Ech mała- nie szalej, bo masz 16lat

 Nie tak dawno miałam dziesięć lat, aktualnie siedemnaście. Ten czas upłynął mi bardzo szybko- i pewnie jak większość ludzi uważam- że mogłam wykorzystać go lepiej, zrobić więcej rzeczy. Nie będę się jednak zastanawiała nad przeszłością, bo jak to mówią "co się stało, to się nie odstanie".


Wiek, w którym teraz jestem to piękne, nastoletnie lata, które rządzą się swoimi prawami. Ma on swoje przywileje, które są zarezerwowane głównie dla nas. Dlatego powinniśmy je wykorzystać. Oczywiście wszystko z głową i w normie. Duża część moich znajomych prawie cały swój czas poświęca nauce. Żeby nie było wątpliwości- jest ona dla mnie bardzo ważna. Uważam jednak, że powinniśmy "korzystać" z tego, co daje nam świat, bo KIEDY JAK NIE TERAZ? 

Maryla Rodowicz śpiewa, że ciągle coś nas ogranicza. Najpierw nauka, potem obowiązki- mąż, dzieci, aż w końcu starość.. Powinniśmy jednak pamiętać, że drugi raz nie będziemy nastolatkami, wszystko idzie do przodu, łącznie z wiekiem...


Po uświadomieniu sobie tego prostego faktu zrobiłam wiele rzeczy, które zawsze chciałam zrobić (ale nauka, czy podejście moich rodziców, które notabene bardzo się zmieniło, dzięki "mojej rozmowie z nimi") wcześniej mi na to nie pozwalało..
a więc co takiego zrobiłam?  m.in byłam na koncercie muzyki poważnej, (w końcu) sesji zdjęciowej, czy w klubie..
 są to banalne rzeczy, które jednak sprawiają, ze jestem szczęśliwa;))




14 komentarzy:

  1. Pięknie napisane. Ważne by znaleźć swoją drogę w życiu, realizować swoje cele i być szczęśliwą. Widzę,że zaczynasz blogowanie - powodzenia zatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Totalnie się z tobą zgadzam! ♥
    Zapraszam do siebie :*
    ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tekst. Wiadomo, że czasami są ograniczenia i warto zastanowić się, czy każde szaleństwo jest hmm.. odpowiednie :) Ale jak najbardziej trzeba wykorzystywać czas, później będzie go mniej, będzie na inne rzeczy ;)
    Świetne podejście :) Pozdrawiam Cię serdecznie !
    Widzę, że dopiero zaczynasz - obserwuję, bo widzę w Tobie potencjał ;) życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego tak jak napisałam- wszystko z rozsądkiem :D
      Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ładne zdjęcia. Również się z Tobą zgadzam. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są cudowne.
    Powiem Ci, że teraz mam 21 lat i mam wrażenie, że bardzo zmarnowałam swoje nastoletnie lata. Miało na to wpływ kilka rzeczy jak np. poniżanie mnie przez trzy lata gimnazjum czy też załamanie i odcięcie się od "przyjaciół" w klasie maturalnej. Mogłam zrobić wiele rzeczy. Np. wygrałam sesje zdjęciową w salonie kosmetycznym, ale nie poszłam na nią, bo było mi przykro, że moja "przyjaciółka" jest ładniejsza i ona bardziej by pasowała. Mam wiele takich historii i to chyba najgorsze.
    Czego się nauczyłam po tych kilku latach? Chrzanić to :D Trzeba robić swoje o ile nie jest to szkodliwe dla innych (chyba, że chodzi o wycie (śpiewanie) w nocy to trudno, to jakoś wszyscy przeżyją) :D
    Żyć, robić, działać, przeżywać. Nie marnować swojej energii na bzdury.
    Dobrze, że szybko do tego doszłaś i zaczęłaś działać. Gdybym ja była mądrzejsza :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie akurat te własnie założenia madrych ludzi denerwój bo tak 15-20 lat to jest najlepszyczas na własnie znajomości i wgl <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/white-pink-crop-top.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądrze napisane :)
    I powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę Ci powiedzieć, że myślałam, że masz więcej latek. W porównaniu do Ciebie to naprawdę jestem dzieciaczek, a nie dawno skończyłam 18 lat. Rzeczywiście ten nastoletni okres powinniśmy wykorzystać jak najlepiej tak, aby niczego nie żałować. Ale tak naprawdę nie da się zrobić tego idealnie. Jesteśmy ludźmi i popełniamy błędy. Nie ma po co rozmyślać i smucić z powodu popełnianych błędów. Trzeba żyć dalej i cieszyć się chwilą :)
    Rozmowy z rodzicami niby nic takiego, ale potrafią wiele zmienić ;)
    Wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia z życia i powodzenia w blogowaniu :)
    Przepiękne oraz magiczne zdjęcia :) Szkoda, że jest ich tak mało :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Korzystaj, póki możesz :) mam 25 lat i trochę żałuję, że za młodu bardziej nie szalałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czas tak szybko leci i właśnie z tego powodu powinniśmy korzystać z życia według własnego upodobania ;)
    Obserwuję i czekam na kolejny post!
    https://marzycielskilis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalej mała! Ja okres 16-18 lat wspominam cudownie, chociaż też żałuję, że nie zrobiłam wielu rzeczy, dlatego Ty korzystaj z życia i nad niczym się nie zastanawiaj (oczywiście w granicach rozsądku) ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie napisane, nie powinniśmy przejmować się tylko naszymi obowiązkami, ale częściej robić to, co nas uszczęśliwia.
    Pozdrawiam
    KLIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Anilevee , Blogger