger things.. zapowiada się ciekawie, ale zobaczymy, co będzie dalej;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tym serialu same pozytywne recenzje, jednak nie mam czasu na oglądanie :( W wakacje znowu się wciągnę w różne produkcje ;D
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem.. niestety szkoła pochłania większość naszego czasu:(

      Usuń
  9. Oglądałam!! Bardzo mi się podobał, ale później jakoś o nim zapomniałam :( muszę wrócić. Dzięki, że mi o nim przypomniałaś ;*

    Pozdrawiam i obserwuję,
    toukie z ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze do usług, polecam się na przyszłość! :-)

      Usuń
  10. Nie oglądałam, ale tytuł zapisuje i oczywiście wszystko nadrobię ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, ciesze się bardzo! :D
      daj znać, jak pooglądasz;)

      Usuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger